banner82
Flaş Haber
Kapat

Akşener: Muharrem İnce ikinci tura kalırsa şartsız şurtsuz destekleyeceğiz

Uğur Dündar'ın hazırlayıp sunduğu Halk Arenası'na katılan Cumhurbaşkanı adayı Meral Akşener, Muharrem İnce'nin ikinci tura kaldığı takdirde sonuna kadar destekleyeceğini açıkladı.

Akşener: Muharrem İnce ikinci tura kalırsa şartsız şurtsuz destekleyeceğiz

Uğur Dündar'ın hazırlayıp sunduğu Halk Arenası'na katılan Cumhurbaşkanı adayı Meral Akşener, Muharrem İnce'nin ikinci tura kaldığı takdirde sonuna kadar destekleyeceğini açıkladı.

19 Mayıs 2018 Cumartesi 00:07
Akşener: Muharrem İnce ikinci tura kalırsa şartsız şurtsuz destekleyeceğiz

Ankara Yeni Mahalle'de sevenleriyle buluşan Halk Arenası’na konuk olan Cumhurbaşkanı adayı Akşener,  “Partiyi kurarken CHP’nin Cumhurbaşkanı adayı o zaman belli değildi. Biz kim kalırsa kesinlikle; şartsız, şurtsuz destekleyeceğimizi ifade ettik. Ama bugün bunları konuşmamız gerekmiyor. Biz bütün gücümüzle Cumhurbaşkanlığı seçimini almaya gayret etmeliyiz” dedi.

Akşener, yanına gelip resim çektirmek isterken hıçkırıklara boğulan küçük hayranına, "Sen ağlama Yağmur, dayanamam" diyerek teselli etti

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 19.05.2018 01:31
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
☪ ☪ ☪ CUMHURBAŞKANIMIZ DOĞU PERİNÇEK ☪ ☪ ☪ 2018-05-19 03:35:34

☪ ☪ ☪ CUMHURBAŞKANIMIZ DOĞU PERİNÇEK ☪ ☪ ☪
☪ ☪ ☪ CUMHURBAŞKANIMIZ DOĞU PERİNÇEK ☪ ☪ ☪

Misafir Avatar
☪ ☪ ☪ CUMHURBAŞKANIMIZ MUHARREM İNCE ☪ ☪ ☪ 2018-05-19 13:32:27 @☪ ☪ ☪ CUMHURBAŞKANIMIZ DOĞU PERİNÇEK ☪ ☪ ☪

.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Millet İttifakı 2018-05-19 13:31:28 @☪ ☪ ☪ CUMHURBAŞKANIMIZ DOĞU PERİNÇEK ☪ ☪ ☪

KAZANACAK

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BOP 2018-05-19 13:23:07 @☪ ☪ ☪ CUMHURBAŞKANIMIZ DOĞU PERİNÇEK ☪ ☪ ☪

Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Diyarbakırı BOPun yıldızı yapacağız"
https://www.youtube.com/watch?v=JFCz8-l0rLw

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-05-19 13:22:31 @☪ ☪ ☪ CUMHURBAŞKANIMIZ DOĞU PERİNÇEK ☪ ☪ ☪

AKPYE OY VERMEK ISRAILE OY VERMEKTIR
https://www.youtube.com/watch?v=OzWkC3tUoVc

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ne buldularsa satmislar 2018-05-19 13:21:36 @☪ ☪ ☪ CUMHURBAŞKANIMIZ DOĞU PERİNÇEK ☪ ☪ ☪

Kahreden gerçekler, Ne buldularsa sattılar ama israf ve faizlerine yetmedi - Temel Karamollaoğlu
https://www.youtube.com/watch?v=vFQWkD88U9A

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BOP 2018-05-19 13:20:02 @☪ ☪ ☪ CUMHURBAŞKANIMIZ DOĞU PERİNÇEK ☪ ☪ ☪

