banner87

Akşener: Kolombiya'da ne işin var kardeşim senin?

İYİ Parti lideri ve Cumhurbaşkanı adayı Meral Akşener, Niğde'de partisinin düzenlediği mitinge katıldı. Akşener, burada yaptığı konuşmada, ''TİKA’yı kapatmak gibi bir cümlem olmadı. Niye TİKA birdenbire Binali Yıldırım’ın ağzından çıktı? Ben Türk milliyetçisiyim ya. Beni oradan vuracak aklı sıra. Şimdi TİKA 8 milyar dolar, 36 milyar TL para harcıyor. Kolombiya’da ne işin var kardeşim senin? Sudan’ın bilmem ne adasında ne işin var senin?'' dedi

Akşener: Kolombiya'da ne işin var kardeşim senin?

İYİ Parti lideri ve Cumhurbaşkanı adayı Meral Akşener, Niğde'de partisinin düzenlediği mitinge katıldı. Akşener, burada yaptığı konuşmada, ''TİKA’yı kapatmak gibi bir cümlem olmadı. Niye TİKA birdenbire Binali Yıldırım’ın ağzından çıktı? Ben Türk milliyetçisiyim ya. Beni oradan vuracak aklı sıra. Şimdi TİKA 8 milyar dolar, 36 milyar TL para harcıyor. Kolombiya’da ne işin var kardeşim senin? Sudan’ın bilmem ne adasında ne işin var senin?'' dedi

18 Haziran 2018 Pazartesi 18:04
Akşener: Kolombiya'da ne işin var kardeşim senin?

Seçim çalışmaları kapsamında Aksaray ve Nevşehir’e giden Meral Akşener’in son durağı Niğde oldu.

Şehit Ömer Halisdemir Meydanı’nda halka hitap eden Meral Akşener’in mitinginden satır başları şöyle;

“Aksaray’da Emniyet Müdürü, Türk bayrağını indirtmeye çalışarak İYİ Parti’nin Türk bayrağından uzak olduğunu iddia etmeye çalışıyor. Arkadaşlar devletin müdürü, devletin bürokratı olun sarayın finosu olmayın.

Bu devran döner hatırlayın; Mavi Marmara’ya insanlar doldu gitti 9 kişi şehit oldu. Sonra Sayın Erdoğan dedi ki ‘devrin başbakanına sordunuz mu?’

Güney Doğu’nun her köşesinde hendek kazılırken valilere ‘kafanızı çevirin’ diyen Erdoğan milli, Akşener değil. Hadi oradan be! Barzani’nin bayrağını Atatürk Havalimanı’na sen astırdın sen!

Habur’daki çadır mahkemelerinde Atatürk resimlerini ve Türk bayrağını sen kaldırttın sen!”

“2,5 TRİLYON DOLAR’LA NİĞDE’YE NE YAPILDI?”

“Bu ülke 453 milyar dolar borç almış. 70 milyar dolara fabrikalar satılmış. 16 yılda 2 trilyon dolar vergi toplanmış. Yani 16 yılda 2,5 trilyon dolar para kazanmışlar. Peki kaç senedir bitirilemeyen havaalanı bitirildi mi? Hayır. Hızlı tren hattı Niğde’ye geldi mi? Hayır.

Sayın Erdoğan Niğde’ye geldi. Havaalanı olmadığı için helikopterle geldi. 2 trilyona helikopter pisti yapıldı. Şimdi o helikopter pisti AVM yapılacak. Ben karayoluyla geldim aynı sizin gibi.

Her yıl 50 milyar dolarlık yatırım yapacağım ben ve gençlere istihdam yaratacağım. Bu arada işsiz kalan gençlere 500 TL vatandaşlık maaşı bağlayacağım.

Asgari ücretliyi vergiden muaf tutacağız. Emeklinin ilaç katkı payını kaldıracağız.”

“KOLOMBİYA’DA NE İŞİN VAR KARDEŞİM SENİN?”

“Cumhurbaşkanı seçilir seçilmez ilk işim Suriye ile ilişkileri düzeltmek ve Suriyelileri evlerine göndermek olacak. Yolsuzluğu, rüşveti önleyeceğiz oradan da bir hayli para gelecek. Makam araçları var. Tam 8 milyar TL. Ben seçilir seçilmez inin arabalardan diyeceğim. 8 milyar TL oradan koyun cebinize.

TİKA’yı kapatmak gibi bir cümlem olmadı. Niye TİKA birdenbire Binali Yıldırım’ın ağzından çıktı? Ben Türk milliyetçisiyim ya. Beni oradan vuracak aklı sıra. Şimdi TİKA 8 milyar dolar, 36 milyar TL para harcıyor. Kolombiya’da ne işin var kardeşim senin? Sudan’ın bilmem ne adasında ne işin var senin? Ekvator’un bir haliç bölgesinde ne işin var senin? Burada okullar, köy okulları yıkılıyor. Dolayısıyla bütün bunları gözden geçireceğiz.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 18.06.2018 18:54
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-18 18:30:20

BURALARI YANI SUDAN,KOLOMBIYA DAHA ORTAYA SAÇILACAKLARI AKLIMIZDA TUTALIM.AKAPELILERIN HAZINEDEN TIRNAKLA
DIKLARI DOLARLAR ORALARDA DEPOLANDIKLARI GERÇEĞINIDE UNUTMAYALIM.MESELÄ BAKINIZ MAN ADASI SKANDALI.YANDAŞ
SAVCILAR SAĞOLSUN AKLADILAR ERDOĞAN VE AILESINI.

