banner87

Akşener: Kalbim titreyerek bakıyorum

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, İstanbul Beyazıt'ta bulunan Kapalı Çarşı esnafını ziyaret etti. Burada esnaflarla sohbet eden Akşener, ''Bizim özel sektörün tamamının borcu Avro dolar üzerinden. Ben kalbim titreyerek bakıyorum, her sabah Dolar ve Avro 2 lira arttığında 4.5 milyar Dolar borcumuz artıyor'' dedi

Akşener: Kalbim titreyerek bakıyorum

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, İstanbul Beyazıt'ta bulunan Kapalı Çarşı esnafını ziyaret etti. Burada esnaflarla sohbet eden Akşener, ''Bizim özel sektörün tamamının borcu Avro dolar üzerinden. Ben kalbim titreyerek bakıyorum, her sabah Dolar ve Avro 2 lira arttığında 4.5 milyar Dolar borcumuz artıyor'' dedi

09 Nisan 2018 Pazartesi 19:11
Akşener: Kalbim titreyerek bakıyorum

Çemberlitaş'taki Tavuk Pazarı Otoparkının yanındaki kapıdan Kapalı Çarşı'ya giren Meral Akşener'e, partililer ve bazı genel başkan yardımcıları eşlik etti. Burada yoğun ilgiyle karşılaşan Akşener, dükkanları gezerek çay içip esnafın sorunlarını dinledi. Kapalı Çarşı ziyareti sırasında, "Cumhurbaşkanı Meral Akşener" sloganları atıldı.

Akşener, esnaflarla sohbetinde, "Ekonomiyi sadece inşaat sektörünün üzerine oturttular. Sayın Erdoğan'ın ekonomik görüşü sadece inşaat üzerinde yürüdü. OHAL ile yönetilen bir ülkede ne yerli ne de yabancı yatırımcı gelip de yatırım yapmaz. Bizim özel sektörün tamamının borcu Avro dolar üzerinden. Ben kalbim titreyerek bakıyorum, her sabah Dolar ve Avro 2 lira arttığında 4.5 milyar Dolar borcumuz artıyor. Tedbir alınması lazım ama ekonomiyi yöneten kişiyle Cumhurbaşkanı kavga ediyor, ya böyle bir ülke olur mu. Burada güven sağlanır mı' diye konuştu.

İttifaka ilişkin soruları yanıtlarken Akşener “İttifak ile ilgili bir bilgim yok. Herhangi bir irtibatımız yok. Fakat sayın Kılıçdaroğlu kongre sonrası Hayırlı olsun ziyareti yapacak. Perşembe günü için randevulaştık. Ben bi kere başından aday olduğumu söyledim. Ya herru ya merru şeklinde gidiyoruz" ifadelerini kullandı.

Akşener esnaf odasını da ziyaret etti. Esnaf ve vatandaşların fotoğraf çektirdiği Akşener, daha sonra Kapalı Çarşı'dan ayrıldı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 09.04.2018 21:27
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
heyhaat 2018-04-09 19:24:38

1 TL: 1 Usd derken nereden nereye...

Misafir Avatar
merl cıım 2018-04-10 11:08:55 @heyhaat

zaten herşey senin bilgin dışında gelişiyor. piyon senii

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
kalp mi* 2018-04-10 10:48:46 @heyhaat

DİZLERİN TİTRİYOR PATRONUNUN KORKUSUNDAM

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
güzel boyacı 2018-04-10 08:43:41 @heyhaat

Meral hanımın boyacısı gayet güzel iş çıkartmış. ah birde boyasız görsek .. yok yoooook boyasız görmeyelim kimse oy moy vermez. Meral hanımın gerçek yüzünü gören oy vermez.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
OYNAMA YERİDEĞİL SİYASET 2018-04-10 08:29:04 @heyhaat

Meral hanım bir solcu oluuyor, bir ülkücü entarisi giyiyor, bir dindar oluyor bir asıl meral hanım FETÖCÜ dür yani fetöyü kullananların emrindedir ama bunu dile getirmiyor. meral hanıma kendini sakla ama her kılığa gir emri verilmiş. hala uyanmıyacakmı meralın peşinden giden ler?

