Akşener: Her şey iyiyse niye seçim yapıyorsunuz?

İYİ Parti Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı adayı Meral Akşener, 24 Haziran seçimleri kapsamında Kocaeli'de miting düzenledi.

Akşener: Her şey iyiyse niye seçim yapıyorsunuz?

İYİ Parti Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı adayı Meral Akşener, 24 Haziran seçimleri kapsamında Kocaeli'de miting düzenledi.

19 Haziran 2018 Salı 19:09
Akşener: Her şey iyiyse niye seçim yapıyorsunuz?

Tüm engellemelere rağmen seçim çalışmalarına hız kesmeden devam eden Cumhurbaşkanı adayı ve İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, il ziyaretlerine devam ediyor.  Bolu ve Düzce’de vatandaşlarla bir araya gelen Akşener’in sıradaki durağı Kocaeli.  Akşener’in burada yaptığı konuşmasından öne çıkanlar şöyle;

Akşener, “Büyüdüğüm doğduğum şehir Kocaeli aranızda olmaktan büyük bir mutluluk duyuyorum.

“HER ŞEY  İYİYSE NİYE SEÇİM YAPIYORSUNUZ”

24 Haziran'da bir seçim var. Seçimi getirenler de pişman. Soru şu: ”Muhteremler her şey iyiyse niye seçim yapıyorsunuz? Her şey kötüyse niye size oy verelim?”  Erdoğan'ın yüzündeki asabiyeti görüyorum. Bu kaybedeceğini bildiğinden. Ekonomiyi berbat ettiler. Türkiye’nin ekonomisinin içine tükürdüler, tarımı mezara gömdüler.

Ekonomiye bir bakalım bir ekip kurdum tek tek incelendi. İnşaat yapmışlar, kocaman adalet sarayları yapmışlar içinde adalet yok. Üniversite yapmışlar içinde eğitim yok. 70 milyar dolarlık, Atatürk’ün yaptığı ne kadar fabrika varsa onları satmışlar. 16 yılda 2 trilyon dolarlık vergi toplamışlar peki Kocaeli’de ne yapmışlar hiçbir şey. Kocaeli gibi bir sanayi şehrinde neden işsizlik var?

En büyük problem ‘Genç işsizliği'. Bir devlet gencine iş vermek zorundadır. İş veremediğimiz takdirde, vatandaşlık maaşı bağlayacağız, dedik. Her yıl 50 milyar dolar yatırım yapacağız, dedik. 1 milyon insan tarımdan kopup, işsiz hale gelmiş.

103. MİTİNG

“An itibariyle 103. mitingimi yapıyorum. Bazı şehirlere iki kere gittim. Sizi dinledim.

“LAĞIM HEPSİ”

2018 bütçesinde TİKA için 36 milyar TL ayrılmış. TİKA'yı inceledik. TİKA'dan sonra AFAD'a geçtik, TOKİ'ye geçtik. Lağım hepsi, lağım. Bunlar alışmış bedava para kazanmaya. Bakan çocukları değil, vatan çocuklarına harcayacağız bu parayı.

“HEP BANA KAYNAK SORUYORLAR”

4 tane televizyon kanalına anca çıkabildim. Çıktığım programlarda da hep bana kaynak sordular. Bu sorular beni gururlandırıyor. Söyleyeyim size kaynakları;

Kocaelililerin cebinden, bütçeden bakanların damatlarına, gelinlerine araba kiralanıyor. Yıllık 8 milyar TL… Onu koyduk cebimize.

4 milyon Suriyeli var. Türkiye mülteci cenneti haline geldi. Suriye ile ilişkileri düzelteceğiz, onları evlerine göndereceğiz. 150 milyar TL onu da koyduk cebimize.

TRT’YE SERT TEPKİ

TRT diye bir yer var. Yıllık 2,5 milyar TL harcıyor sizin cebinizden. Onu da satıyorum oradan koy parayı cebe. Bir de satıştan gelen para var. Bu paraları Kocaelilere harcayacağız. Vatan çocuklarına harcayacağız.

Askeri liseleri kapattın. Orduyu içeri attın. İlker Başbuğ’u hapise attın. Bunları bitirmek için oylarınıza talibim!” ifadelerini kullandı

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 19.06.2018 19:53
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Doğru 2018-06-19 19:43:00

Doğruya doğru..vur vur Meral Akşener dinleyin akp li dumbelekler

Misafir Avatar
- 2018-06-20 11:06:36 @Doğru

https://odatv.com/erdogan-o-altinlari-isvicreye-mi-goturdu-23051825.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TÜRKİYE'NİN 450 TON ALTINI İNGİLTERE'DE 2018-06-20 11:00:19 @Doğru

https://www.youtube.com/watch?v=27oVb6TrDm4

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eyy akp millet ne yiycek ne icecek 2018-06-20 10:59:43 @Doğru