Misafir Avatar
sivas 2018-06-19 08:27:03 @Mavi göz,sarı saç.

KANGAL ı küstüreceksiniz şimdi. o asla fetöcü değildir. sivasın meşhur KANGALI dır.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Akıl tutulması Meral hanımda 2018-06-19 08:24:29 @Mavi göz,sarı saç.

Barzaninin bayrağınımı salladı Erdoğn?
Meral hanım siz siyasetten politikadan, ticaretten asla ve asla anlamıyorsunuz. Barzani kim? Kuzey Irakın Yönetimini Iark hükümetinden alan bir temsilci. Türkiye bu bağlamda Barzani ile muhataptı. dünyada aynen bu bağlamda Barzani ile ticaret yapıyordu ama siz uyuyorsunuz işin içini bimiyorsunuz. peki Barzani Kürt devleti referandıma gittiğinde kim karşı çıktı, aldığı kararı , referandumda çıkan kararı kim iptal ettirdi, kim geçersiz saydırdı, kim Kuzey Iarkta PKK devleti kurdurmadı? yine Erdoğan pkk ya geçit vermedi Mral hanım. siz bu kafayla C başkanı değil olsa olsa bir köy dernek başkanı olursunuz ancak.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
- 2018-06-19 00:38:43 @Mavi göz,sarı saç.

Sivas Yakupoğlan köyü: Çocukların okula gittiği yol!! (Çok şükür itibarlı sarayımız var!!)
https://www.youtube.com/watch?v=-4aRAQLcDUk

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
çöp toplayan küçük kız ( hayatın gerçekleri ) 2018-06-19 00:30:41 @Mavi göz,sarı saç.

https://www.youtube.com/watch?v=Wmdl6T7oWNM

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
- 2018-06-19 00:28:52 @Mavi göz,sarı saç.

TÜRKİYENİN EN BÜYÜK ASKERİ ÜSSÜ FAALİYETE GEÇTİ (MOGADİŞU-SOMALİ) #Uyan ARTIK
https://www.youtube.com/watch?v=ucsTQEdwvZ8

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
afrika Somali / Mogadişu da 2018-06-19 00:24:09 @Mavi göz,sarı saç.

recep tayyip erdogan hastanesi kurulmus ulkemizde en dusuk emekli maasi 939 tl en dusuk kira en az 800 tl asgeri ucret 1603 TL gunah gunah

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
meral hanim dogrulari konusuyor 2018-06-19 00:19:36 @Mavi göz,sarı saç.

ulkemizde okul olmayan koyler var sokakta cop toplayan cocuklar var parasizliktan okuyamiyan cocuklar var sokakta acliktan para dilenen o kadar fakir insan varki acliktan cop karistiran insanlar var insan once kendi ulkesindeki garibanlari gorur

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Millet İttifakı KAZANACAK 2018-06-19 00:17:14 @Mavi göz,sarı saç.

yeter artik

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatan partili aydin Millet ittifakina saldiriyor 2018-06-19 00:16:47 @Mavi göz,sarı saç.

kangal cinstir =aydin KUŞ=aydin vatandaş=aydin meral hnm kim fino kim=aydin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kangal cinstir 2018-06-18 22:30:53 @Mavi göz,sarı saç.

KANGAL BOYNUNADA ĞIŞ TAKMIŞLAR LA.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Turancı ulkucu 2018-06-18 19:00:14

Saray’ın soytarlır vıdeo izle limon fetocu görüşünüz O ıkı setefsız yurumcular sızın alayı fetocusunuz

Avatar
GELE ME 2018-06-18 23:52:21

HELAL SANA MERAL HOCA BUNLAR SARAYIN FINOSU DEYIL SARAYIN PILBUL KÖPEKLERIDIRLER TÜRKIYEDEKI FAKIR FUKARA DURURKEN SUDANA KOLOMBIYAYA REKLAM YAPMAYA PARA HARCIYORLAR ONLAR MÜSLÜMANSA TÜRKIYEDEKI KÜRTLERDE MÜSLÜMAN

Avatar
KUŞ 2018-06-18 18:29:20

meral hanım haksızmı?
ne işin var kolombiyada sudanda. gel küçük adada biz bize oynayalım. faytona binelim. adaları seyredelim . ne gereği var uzaklara gitmeye . BEYİNLİ saçmalamış.

Misafir Avatar
vatandaş 2018-06-18 18:48:16 @KUŞ

sen ABD ve fetö nün finosu olduğunu cümle alem biliyo

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
meral hnm kim fino kim 2018-06-18 18:33:36 @KUŞ

FİNO, sana fino diyen beyinsizdir meral hanım. sen iyi bir kangalsın.

Beğenmedim! (8)
Avatar
aydın 2018-06-18 20:18:45

eger gerçek milliyetciysen mehmetcige sahip çıkar pkk nın finosu hdp nin hazine yardımını kestirirsin

Misafir Avatar
vatan partili aydin Millet ittifakina saldiriyor 2018-06-19 00:16:04 @aydın

kangal cinstir =aydin KUŞ=aydin vatandaş=aydin meral hnm kim fino kim=aydin

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-06-19 10:51:05

TEZ HDP YE KARŞI GELİN YOKSA GİDİŞAT TEHLİKELİ İÇ SAVAŞ ÇIKACAK,HDP AJANLARI BUNUN ALT YAPISINI OLUŞTURUYOR