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
OYU kima verelim* 2018-04-10 08:26:22 @heyhaat

OY VERME VATANDAŞ..akp.mhp.ye. DİYOR BİRİLERİ neden? bunların halkı devleti sömürme soyma kapıları kapanıda ondan.Peki halk ne diyor? HALK AKP VE MHP DİYOR. neden? AKP 16 yılda önce batmış ekonomisi güvenliğ, savunması sağlığı eyitimi, ulaşımı çökmüş bir Türkiyeyi devralıp kalkındırdı her alanda dünya standartlarına getirdi. akp ülkesini soyurtmadı, halkını rüşvetçilere teslim etmedi. ruhastız izinsiz yapı yptırmadı. hükümette ve kamuda görevli her kes işini yaptı yan gelipyatmadı. şimdi bu chp hdp iyi parti recon kesiyor. ya gidin işimize. sizi iş bilmezler, yalancılar, iftiracılar, terörist sven ve besleyenler. sizi bu halk istemiyor. gölge etmeyin yeter.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
korkma bacı 2018-04-09 23:02:42 @heyhaat

denyo ve saz arkadaşlarının mallarına el koyar devlet parmagındaki yüzüğü çıkarmaz o kalır hasana khasana şeyim kaldı denyoya olur

Beğenmedim! (0)
Avatar
Okur 2018-04-09 19:31:30

Hacılar cikarsinlar sakladıkları dolarları...bunlar hiç olmiyecekmis gibi sadece bu dünya için yatırım yapmışlar..bunlar deizm ile yetinselerde iyi..yeyizme pek alıştılar..yeyin bakalım

Avatar
Okur 2018-04-09 19:35:05

Ekonomi şöyle yönetiliyor,her işveren bir işçi alsa işsizlik çözülür (!) İstermisiniz iki işçi alsinda yurtdışından işçi ithal edelim,zaten şu kıskanç alm

Misafir Avatar
Okur 2018-04-09 19:42:36 @Okur

Şu kıskanç(!) Almanlar catlasinlar patlasinlar..yakında dünyayı patlatmazsak iyidir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Cahil 2018-04-09 19:38:05

TURKIYEDE DOVIZMI KALDIKI DOVIZI OLAN YURTDISINA KACIRIYOR ISVICRE BANKALARI TURKIYEDEN KACIRILAN DOLARLARI KOYACAK KASA BULAMAZKEN TURKIYE UCTUK UZAYA GITTIK EDEBIYATI BIR TARAFA TURKIYE BORC ODEYECEK DOVIZ BULAMIYOR OLANLARDA NEREYE GOTURUYOR BILIYORUZ

Avatar
HAKAN 2018-04-09 19:46:41

SICAK PARA EKONOMISINDE BAŞKA NE OLACAKTI.

Avatar
alim 2018-04-09 19:32:48

körmüydüler dövizle borçlanmasalardı sorun bakalım vardır gizli ne malları mülkleri 100 yıldır müstem leke lilikten kurtulmadıktan sonra dumura uğramış kafalar milli düşünmedikten sonra dolarla avroyla düşüp kalkmalar hiç bir zaman bitmez karşılığı olmayan doları adamlar balyalarla getirip dağıtıyorlar her yeri satın alıyor ortak oluyorlar değişmiyor hangi yalancı partili vatan millet sevgisi içinde olduklarına karlı ortaklıklar mevcut vatana bile ihanet eden satan hainlerle dolu etraf milli deüiğ gayri milliler

Avatar
Vatandaş 2018-04-09 19:47:22

Dolar ve Euro önlenemeyen yükselişi nedeniyle piyasa durdu. Büyük patronlar bile borçlarını için yeniden yapılandırma istiyor küçük ve orta ölçekli işletmeler yatırımlarını durdurdu ve yakında işçi çıkartmaya başlayacak Esnafımız siftahsız dükkan kapatıyor biriken kredi vergi prim mal borçları nedeniyle kimsenin yüzüne bakamıyor karamsar. Tüm mallara iğneden ipliğe zamları getirdi ve mutfakta yangın var yangın. Ama onlar yandaşlara teşvik dağıtıyorlar. Tok açın halinden anlamazmış. Pembe tablolar masallar masallar algı operasyonları yaptınız ama yandaşlar hariç milletçe perişanız milli irade metanetle ve sabırla seçimi bekliyor Ankara'da bir eli yağda bir eli balda olan beyler vatandaş sandıkta el mi yaman bey mi yaman gösterecek hesabı kesecek. iYİ günlere

Misafir Avatar
koç 2018-04-10 10:32:27 @Vatandaş

Türkiyeyi şaha kaldıran her kesimi kucaklaayan AKP ye oyumuz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
OY VERME VATANDAŞ..akp.mhp.ye 2018-04-09 20:12:24 @Vatandaş

kolayı var..akp.ye oy vermeyin..ve akp.giderken bütün mallarına ve maddi kaynaklarına haciz konulsun..paraları bloke yapılsın..varmı öyle sen git yine borcun vatandaş ödesin..
EN BAŞTA OY VERMEMEK GEREKİR..akp.ye...oy verenleri borçlandırmak gerekir..

Beğenmedim! (0)
Avatar
001 2018-04-10 00:10:49

meral hanımı ailece destekliyoruz bir çok oyu var bizden bilgisi olsun