banner87

Akşener: Yusuf Halaçoğlu benim hocamdır

İYİ Parti Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı adayı Meral Akşener partisinin düzenlediği Antalya mitingine katıldı. Akşener Yusuf Halaçoğlu'nun aday olmamasıyla ilgili olarak, "Yusuf Halaçoğlu benim hocamdır, ağabeyimdir. Kendisi Kayseri'yi istemedi. İzmir, Ankara'yı istedi, orada da bizim Genel Başkan Yardımcılarımız vardı, koskoca ağabeyimizi onların altına koymak olmazdı. O da affını istedi, ben de saygı duydum" açıklamasını yaptı.

Akşener: Yusuf Halaçoğlu benim hocamdır

İYİ Parti Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı adayı Meral Akşener partisinin düzenlediği Antalya mitingine katıldı. Akşener Yusuf Halaçoğlu'nun aday olmamasıyla ilgili olarak, "Yusuf Halaçoğlu benim hocamdır, ağabeyimdir. Kendisi Kayseri'yi istemedi. İzmir, Ankara'yı istedi, orada da bizim Genel Başkan Yardımcılarımız vardı, koskoca ağabeyimizi onların altına koymak olmazdı. O da affını istedi, ben de saygı duydum" açıklamasını yaptı.

22 Mayıs 2018 Salı 17:55
Akşener: Yusuf Halaçoğlu benim hocamdır

İYİ Parti lideri ve Cumhurbaşkanı adayı Meral Akşener’in Antalya mitinginden satır başları şu şekilde;

Meral Akşener sahneye gelerek ön sıralardan uzatılan eşarpları topladı ve Antalya halkına seslenmeye başladı.

“SEÇİLDİĞİMDE TOPLADIĞIM TÜLBENTLERİ SERGİLEYECEĞİM”

“Güneydoğu’dan Trakya’ya bizleri birleştiren en önemli unsur tülbenttir, yemenidir yani kadınlardır kadınlar. Cumhurbaşkanı seçildiğim gün topladığım tülbentleri Çankaya’da sergileyeceğim isim isim.”

“Kimseyi yuhlamayacağız gereğini sandıkta yapacağız. En büyük gayret gösteren parti İYİ Parti oldu. Sonra sayın Kılıçdaroğlu’ndan ricada bulundum 15 milletvekiliyle birlikte grup kurduk”

“HALAÇOĞLU ABĞABEYİMDİR”

“Yusuf Halaçoğlu benim hocamdır, ağabeyimdir. Kendisi Kayseri’yi istemedi. İzmir, Ankara’yı istedi, orada da bizim Genel Başkan Yardımcılarımız vardı, koskoca ağabeyimizi onların altına koymak olmazdı. O da affını istedi, ben de saygı duydum.”

“Yüzünü güneşe dön Türkiye, yüzünü güneşe dön Antalya”

“Karşınızda 6 saatte 100 bin imzası tamamlanmış, milletimizin imzasıyla aday olmuş bir Meral Akşener var. Buradan yola çıkarak sizlerin huzurunda söz veriyorum, bu güveni boşa çıkarmayacağım.Çiftçinin, tarımın, meyvenin, sebzenin şehri Antalya. Şimdi size buradan bazı konuları paylaşmak istiyorum. Çiftçimiz, meyve ve sebze yetiştiricimiz Antalya’da tarlasına küstü. Çünkü saman ithalatı yapılıyordu bu ülkede. Antalya’nın naranciyesi dalında kalırken, sebzesi serada, tarlada kalırken gidin marketlere sebze ve meyve ithalatı başladı. Dolayısıyla sadece yandaş müteahitin kayrıldığı, tüm imkanların yandaşlara akıtıldığı bir ekonomik tercih içinde elbette Antalya çiftçisi sizin dediğiniz gibi ölüyor.”

“DOLAR NE KADAR OLDU?”

“Benim çiftçim 5 lirayı geçmiş mazot kullanırsa elbette ürününü pahalıya mal eder. Bugün buraya gelirken ‘Dolar ne kadar oldu?’ diye sordum. 4.68 dediler. Şimdi Doların uçup gitmesi ne demek? Benzine zam demek, mazota zam demek, iğneden ipliğe zam demek. Peki bu Dolar neden uçup gidiyor? Yapılan ekonomik tercihler yüzünden. Ekonomiyi düzeltmenin yolu güvendir güven. Ekonomiyi siz eğer siyasetçinin eline verirseniz Dolar olur 4.68.Gelelim turizme. Antalya’nın turizmcileri isyan ediyordur. Bir kere baştan aşağıya yanlış var, o da şu: Dış politikada oy alabilmek için ‘eyt Almanya, Eyt Rusya’ dediniz Antalya turizmini açlığa mahkum ettiniz. Ayrıca bir yanlış daha yaptınız. Şehirleri tanıtmak yerine sadece Türkiye’yi tanıttınız. Büyük bir başarısızlık oldu. Antalya’yı tarlasıyla barıştıracağız. Turizm için yolları açacağız. Gündelik seçim için eyt deyip arkadan yalvarmayacağız. İlişkilerimizi ciddi, şeffaf ve saygın bir biçimde geliştireceğiz.”

