banner87

Akşener: TİKA çökmüş

Cumhurbaşkanı adayı Meral Akşener'in TİKA hakkındaki açıklamalarından sonra TİKA'nın internet sitesine erişim sekteye uğradı. TİKA'nın internet sitesine ulaşmaya çalışan kişiler "503 Service Unavailable" hatasıyla karşı karşıya kaldı.

Akşener: TİKA çökmüş

Cumhurbaşkanı adayı Meral Akşener'in TİKA hakkındaki açıklamalarından sonra TİKA'nın internet sitesine erişim sekteye uğradı. TİKA'nın internet sitesine ulaşmaya çalışan kişiler "503 Service Unavailable" hatasıyla karşı karşıya kaldı.

18 Haziran 2018 Pazartesi 00:01
Akşener: TİKA çökmüş

Cumhurbaşkanı adayı Meral Akşener, TİKA’nın yurt dışında harcadığı paralara dikkat çektikten sonra kendisine gelen mesaj üzerine şu açıklamayı yaptı: ‘TİKA internet sitesi şu an kapanmış ya da çökmüş. Hadi hayırlısı.’

“İNTERNET SİTESİNE PARA HARCASALARDI”

Ayrıca Uğur Dündar TİKA’nın sitesinin çökmesini, “O kadar Malilere, şuralara, buralara para harcayacağına çökmeyen bir internet sitesine para harcasalardı çok iyi olurdu” şeklinde yorumladı.

TİKA’YA ERİŞİLEMİYOR

Akşener, TİKA’nın bir yılda 8 milyar dolara yakın para harcadığını açıklamasının ardından TİKA’nın internet sitesine girmek isteyenler bir hatayla karşılaştı.

“8 MİLYAR DOLAR İLE HER YIL NELER YAPILABİLİR?”

“TİKA'nın bir yılda harcadığı para ile 2267 Tekstil Fabrikası kurulabilir ve 150 Bin kişi istihdam edilebilir.

TİKA'nın bir yılda harcadığı para ile Antalya – Trabzon arası  1300 kilometre HIZLI TREN HATTI kurulabilir.14,5 saatlik ulaşım 4,5 saate düşebilir.

TİKA'nın bir yılda harcadığı para ile 322 tane 300 Yataklı DEVLET HASTANESİ YAPILABİLİR.

TİKA'nın bir yılda harcadığı para ile 3186 tane Derslikli ANADOLU LİSESİ AÇILABİLİR.

TİKA'nın bir yılda harcadığı para ile 3 tane Çanakkale 1915 Köprüsü inşaa edilebilir.

TİKA'nın bir yılda harcadığı para ile 5 bin 553 km bölünmüş yol yapılabilir.

TİKA'nın bir yılda harcadığı para ile 2 adet ”MİLLİ ve YERLİ” OTOMOBİL fabrikası kurulabilir.

TİKA'nın bir yılda harcadığı para ile 88 Şeker Fabrikası (Ortalama 90 milyon $'a satıldı) kurulur, 28 bin 300 kişi istihdam edilebilir.

TİKA'nın bir yılda harcadığı para ile 6 adet Avrasya Tüneli yapılırdı. Geçişler BEDAVA olurdu.

TİKA'nın bir yılda harcadığı para ile 5 adet YARI – İLETKEN (Bilgisayar Çipi) Fabrikası kurulabilir. 4000 ileri Teknoloji İstihdamı sağlanabilir.

Türkiye'de 1.5 milyon traktör var. Bunlardan çoğu eski TİKA'nın  1 yılda harcadığı ile 460 bin tane 4 çeker kabinli sıfır traktör çiftçiye hibe edilebilir.

TİKA' nın 1 yılda harcadığı ile Türkiye ‘de yaklaşık 40 milyon küçük baş hayvan var. Damızlık en iyi kalite koyun 1.500 tl bu paraya 24 milyon adet damızlık koyunu hibe edebilirsiniz.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 18.06.2018 00:05
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ☪ DOĞU PERİNÇEK ☪ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ 2018-06-18 00:43:25

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ☪ DOĞU PERİNÇEK ☪ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

Misafir Avatar
2018 best friends olanlar 2018-06-18 13:03:35 @❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ☪ DOĞU PERİNÇEK ☪ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

mr..perincek mr.bahceli and mr .tayyip

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
- 2018-06-18 12:33:26 @❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ☪ DOĞU PERİNÇEK ☪ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

Meral Akşener 'den Erdoğan 'a: Sarayın 13 Günlük Masrafı Fabrikaların Zararını Kapatır !
https://www.youtube.com/watch?v=_aaupuCxy_E

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bay bahceli bir zamanlar 2018-06-18 09:51:39 @❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ☪ DOĞU PERİNÇEK ☪ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

Başkanlık, federasyon demektir. Bu da Türkiyeyi bölünmeye götürecektir diyordu
Devlet Bahçeli'nin başkanlık sistemi eleştirisi
https://www.youtube.com/watch?v=4O4Z147GL-4