AKP'li Vekil; BOP Yahudi Menşeli İsrail Menşeli Bir Projedir
https://www.youtube.com/watch?v=Wja4OEBdV08

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Millet İttifakı 2018-05-19 13:18:57 @☪ ☪ ☪ CUMHURBAŞKANIMIZ DOĞU PERİNÇEK ☪ ☪ ☪

KAZANACAK

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
erkekseniz desteklemeyin 2018-05-19 11:15:02 @☪ ☪ ☪ CUMHURBAŞKANIMIZ DOĞU PERİNÇEK ☪ ☪ ☪

M İnce ikinci tura kalırsa şartsız şurtsuz destekleyeceğiz diyor. bende diyorumki erkekseniz desteklemeyin. FETÖ YANİ ABDe kulağınızı çeker yerinden kopartır meral hanım. siz özgür deüilsiniz ABD e hizmet etmek zorunda sınız. ama yol yakınken gelin bu taşı eteğinizden dökün.. bu aziz vatana bu asil millete ihanet etmeyin.

Beğenmedim! (4)
Avatar
D 2018-05-19 00:32:37

Bravo vAllahi özlediğimiz tablodur bu sizler bunu fazlasıyla yapacak Vede başaracaksınız uslup kibarlık öz güven süper .Asaletinizde bir başka güzel .

Avatar
helal olsun 2018-05-19 00:35:58

tebrik ederiz sayın akşener m.ince kazanırsa size başkan yardımcılığı yakışır siz kazanırsanız m.ince yi başkan yardımcısı yapın

Avatar
SIKILDIK gari TAMAM 2018-05-19 00:49:10

Meral Bacımız gümbür gümbür geliyor Güneş vatandaş için doğacak karanlıklar aydınlığa kavuşacak ve karanlıkta iş tutanlar iyot gibi açığa çıkıyor

Avatar
☺☺☺☺☺☺DEMİRTAŞ☺☺☺☺☺☺ 2018-05-19 00:18:53

☺demirtaş☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
☺☺demirtaş☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
☺☺☺demirtaş☺☺☺☺☺☺☺☺☺
☺☺☺☺demirtaş☺☺☺☺☺☺☺☺
☺☺☺☺☺demirtaş☺☺☺☺☺☺☺
☺☺☺☺☺☺demirtaş☺☺☺☺☺☺
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺demirtaş☺
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺demirtaş☺☺
☺☺☺☺☺☺☺☺☺demirtaş☺☺☺
☺☺☺☺☺☺☺☺demirtaş☺☺☺☺
☺☺☺☺☺☺☺demirtaş☺☺☺☺☺
☺☺☺☺☺☺demirtas☺☺☺☺☺☺

Misafir Avatar
YEŞŞEEE ! İBNELERİN İBNESİ DEMİRTAŞ ABLAMIZ ! 2018-05-20 18:52:10 @☺☺☺☺☺☺DEMİRTAŞ☺☺☺☺☺☺

.

Beğenmedim! (0)
Avatar
☺☺☺☺☺☺DEMİRTAŞ☺☺☺☺☺☺ 2018-05-19 00:21:04

☺demirtaş☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺ ☺☺demirtaş☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺ ☺☺☺demirtaş☺☺☺☺☺☺☺☺☺ ☺☺☺☺demirtaş☺☺☺☺☺☺☺☺ ☺☺☺☺☺demirtaş☺☺☺☺☺☺☺ ☺☺☺☺☺☺demirtaş☺☺☺☺☺☺ ☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺ ☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺demirtaş☺ ☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺demirtaş☺☺ ☺☺☺☺☺☺☺☺☺demirtaş☺☺☺ ☺☺☺☺☺☺☺☺demirtaş☺☺☺☺ ☺☺☺☺☺☺☺demirtaş☺☺☺☺☺ ☺☺☺☺☺☺demirtas☺☺☺☺☺☺

Misafir Avatar
YEŞŞEEE ! İBNELERİN İBNESİ DEMİRTAŞ ABLAMIZ ! 2018-05-20 18:52:38 @☺☺☺☺☺☺DEMİRTAŞ☺☺☺☺☺☺

.

