banner87

Akşener'in oy oranı açıklandı...Yüzde kaç oy alacak, ikinci tura kalacak mı?

İYİ Parti Sözcüsü Aytun Çıray, katıldığı bir televizyon programında 24 Haziran seçimlerine ilişkin değerlendirmelerde bulunurken, Cumhurbaşkanı adayı Meral Akşener ve İYİ Parti'nin son oy oranlarını da açıkladı.

Akşener'in oy oranı açıklandı...Yüzde kaç oy alacak, ikinci tura kalacak mı?

İYİ Parti Sözcüsü Aytun Çıray, katıldığı bir televizyon programında 24 Haziran seçimlerine ilişkin değerlendirmelerde bulunurken, Cumhurbaşkanı adayı Meral Akşener ve İYİ Parti'nin son oy oranlarını da açıkladı.

01 Haziran 2018 Cuma 00:09
Akşener'in oy oranı açıklandı...Yüzde kaç oy alacak, ikinci tura kalacak mı?

İYİ Parti Genel Sekreteri ve Parti Sözcüsü Aytun Çıray, KRT’de Çağlar Cilara’nın sunduğu Haber Merkezi programına konuk oldu ve cumhurbaşkanı adayı Meral Akşener ile İYİ Parti’nin en son oy oranlarını açıkladı. Çıray, ellerine ulaşan son araştırmalara göre, 24 Haziran’daki seçimlerde partilerinin yüzde 22’lere kadar oy alabileceğini, Cumhurbaşkanlığı seçiminin de ikinci tura kalacağını ve ikinci turda Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan ile Meral Akşener’in yarışacağını, Akşener’in yüzde 54 oy alarak yeni Cumhurbaşkanı seçileceğini ileri sürdü.

‘TAYYİP BEY İKİNCİ TURA KİMİN KALMASINI İSTEMİYOR’

Çıray programda ayrıca, AKP’ye oy veren merkez sağ seçmenin İnce’ye değil Akşener’e oy verebileceğini savunarak, bu nedenle AKP’nin rakip olarak İnce’yi değil Akşener’i gördüğünü belirtti. Çıray, şu açıklamalarda bulundu;

“Bize gelen son çalışmalara göre Sayın Meral Akşener ikinci tura kalıyor ve Sayın Akşener’in ikinci tura kalması halinde yüzde 54 oy alıyor, Cumhurbaşkanı seçiliyor. Bugün İyi Parti diye bir parti, Meral Akşener diye bir lider olmasaydı Türkiye ikinci turu konuşuyor olmayacaktı. Bu seçimler bir devrin sonu, yeni bir devrin başı olacak ve yenilik kadar güçlü bir şey yoktur. Parlamento seçimlerinde bize gelen sonuçlarda İyi Parti’nin oyları yüzde 18 ila 22 arasında. Burada kararsız oranları hala çok yüksek. Herkes kendisine şu soruyu sorsun. Tayyip bey ikinci tura kimin kalmasını istemiyor. Kimi televizyonlara çıkarmıyorsa, kimin fikirlerinin ulaşmasını engelliyorsa, kimi yok farz etmeye çalışıyorsa, kime tam medya ambargosu uyguluyorsa, kimin adaylık açıklamalarını yayınlatmıyorsa o kişidir.”

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
SIKILDIK ARTIK TAMAM 2018-06-01 00:50:51

Proje partisi akepe yi ve yancısı mhp yi gömün gitsin sandığa

Misafir Avatar
akp siktirmez---adlı yorumcu ya 2018-06-01 08:30:56 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

akp siktirmez**************Bu manyak bir provaktördür. bir pisliktır. asla AKP li değil. kardeşlerim Atatürke Bir AKP li asla hakaret etmez. esasen AKP li seçmen edeplidir ahlaklıdır ölüye hakaret etmez. KUR AI KERİM e inana Hadisi Şeriflere inanan insan kendi atasına anasına sövmez. ne demek? başkasının atasına anasına söversen oda döner senin atana anana söver ve böylece sende kendi atana ve anana sövmüş olursun. bu manyak küfürbaz Atatürke Küfür ediyor ama buda bir kiralık cahil manyaktır ama asla AKP li değildir.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
vedadun sikune takilan domatez kabuği 2018-06-01 04:55:23 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

İLK MİLLİ EĞİTİM BAKANIMIZ VE SAĞLIK BAKANIMIZ RIZA NUR'UN HATIRATLARINDA YAZAN ŞOK EDİCİ DETAY!!!