“TORUN SEVMEYE GÖNDERECEĞİZ”

“Erdoğan seçim manifestolarını açıklayacağını söyledi. Şaştım kaldım. 15 yıldır ben yönetiyorum bu ülkeyi sandım. 24 Haziran’da her şeyin düzeleceğini söylüyor. Madem 24 Haziran’da düzelecek niçin şimdi düzeltmiyorsun? Doların uçmasının bir diğer sebebi de Erdoğan sayesinde Türkiye’nin itibar kaybetmesidir. İtibar kaybeden liderler, ülkelerine de itibar kaybettirirler. Ülkemiz yorgun bir şoförün direksiyonunda gidiyor. Şoförlük ehliyeti olmayan birinin otobüsüne biner misiniz? Binmezsiniz. Türkiye bu durumda işte. 24 Haziran akşamı arkadaşımızı torun sevmeye göndereceğiz.”

“Bize diyorlar ki büyük  büyük projelerimiz var. Vergi topladın 16 yılda. 450 milyar dolar borç aldın 16 yılda. 70 milyar dolarlık Cumhuriyet varlıklarını sattın 16 yılda. Vatandaşın cebine bir lira girdi mi buradan? Hayır.”

“4 üniversitesi var Antalya’nın. Peki İsrail’den tohum ithal ediliyor. Güneşin şehri Antalya’daki üniversitelerde tohum ihraç edilecek araştırmaların yapıldığı bir bölüm var mı? Yok. Türkiye’nin tarımının, hayvancılığının nasıl geliştirilebileceğine dair bölüm var mı? Hayır. Şehir hastaneleri yapıyorlar. Ankara Şehir Hastanesi’nin bir yılda sizin cebinizden vergilerden alacağı para yıllık 800 milyon lira”

“DOKTORLAR KÖLE VAZİYETİNDE”

“Hastanelerin 700 yatak üstünün verimsiz olacağı belli. Hastaneler daha küçük, daha şehir içinde olmalı ki hasta yakınları eziyet görmesin. Doktorlar şu anda köle vaziyetinde. Bütün devlet hasteneleri ve üniversite hastaneleri yerle bir olmuş durumda. Sağlıkta sadece küçük hastalıklarda başarılar var. Önemli hastalıklarda hastanın iyileşmesi mümkün değil. Tüm bunlar için projelerimiz hazır. Ve gençlerimizi 21. yüzyıla hazırlamak üzere yola çıktık.Şırnak’ın problemi ile Edirne’nin problemini aynı yapmış. İki tarafta da en büyük problem işsizlik ve uyuşturucu. Eğer uyuşturucu çok pahalıysa bilin ki uyuşturucu ile sağlam mücadele yapılıyordur. Sokaklarda satılıyorsa mücadele yapılmıyordur. Dolayısıyla bugün uyuşturucu ile mücadele yapılmıyor”

İŞSİZ GENÇLERE İŞSİZLİK MAAŞI

“Diğer konu işsizlik. Bu ülkede gençlere iş bulmak devletin görevidir. Biz her gencimize iş imkanı yaratana kadar gençlik maaşı, veya vatandaşlık maaşı bağlayacağız. KPSS’de çalınan sorularda hakkı yenen çocuklara hakları geri verilecek. Cumhurbaşkanı seçildiğim gün OHAL’i kaldıracağım, YÖK’ü kaldıracağım. Cumhurbaşkanı seçildiğim gün bölünmüş üniversitelerle ilgili kararı iptal edeceğim.”

“BURNU UZAYACAK PİNOKYO GİBİ”

“Şam Emevi Camii’nde namaz kılacaktı olmadı, Gazze’de namaz kılacaktı hala bekliyoruz. Eyyt Amerika dedi arkasından şeker fabrikalarını sattı. Burnu uzayacak burnu pinokyo gibi…”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 22.05.2018 19:02
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Millet İttifakı KAZANACAK 2018-05-22 18:03:59

