banner87

Akşener: Ülkemiz bu döküntü anlayışı hak etmiyor

İYİ Parti Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı adayı Meral Akşener Ankara'da yaşanan sel olaylarını sosyal medyadan eleştirdi.

Akşener: Ülkemiz bu döküntü anlayışı hak etmiyor

İYİ Parti Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı adayı Meral Akşener Ankara'da yaşanan sel olaylarını sosyal medyadan eleştirdi.

20 Mayıs 2018 Pazar 21:37
Akşener: Ülkemiz bu döküntü anlayışı hak etmiyor

Meral Akşener Twitter’dan yaptığı açıklamada Ankara’da sıkça yaşanan sel olaylarını eleştirdi ve ‘Ülkemiz bu döküntü anlayışı hak etmiyor” dedi.

“AKP ZİHNİYETİ”

Akşener açıklamasında, “20 yılı aşkındır AKP zihniyetinin yönettiği Türkiye Cumhuriyeti’nin başkenti Ankara'yı son iki ayda 2 kere sel bastı. Ülkemiz bu döküntü anlayışı hak etmiyor. #YüzünüGüneşeDönTürkiye” ifadelerini kullandı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 20.05.2018 21:47
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Millet İttifakı 2018-05-20 21:43:17

KAZANACAK yetti gari

Misafir Avatar
hassittir 2018-05-21 08:18:59 @Millet İttifakı

meral hanımın parmagı girsin kıçına soysuz pezevenk

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
okuyan 2018-05-21 08:17:44 @Millet İttifakı

Bayrağa saygı aklınamı geliyorki. aklı patronlarına yaranabilmekte. bayrak bunlar için bişe ifade etmiyor işte belli. iyi parti bir tuzaktır Türkiye için.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
soruyorum 2018-05-21 08:16:31 @Millet İttifakı

Al bayrağımızı anlı şanlı bayrağımızı SOL eline yapmış. meral hanım teharet almıyormu acaba? bu ne çirkefliktir.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Millet İttifakı KAZANACAK 2018-05-20 22:51:23

milyonlar milyarlar trilyonlar
1 kisiye denetimsiz emanet edilirmi ??? HAYIR

Avatar