".Anlaşıldığına göre boşanma vak'asından iki-üç gün evvel, (M. Kemal'in karısı) Latife,(Latife'nin) kardeşi İsmail ile haremi Süreyya Paşa'nın kızı Melahat Ankara'ya gitmişlerdi. Çankaya'da misafir olmuşlar. O vakit Mustafa Kemal'in yanında kâtip sıfatıyla Halit Ziya'nın oğlu Vedad vardı. Güzel tüysüz bir çocuk. Bir akşam üzeri karanlık çökerken İsmail, Melahat balkona çıkmışlar. Bakmışlar Vedad, Mustafa Kemal'i
ağacın dibinde yapıyor.

Latife'yi çağırmışlar. O da görmüş. Bir kıyamettir kopmuş. Latife, Mustafa Kemal'e"Herşeyini gördüm, hepsine tahammül ettim. Artık buna edemem." demiş. Gazi(!) susmuş, İsmet'in evine gitmiş. "Bu karıyı şimdi boşayacağım" demiş. İsmet, sabahleyin erken Heyet-i Vekile'yi(Bakanlar Kurulunu) toplamış. Talaka (boşanmaya) karar vermişler(!) Latife'yi İsmet alıp, trene koymuş. Trende teselli etmek istemiş. Latife ona "Sus, sus! İsmet Paşa! İsmet Paşa! Sen ona bi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-01 02:43:38 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

Millet Tamam dedi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yurt gazetesi yetkililerine sesleniyorum 2018-06-01 01:34:10 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

AYDIN DENEK NIKLI SAHIS ATATURK E AGIR HAKARETLERDE IFTIRALARDA BULUNUYOR RESMEN SUC ISLIYOR SAVCILIK A DERHAL SUC DUYURUSUNDA BULUNUN IP ADRESI SIZDE ZATEN MEVCUTTUR LUTFEN CHP PARTISINEDE BURDAKI YAZDIGI IFTIRALARI ILETIN

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
sana ve senin gibilere gömecekler 2018-06-01 00:56:53 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

adam kendi götünü kurtaramamış vedad çankayanın bahçesinde köklemiş. ulan cehape kim ülkeyi kurtarmak kim cehape hainlerin toplandığı bir partidir atatürk de hainlerden biriydi 1918de Türkiyenin kurulacağını ABD başkanı Wilson ilan etmişti İngilizler karşısında Filistin cephesinde sürekli ricat uygulayan iki komutandan biri cumhurbaşkanı diğeri başbakan oldu sözde almanlar yenilince yenik sayıldık nah almanlar yenilince yenik sayıldık götveren kemal petrol çıkan bölgeyi vedada götünü teslim ettiği gibi teslim etti istanbul işgal altındayken ankara hükümetinin ordusu ingilizlere tek bir kurşun bile atmamıştır lozan kabul edildikten sonra ingilizler kendileri çekilmiştir

Beğenmedim! (3)
Avatar
SIKILDIK ARTIK TAMAM 2018-06-01 00:57:11

Erdoğan kaybedecek ve Türkiye yıllar sonra ilk kez derin bir nefes alabilecek..

Avatar
Ossmann 2018-06-01 00:18:34

Sn. ince varken meral hanimin sansi yok , cünki kürtler 2. turda IYI partiye oy vermezler. Eski ve yeni kürt düsmanlari türkesciler orada.

Misafir Avatar
ege 2018-06-01 08:29:04 @Ossmann

akp siktirmez**************Bu manyak bir provaktördür. bir pisliktır. asla AKP li değil. kardeşlerim Atatürke Bir AKP li asla hakaret etmez. esasen AKP li seçmen edeplidir ahşlaklıdır ölüye hakaret etmez. KUR AI KERİM e inana Hadisi Şeriflere inanan insan kendi atasına anasına sövmez. nedemek?
başkasının atasına anasına söveresen oda döner senin atana anana söver ve böylece sende kendi atana ve anana sövmüş olursun. bu manyak küfürbaz Atatürke Küfür ediyor ama buda bir kiralık cahilmanyaktır ama asla AKP li değildir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp siktirmez 2018-06-01 05:11:45 @Ossmann

ama Atatürk siktirmiş
İLK MİLLİ EĞİTİM BAKANIMIZ VE SAĞLIK BAKANIMIZ RIZA NUR'UN HATIRATLARINDA YAZAN ŞOK EDİCİ DETAY!!!

".Anlaşıldığına göre boşanma vak'asından iki-üç gün evvel, (M. Kemal'in karısı) Latife,(Latife'nin) kardeşi İsmail ile haremi Süreyya Paşa'nın kızı Melahat Ankara'ya gitmişlerdi. Çankaya'da misafir olmuşlar. O vakit Mustafa Kemal'in yanında kâtip sıfatıyla Halit Ziya'nın oğlu Vedad vardı. Güzel tüysüz bir çocuk. Bir akşam üzeri karanlık çökerken İsmail, Melahat balkona çıkmışlar. Bakmışlar Vedad, Mustafa Kemal'i
ağacın dibinde yapıyor.