AKP BAY BAY

Misafir Avatar
Vebal altına girme.akp.ye mhp,ye oy verme.vatandaş 2018-05-23 10:22:49 @Millet İttifakı KAZANACAK

akp,ye neden oy vermeyeceğiz...AZ VEYA ÇOK SEBEPLERİ....; Ülkeye büyük zarar verdi..dolar,ın yükselmesine sebep oldu..Örtülü ödenekler 2..adet,,bol bol istediklerine ve kafaya alacaklarına GİZLİ para harcadılar..cb..ve bş.bkn...Haram nedir helal nedir, demeden milletin haklarını gizlediler ve k.h.k.NAME çıkardılar (kendi lehlerine göre)
Fakir fukarayı inim inim inlettiler..Emekliye ve asg.üc.liye 1 çay kaşığı zam verirken kendilerine bol kepçe HİSSE ayırdılar.
paralar nereye gidiyor BİLİNMİYOR.. ve benzer konular.
bu nedenle doğulular olarak akp.ye en az %70 oy vermeyiz..verenler vebal ve günahına katlanır..çünkü bu sistemi ileride daha beter uygulayacak..BAŞKAN olup TRUMP GİBİ PUTİN GİBİ MİLLETİ KASIP KAVURACAKTIR..AKP.LİLER,,
Gizli hileler ile seçim kazanmak isteyen akp.ye vatandaş VİCDANI olarak dur demesi gerekir..yoksa hileye bulanan kişilerde aynı vebal altına girecektir..LANET OLSUN BÖYLE İNSAN SEVGİSİNE..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Katiller 2018-05-23 09:40:59 @Millet İttifakı KAZANACAK

Eskiden kağnılarla tarım yapar, çayırlarda hayvanlarımız semirir, derelerimizden akan berrak suları içer, çam ağaçlarına bakarak kış nasıl geçecek diye zahiremizi ve samanımızı ayarlardık. Alın otoyollarınızı, köprülerinizi, tünellerinizi, AVM'lerinizi, saraylarınızı, beton yığınlarınızı, yeşil dolarlarınızı en garanti korunaklı yeriniz kıçınıza sokun ve defolun gidin.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
AKP hangi yuzle oy istiyor 2018-05-22 22:20:02 @Millet İttifakı KAZANACAK

AKP 16 yılda. 450 milyar dolar borç aldı 16 yılda. 70 milyar dolarlık Cumhuriyet varlıklarını sattı AKP IMF'ye 23 milyar dolar borcu bitirdim diye ovunuyor diger borclardan hic bahsetmiyor ..AKP nin Suriye macerasi 40 milyara mal oldu belkide daha fazla birde Suriye savasi icin harcanan paralar var ...yapilan kopruler sehir hasteneleri hazine garantili dolar bazinda borc kullananda kullanmayanda oduycek ...Dolar oldu 4.66 ...16 senede istikari demokrasiyi getiremeyen et i saman i tohum u ithal eden bir partiden ne bekliyebilirizki ciftci mutsuz asgeri ucretli mutsuz memur emekli mutsuz gencler mutsuz artik degisim zamani Millet ittifaki Kazanacak

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
AKP hangi yuzle oy istiyor 2018-05-22 22:11:35 @Millet İttifakı KAZANACAK

AKP 16 yılda. 450 milyar dolar borç aldı 16 yılda. 70 milyar dolarlık Cumhuriyet varlıklarını sattı AKP IMF'ye 23 milyar dolar borcu bitirdim diye ovunuyor diger borclardan hic bahsetmiyor ..AKP nin Suriye macerasi 40 milyara mal oldu belkide daha fazla birde Suriye savasi icin harcanan paralar var ...yapilan kopruler sehir hasteneleri hazine garantili dolar bazinda borc kullananda kullanmayanda oduycek ...Dolar oldu 4.66 ...16 senede istikari demokrasiyi getiremeyen et i saman i tohum u ithal eden bir partiden ne bekliyebilirizki ciftci mutsuz asgeri ucretli mutsuz memur emekli mutsuz gencler mutsuz artik degisim zamani Millet ittifaki Kazanacak

Beğenmedim! (1)
Avatar
SARAYIN MALİYETİ HEPİMİZE KAÇTI 2018-05-22 18:26:35

ESKİ BİR DEYİM VAR.SEN GARİP BİR ÇİNGENESİN NEYİNE GEREK GÜMÜŞLÜ ZURNA.KENDİ TARLASINI MASRAFTAN İŞLEYEMEYEN DOLARLA SAMAN İTHAL ETMEK,İNTİHAR GİBİ BİR ŞEY.YA SALAK OLMAK LAZIM YADA ÇOK APTAL