Beğenmedim! (0)
Avatar
☺demirtaş☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺ ☺☺demirtaş☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺ ☺☺☺demirtaş☺☺☺☺☺☺☺☺☺ ☺☺☺☺demirtaş☺☺☺☺☺☺☺☺ ☺☺☺☺☺demirtaş☺☺☺☺☺☺☺ ☺☺☺☺☺☺demirtaş☺☺☺☺☺☺ ☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺ ☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺demirtaş☺ ☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺demirtaş☺☺ ☺☺☺☺☺☺☺☺☺demirtaş☺☺☺ ☺☺☺☺☺☺☺☺demirtaş☺☺☺☺ ☺☺☺☺☺☺☺demirtaş☺☺☺☺☺ ☺☺☺☺☺☺d 2018-05-19 00:28:47

☺demirtaş☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺ ☺☺demirtaş☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺ ☺☺☺demirtaş☺☺☺☺☺☺☺☺☺ ☺☺☺☺demirtaş☺☺☺☺☺☺☺☺ ☺☺☺☺☺demirtaş☺☺☺☺☺☺☺ ☺☺☺☺☺☺demirtaş☺☺☺☺☺☺ ☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺ ☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺demirtaş☺ ☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺demirtaş☺☺ ☺☺☺☺☺☺☺☺☺demirtaş☺☺☺ ☺☺☺☺☺☺☺☺demirtaş☺☺☺☺ ☺☺☺☺☺☺☺demirtaş☺☺☺☺☺ ☺☺☺☺☺☺demirtas☺☺☺☺☺☺

Misafir Avatar
YEŞŞEEE ! İBNELERİN İBNESİ DEMİRTAŞ ABLAMIZ ! 2018-05-20 18:53:24 @☺demirtaş☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺ ☺☺demirtaş☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺ ☺☺☺demi

.

Beğenmedim! (0)
Avatar
☺demirtaş☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺ ☺☺demirtaş☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺ ☺☺☺demirtaş☺☺☺☺☺☺☺☺☺ ☺☺☺☺demirtaş☺☺☺☺☺☺☺☺ ☺☺☺☺☺demirtaş☺☺☺☺☺☺☺ ☺☺☺☺☺☺demirtaş☺☺☺☺☺☺ ☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺ ☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺demirtaş☺ ☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺demirtaş☺☺ ☺☺☺☺☺☺☺☺☺demirtaş☺☺☺ ☺☺☺☺☺☺☺☺demirtaş☺☺☺☺ ☺☺☺☺☺☺☺demirtaş☺☺☺☺☺ ☺☺☺☺☺☺d 2018-05-19 00:32:13

☺demirtaş☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺ ☺☺demirtaş☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺ ☺☺☺demirtaş☺☺☺☺☺☺☺☺☺ ☺☺☺☺demirtaş☺☺☺☺☺☺☺☺ ☺☺☺☺☺demirtaş☺☺☺☺☺☺☺ ☺☺☺☺☺☺demirtaş☺☺☺☺☺☺ ☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺ ☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺demirtaş☺ ☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺demirtaş☺☺ ☺☺☺☺☺☺☺☺☺demirtaş☺☺☺ ☺☺☺☺☺☺☺☺demirtaş☺☺☺☺ ☺☺☺☺☺☺☺demirtaş☺☺☺☺☺ ☺☺☺☺☺☺demirtas☺☺☺☺☺☺

Misafir Avatar
YEŞŞEEE ! İBNELERİN İBNESİ DEMİRTAŞ ABLAMIZ ! 2018-05-20 18:54:06 @☺demirtaş☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺ ☺☺demirtaş☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺ ☺☺☺demi

.

Beğenmedim! (0)