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
- 2018-06-18 09:48:51 @❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ☪ DOĞU PERİNÇEK ☪ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

CHP'nin hazırladığı AKP FETÖ ilişkisi videosu paylaşım rekorları kırıyor!
https://www.youtube.com/watch?v=G-GvjG9bksc

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
- 2018-06-18 09:45:58 @❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ☪ DOĞU PERİNÇEK ☪ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

Erdoğan: Ne istediniz de alamadınız?
https://www.youtube.com/watch?v=-m9NL8xz_Hw

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
safını belli et kardeş 2018-06-18 09:06:33 @❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ☪ DOĞU PERİNÇEK ☪ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

HUZUR İSLAMDA

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
safını belli et kardeş 2018-06-18 09:06:03 @❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ☪ DOĞU PERİNÇEK ☪ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

HUZU İSLAMDA.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
bu seçim 2018-06-18 09:05:31 @❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ☪ DOĞU PERİNÇEK ☪ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

Türkiye en talihsiz seçimlerinden bşrini yapıyor. hatta en talisiz seçim bu seçim. Siyasetçilere bakarmısınız?
KILIÇDAROĞLU FETÖ AJANI, MERAL AKŞENER FETÖ AJANI, SELAHATTİN D TAŞ FETÖ SİLAHŞÖRÜ, PKK TERÖRÜ YANDAŞI YÖNETİCİSİ, SEMPATİZANI. TÜRKİYEYİ YIKMA İTTİFAKI İÇİNDELER. NEYSEKİ AKP VAR MHP VAR. RABBİM BİRLĞİMİZİ DAİM ETSİN. ŞER TOPLULUĞUNA FIRSAT VERMESİN. AMİİİN.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
yaşa meral akşener 2018-06-18 07:57:33 @❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ☪ DOĞU PERİNÇEK ☪ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

rsığır çobanları,akademik kariyeri olmayan feslilerden tarih ,tuvaletçiden ekonomi öğrenenden devleti yöneten olurmu birde bunlar yokluktan gelen medeniyetsizlikten geldikleri için gözleri doymaz uşaklarına çalışanlarına gaddar davranırlar.bunlar ancak devleti satar.

Beğenmedim! (1)
Avatar
meral hanim cok hakli 2018-06-18 00:13:49

bu paralar nerelere harcanmis ogrenelim

Avatar
Millet İttifakı KAZANACAK 2018-06-18 00:13:00

yeter artik

Avatar
Cahil 2018-06-18 01:51:06

TIKA NE BILEN VARMI NE IS YAPAR KAC KISI GOREVLIDIR BASKANI KIMDIR KIMIN PARASINI KIME HARCAR ONLARA SEKIZ MILYAR DOLAR HARCAMA YETKISINI KIM VERMISTIR VE PARALAR KIMLERE HARCANMISTIR MESELA SURIYEDE ISIDE BU KAYNAKTAN PARA VERILMISMIDIR VEYA BARZANININ ORDUSU ICIN BURADAN PARA HARCANMISMIDIR BUNLARIN HEPSI 8 TEMMUZDA GUN ISIGINA CIKARILIRSA IYI OLUR HİÇ OLMAZSA TURK MILLETI EKMEGINDEN ALINAN VERGININ NEREYE GITTIGINI OGRENIR

Avatar
Ahmet 2018-06-18 02:23:06

Nasıl soyulduğumuz meydanda isanları vergi adı altında bir Cendereye sokup adeta canını çıkarıcasına soyup, kedilerine hesap sorulmasın diye bütün kanunların içini boşaltıp devletin bütün çivilerini söküp devlet diye birşey bırakmayan bitakım neödüğü belli olmayan kuruluş adı altında ülkenin bütün varlıklarını tüketerek perişan eden bu hainler güruhu ne bu dünyada nede ahir hayatta hesabını veremiyceksiniz düşüne biliyormusunuz bir tarım ülkesinde ve bir zamanda kendi kendine yetip sonra da dünyayı besleyen bir ülkede kuru soğan 5 tl patates 5 tl oyüzden ölümüne iktidarı bırakmamak için yalan dolan iftira her yolu deniyorlar hatta insanları defeat kere iç savaş tehditi ile tehdit ediyorlar tendilerine bir zaman oy verip de şimdi başka partiye oy verecek insanlara şataj yapmaya kalıyorlar ne yaparsanız yapın korkunun ecele faydası yoktur. kaçınılmaz son sizleri bulucaktır. Allah ile aldatanların cezası çok ama çok beter olur.

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-18 00:51:51

MUHTAÇLARA YARDIMA KARŞI DEĞILIM.AMA BENIM CANLARIM TÜRKİYEDE AÇ VE YOKSULSA,BU NEYIN BÖNKÖRLÜĞÜDÜR Kİ DIŞARIYA YARDIMA CAN ATIYORLAR.

Avatar
Belli 2018-06-18 00:57:05

Geçen düğünde fotoğraf 10 lira idi. Şimdi başörtülü bayan koymuşlar. 15 lira olmuş...

Avatar