Misafir Avatar
vatandaş..akp.ye mhp.ye oy verme vebal a girme 2018-05-23 10:26:27 @SARAYIN MALİYETİ HEPİMİZE KAÇTI

akp,ye neden oy vermeyeceğiz...AZ VEYA ÇOK SEBEPLERİ....; Ülkeye büyük zarar verdi..dolar,ın yükselmesine sebep oldu..Örtülü ödenekler 2..adet,,bol bol istediklerine ve kafaya alacaklarına GİZLİ para harcadılar..cb..ve bş.bkn...Haram nedir helal nedir, demeden milletin haklarını gizlediler ve k.h.k.NAME çıkardılar (kendi lehlerine göre)
Fakir fukarayı inim inim inlettiler..Emekliye ve asg.üc.liye 1 çay kaşığı zam verirken kendilerine bol kepçe HİSSE ayırdılar.
paralar nereye gidiyor BİLİNMİYOR.. ve benzer konular.
bu nedenle doğulular olarak akp.ye en az %70 oy vermeyiz..verenler vebal ve günahına katlanır..çünkü bu sistemi ileride daha beter uygulayacak..BAŞKAN olup TRUMP GİBİ PUTİN GİBİ MİLLETİ KASIP KAVURACAKTIR..AKP.LİLER,,
Gizli hileler ile seçim kazanmak isteyen akp.ye vatandaş VİCDANI olarak dur demesi gerekir..yoksa hileye bulanan kişilerde aynı vebal altına girecektir..LANET OLSUN BÖYLE İNSAN SEVGİSİNE..

Beğenmedim! (0)
Avatar
hallaçoğlunu iyi yapmadın bacı 2018-05-22 19:15:03

seçildiğindede bu yanlışı düzeltmezsen ozaman senimde akkplilerden farkın kalmaz.

Misafir Avatar
zaferabi 2018-05-23 09:21:11 @hallaçoğlunu iyi yapmadın bacı

DEMEKKİ NEYMİŞ..MEVZU MEMLEKET DEĞİL..KOLTUK MESELESİYMİŞ...İYİ PARTİ=MHP=AKP..FARK YOK..

Beğenmedim! (2)
Avatar
meral aksener diyorki 2018-05-22 21:55:12

“BURNU UZAYACAK PİNOKYO GİBİ”

“Şam Emevi Camii’nde namaz kılacaktı olmadı, Gazze’de namaz kılacaktı hala bekliyoruz. Eyyt Amerika dedi arkasından şeker fabrikalarını sattı. Burnu uzayacak burnu pinokyo gibi…”

Avatar
Metin Feyzioğlu Hayat Pahalılığını Anlattı 2018-05-22 18:04:42

Metin Feyzioğlu Hayat Pahalılığını Anlattı 10 Mayıs 2018
https://www.youtube.com/watch?v=33NOCWIc-vM

Avatar
meral aksener diyorki 2018-05-22 21:54:02

“Bize diyorlar ki büyük büyük projelerimiz var. Vergi topladın 16 yılda. 450 milyar dolar borç aldın 16 yılda. 70 milyar dolarlık Cumhuriyet varlıklarını sattın 16 yılda. Vatandaşın cebine bir lira girdi mi buradan? Hayır.”

“4 üniversitesi var Antalya’nın. Peki İsrail’den tohum ithal ediliyor. Güneşin şehri Antalya’daki üniversitelerde tohum ihraç edilecek araştırmaların yapıldığı bir bölüm var mı? Yok. Türkiye’nin tarımının, hayvancılığının nasıl geliştirilebileceğine dair bölüm var mı? Hayır. Şehir hastaneleri yapıyorlar. Ankara Şehir Hastanesi’nin bir yılda sizin cebinizden vergilerden alacağı para yıllık 800 milyon lira”

Avatar
AKP hangi yuzle oy istiyor 2018-05-22 22:04:51

AKP 16 yılda. 450 milyar dolar borç aldı 16 yılda. 70 milyar dolarlık Cumhuriyet varlıklarını sattı
AKP nin Suriye macerasi 40 milyara mal oldu belkide daha fazla birde Suriye savasi icin harcanan paralar var
yapilan kopruler sehir hasteneleri hazine garantili dolar bazinda borc dolar oldu 4.66
16 senede istikari demokrasiyi getiremeyen bir partiden ne bekliyebilirizki ciftci mutsuz asgeri ucretli mutsuz memur emekli mutsuz gencler mutsuz artik degisim zamani Millet ittifaki Kazanacak

Avatar
yurttas 2018-05-22 21:22:48

yuzumuzu gunese nasil donecegiz.yola ciktiginiz insani daha ise baslamadan yuz ustu biraktiniz.bu hic guven vernedi ve etik degildir.acikladiginiz mazarette ucube ve uyduruk oldu.bahcelinin size yaptigini yapmis durumdasiniz,ne farkiniz kaldi.bir adaylik sorununu cozemeyen bu ulkenin birikmis binlerce sorununu cozemez.yonetimde olan ve aday gosterilen diger kurucularin buna sessiz kalmasi ayri bir soru isaretidir.partinizi ve boyle yonetimi kiniyorum. duyulan guveni sarstiniz.

Misafir Avatar
bende senin gibi düşünüyordum amaa 2018-05-23 09:34:25 @yurttas