Akşener’den Bursa saldırısıyla ilgili açıklama

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, partililerinin Bursa'da uğradığı saldırıyla ilgili sosyal medyadan bir paylaşımda bulundu.

Akşener’den Bursa saldırısıyla ilgili açıklama

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, partililerinin Bursa'da uğradığı saldırıyla ilgili sosyal medyadan bir paylaşımda bulundu.

04 Haziran 2018 Pazartesi 23:35
Akşener’den Bursa saldırısıyla ilgili açıklama

Cumhurbaşkanı adayı Meral Akşener, Bursa’da İYİ Partililere saldıranlarla ilgili sosyal medyadan yaptığı açıklamada, “Kadına kalkan o eller hesap verecek!” dedi.

Akşener’in açıklaması şu şekilde;

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 04.06.2018 23:39
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
saldirin 2018-06-04 23:41:29

saldirganlik siddet hemde bir kadina bu zihniyetten ne bekler türkiye bu zihniyetten demokrasi huzur baris adalet cikmaz iste akp zihniyeti rakiblerini zorla korkutmak susturmak gözdagi vermek millet itifaki gümbür gümbür geliyor sizden korkan namerdir .

Misafir Avatar
gün kenetlenme günü 2018-06-05 08:37:56 @saldirin

korkmaya başladılar artık vakit tamam bizi terki diyar edecekler insanlar bunları sokaklarda gördümü rahatça suratına tükürebilecek.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-05 00:43:10 @saldirin

AKP'li Belediye Başkanı Menderes Atilla'dan işçiye tehdit: Başka partiye gideni kapıya koyarım
https://www.youtube.com/watch?v=nuCXQTvYCNw

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hukumet insanlarin can ve mal guvenligini 2018-06-05 00:41:17 @saldirin

koruyamiyorsa derhal istifa etsin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-05 00:06:31 @saldirin

Tarım Bakanı Fakıbaba Soru Soran Basın Mensubuna Tokat Attı
https://www.youtube.com/watch?v=XdmBzWGW4qc

Beğenmedim! (0)
Avatar
SIKILDIK ARTIK TAMAM 2018-06-04 23:46:14

Allah (cc) ile aldatmayan, kendisinin ve aile efradının mal varlığını kuruşuna kadar açıklayacak, transkriptinin ve diplomasının sahte olmadığını ispatlayabilecek ve kanmayan, kandırılmayan, kandırmayan cumhurbaşkanı istiyoruz

Avatar
cem 2018-06-04 23:38:25

acil şifalar dilerim. geçmiş olsun.

Avatar
SIKILDIK ARTIK TAMAM 2018-06-04 23:41:11

Sn.Meral Bacımız ve MİLLET ittifakı gümbür gümbür geliyor Çirkefleşiyorlar Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu ama umutlarını yitirmedi Milli irade metanetle seçimi bekliyor Ankara'da koltuk sevdalısı bir eli yağda diğer eli balda olan beylerle sandıkta hesaplaşacak Farkındalığını sizlere sandıkta hatırlatacak

Avatar