Latife'yi çağırmışlar. O da görmüş. Bir kıyamettir kopmuş. Latife, Mustafa Kemal'e"Herşeyini gördüm, hepsine tahammül ettim. Artık buna edemem." demiş. Gazi(!) susmuş, İsmet'in evine gitmiş. "Bu karıyı şimdi boşayacağım" demiş. İsmet, sabahleyin erken Heyet-i Vekile'yi(Bakanlar Kurulunu) toplamış. Talaka (boşanmaya) karar vermişler(!) Latife'yi İsmet alıp, trene koymuş. Trende teselli etmek istemiş. Latife ona "Sus, sus! İsmet Paşa!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp siktr git 2018-06-01 01:52:12 @Ossmann

hahahah mal herif ammada korkuyorsun demi hepinizin amk koyacağız CHP ve iyi parti sizi ezeceğiz asılacaksınız olum

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
götünü vedada ülkeyi ingilizlere teslim eden hain 2018-06-01 00:56:16 @Ossmann

adam kendi götünü kurtaramamış vedad çankayanın bahçesinde köklemiş. ulan cehape kim ülkeyi kurtarmak kim cehape hainlerin toplandığı bir partidir atatürk de hainlerden biriydi 1918de Türkiyenin kurulacağını ABD başkanı Wilson ilan etmişti İngilizler karşısında Filistin cephesinde sürekli ricat uygulayan iki komutandan biri cumhurbaşkanı diğeri başbakan oldu sözde almanlar yenilince yenik sayıldık nah almanlar yenilince yenik sayıldık götveren kemal petrol çıkan bölgeyi vedada götünü teslim ettiği gibi teslim etti istanbul işgal altındayken ankara hükümetinin ordusu ingilizlere tek bir kurşun bile atmamıştır lozan kabul edildikten sonra ingilizler kendileri çekilmiştir

Beğenmedim! (3)
Avatar
mehmet 2018-06-02 10:33:53

benim anlamadığım en fazla oy alan 2 parti 2. tura kalmıyor mu oda purje partisinin başındaki abıla 3 . oluyor 2. tura kalırsa maarem çekiliyo mu. ya çekilmezse abılanız napcak cumhurbaşkanlığını rüyasında mı görcek

Avatar
Miting Rezilliği! 2018-06-03 00:51:00

Antep,Konya gibi nüfusu yüksek şehirlerde yapılan mitinglerde alan bile dolmazken hala bunun nasıl konuşabiliyorsunuz?

Avatar
Orhan 2018-06-01 00:33:49

Tayyip % 59 la bitirir ilk turda.

Misafir Avatar
vedad sikti sikeli cehape yalama oldu 2018-06-01 04:56:38 @Orhan

İLK MİLLİ EĞİTİM BAKANIMIZ VE SAĞLIK BAKANIMIZ RIZA NUR'UN HATIRATLARINDA YAZAN ŞOK EDİCİ DETAY!!!

".Anlaşıldığına göre boşanma vak'asından iki-üç gün evvel, (M. Kemal'in karısı) Latife,(Latife'nin) kardeşi İsmail ile haremi Süreyya Paşa'nın kızı Melahat Ankara'ya gitmişlerdi. Çankaya'da misafir olmuşlar. O vakit Mustafa Kemal'in yanında kâtip sıfatıyla Halit Ziya'nın oğlu Vedad vardı. Güzel tüysüz bir çocuk. Bir akşam üzeri karanlık çökerken İsmail, Melahat balkona çıkmışlar. Bakmışlar Vedad, Mustafa Kemal'i
ağacın dibinde yapıyor.

Latife'yi çağırmışlar. O da görmüş. Bir kıyamettir kopmuş. Latife, Mustafa Kemal'e"Herşeyini gördüm, hepsine tahammül ettim. Artık buna edemem." demiş. Gazi(!) susmuş, İsmet'in evine gitmiş. "Bu karıyı şimdi boşayacağım" demiş. İsmet, sabahleyin erken Heyet-i Vekile'yi(Bakanlar Kurulunu) toplamış. Talaka (boşanmaya) karar vermişler(!) Latife'yi İsmet alıp, trene koymuş. Trende teselli etmek istemiş. Latife ona "Sus, sus! İsmet Paşa! İsmet Paşa! Sen ona bi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp siktr git 2018-06-01 01:50:48 @Orhan

tay-ibe kazandırmayacağız her yapacağı sahtekarlık ona çok ağır bedel öder bu kadar seçim sahtekarlık yaop yap nereye kadar yeterrr bee tamamam

Beğenmedim! (1)