BALGAT DA ORTALAMA KIRA 1200 TL DOGALGAZ AYLIK 450 TL Elektrik kisin 150 TL yazin 50 TL CEP TELEFONU ORTALAMA 60 TL EV AIDATI 50 TL SU FATURASI 80 TL Toplam 1890 TL elektrik faturasini 50 tl den hesapladim ise gitmek icin yol masrafi iki vesait 2.75 den gudis gelis aylik 452 TL 1890 arti 452 TL 2.342 TL 1200 TL MUTFAK MASRAFI TOPLAM 3.542 TL Mutfak Masrafi 3 kisilik Aile icin asgeri harcama 1200 TL sart kiyafet sart millet kiyafetsiz dolasamazki cocuk varsa kirtasiye masrafi okul servis masrafi doktor ilac masrafi millet nasil gezsinki ???asgeri ucret 1603 TL en dusuk emekli maasi 939 TL

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
- 2018-06-20 10:28:27 @Doğru

Meral Akşener: Biliyorsunuz Erdoğan BOP Eşbaşkanı ve İsrail Cesaret Madalyası Var
https://www.youtube.com/watch?v=YhWMqqoFVNI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
- 2018-06-20 10:27:14 @Doğru

Tayyip Erdoğan:"Diyarbakır'ı BOP'un merkezi yapacağız."
https://www.youtube.com/watch?v=6oSfiOnFvQo

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ERBAKAN HOCA TAYYİP ERDOĞAN'I ANLATIYOR 2018-06-20 10:25:50 @Doğru

https://www.youtube.com/watch?v=8YGC_ud_tME

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
- 2018-06-20 10:24:44 @Doğru

Dünyadaki sömürü sistemi nasıl çalışır. 'Duble yol yaptılar' gerçeği
https://www.youtube.com/watch?v=XUhUMcq7rMI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yıllar önemli. ama güzel geçerse . 2018-06-20 08:56:16 @Doğru

Türkiye 2002 yılında siyasi partisini bulmuştur. bu iş 2071 e kadar devam edecek inşAllah. . Atatürkten sonra Türkiye adete maddi manevi işgal altında idare edilmiştir taaki 2002 yılına kadar.. akıl sahipleri görür.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
anadolu 2018-06-20 08:53:38 @Doğru

Herşey kötü değil, herşeyin kötü olmasını isteyen bir dış güçler var birde içimizdeki, chp, iyi parti, hdp var. bunları sandığa gömdükmü herşey gayet güzel devam edecek inşAllah.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
meral hanim dogrulari konusuyor 2018-06-19 23:20:39 @Doğru

tebrik ederiz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Millet İttifakı KAZANACAK 2018-06-19 23:20:10 @Doğru

herkes sandiga sahip ciksin

Beğenmedim! (0)
Avatar
nereye baksam muhalefet zırvalıyor. 2018-06-19 19:16:52

Yav siz yırtınmıyormuydunuz hadi erkeksen seçime, hadi seçime, hadi seçime. buyur seçim. ulan ne iş bu ya?

Misafir Avatar
mardinli celal... 2018-06-20 12:49:13 @nereye baksam muhalefet zırvalıyor.

terbiyeli konuş..millete ULAN deme..beyinsiz akbaba
beyniniz sulanmış sizlerin...insan./.din ve ülke düşmanı olmuşsunuz..akp.liler

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
zırvalayanları gör..körmüsün..akp.dir. 2018-06-20 12:46:54 @nereye baksam muhalefet zırvalıyor.

asıl zırvalayan sen ve tabu olduğun kişi ve topluluktur..rezillik etme.şarlatan..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Diploma nerede? 2018-06-19 21:20:15 @nereye baksam muhalefet zırvalıyor.

neye baksak cum..itttifakı zırvalıyor..aynı sözler.5 koyun versek 5 kaz versek..aynı nakaratlar..kıraatahane açmak..milleeti oyalamak..tekrar tekrar aynı sözleri söylemekten de bıkmadılar..
bu defa kesin olarak kaybbedecek akp...hileleri ysk..elektrik..hackerler ile seçimler ve referandum kazanıldı..alın teri ile değil.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
seçimin sebebi 2018-06-19 19:20:15 @nereye baksam muhalefet zırvalıyor.

seçimin sebebi sizin dırdırınızın kesilmesi dir. ANLAŞILMIŞMIDIR?

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
gerçek ten de yav 2018-06-19 19:19:02 @nereye baksam muhalefet zırvalıyor.

ince , meral ve kılıçdaroğlu aynı merkezin oyuncularıdır.******* Kılıçdaroğlu sürekl Erdoğanı kaşlışamaya düelloya davet ediyordu. gelmeyen kaçan şerefsizdir diyordu. babayiğit Erdoğan buyur Kılıçdaroğlu gel seçimde yarışalım dedi. ama kılıçdaroğlu kaçtııı. korktuu Erdoğanın karşısına çıkamadı. İnce bir adamı sürdü . şimdi şerefsizlik kimde?

Beğenmedim! (11)
Avatar
zalimin zulmu varsa mazlumun ALLAH,ı var. 2018-06-20 12:45:42

akp ve müritlerine 'mhp.bbp.' oy yok..
verende günaha giriyor demektir..mazlumun hakkını zalime veriyor..ahhhhh alıyor.
iki cihanda mazlumlar akp.ye oy verenlerden davacıdırlar..
tüyübitmeyen yetimin hakkını yemek için akp.ye oy verenler zalimdir..
15 seneden beri millete zulum eden akp.yi rabbim başımızdan atsın..inşaAllah..
tam yecuc mecucler gibidir akp..