banner87

Akşener’in otomobilinin önü çöp kamyonu ile kesildi

İYİ Parti Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı adayı Meral Akşener, Gaziantep mitinginde engellerle karşılaştı. AKP’li Fatma Şahin’in başında bulunduğu Belediye, kamyonlarla miting alanına giden yolları kapattı, hem vatandaşlar hem de araçlar Akşener’e ulaşmakta zorluk çekti.

Akşener’in otomobilinin önü çöp kamyonu ile kesildi

İYİ Parti Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı adayı Meral Akşener, Gaziantep mitinginde engellerle karşılaştı. AKP’li Fatma Şahin’in başında bulunduğu Belediye, kamyonlarla miting alanına giden yolları kapattı, hem vatandaşlar hem de araçlar Akşener’e ulaşmakta zorluk çekti.

02 Haziran 2018 Cumartesi 18:44
Akşener’in otomobilinin önü çöp kamyonu ile kesildi

Sözcü'den Kamil Elibol'un haberine göre, Akşener, Gaziantep 15 Temmuz Demokrasi Meydanı’nda binlerce kişiye seslendi. Ancak meydana çıkan yollar kilometrelerce uzaktan polis tarafından kesildi vatandaşlar arandı.

Miting alanına açılan tüm yollar belediye tarafından kamyonlarla kapatıldı. Alanda vatandaşlar toplanmışken, ‘bomba araması’ gerekçesiyle alan boşaltıldı. Yoğun güvenlik önlemine karşın Akşener’in konuşacağı platform arkasına asılan parti pankartları da çalındı. Partililerin astığı “Hoşgeldin” pankartları da belediye ekiplerinde söküldü. Alana gelişlerde AKP mitinglerinde ücretsiz olan tramvay, İYİ Parti mitingi öncesi çalıştırılmadı.

YOLU KESİLDİ, VALİ YUHALANDI

Mitingin ardından Osmaniye'ye gitmek üzere yola çıkan Akşener’in konvoyunun önü belediyenin çöp kamyonu tarafından kesildi. Makam aracından inerek kamyon şoförünün yanına giden Akşener, “Valiye, belediye başkanına yazıklar olsun. Görüyorsunuz işte, hem de çöp kamyonu. Bir siyasi parti başkanının önü kesiliyor” diyerek tepki gösterdi. Vatandaşlar ise “AKP'li Vali istemiyoruz ” sloganları attı, Belediye Başkanı Şahin'i ve Vali'yi yuhaladı. Akşener ‘'Devran döner bir gün. Belediye başkanı ve Vali iktidar partisinin il başkanı değildir'' dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 02.06.2018 19:54
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-06-02 19:05:06

AKP Li LERE BU KORKU YETER

Misafir Avatar
esas siz korkun vatan hainleri aydin 2018-06-02 22:23:08 @KECi COBANI

yine is basindasin ATATURK E HAKARET ETMEK SUCTUR ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-02 22:21:42 @KECi COBANI

https://odatv.com/basbakan-yildirim-bos-meydana-konustu-31051823.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Millet İttifakı KAZANACAK 2018-06-02 22:21:27 @KECi COBANI

akp elveda

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
YAKIN BU KAMYONLARI 2018-06-02 21:23:11 @KECi COBANI

VATANA HİZMET ETMESİ GEREKİRKEN SORUN ÇIKARIYORSA YAKIN GİTSİN

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
esas siz korkun vatan hainleri 2018-06-02 19:19:04 @KECi COBANI

Tayyip başkanlık yetkileri ile sizin gibi hainlerin canına okuyacak.

Beğenmedim! (28)
Avatar
Antalyalı Attalos 2018-06-02 18:58:36

AKP lilerin arkası yussuf yussuf ediyor Akşener i görünce.

Misafir Avatar
yaziklar olsun 2018-06-02 22:17:39 @Antalyalı Attalos

akp ye oy yok

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
"ulan kim siker akşeneri be" diye yazana 2018-06-02 20:40:21 @Antalyalı Attalos

ulan ne idügü belirsiz FIRLATMA
edepli ol, küfretme. Unutma kimligin küfründe sakli. Ama utanma yok.
Hem de bir anaya. Seni de bir ana dogurdu ama baban kim?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ulan kim siker akşeneri be 2018-06-02 19:15:29 @Antalyalı Attalos

bu karı %10 bile oy alamayacak, o aldığı oyu da cehapelilerden alacak. esas cehape yiyecek bu karıdan kazığı.

Beğenmedim! (27)
Avatar
Millet İttifakı KAZANACAK 2018-06-02 19:15:59

Yuh artık bu kadarda olmaz

Misafir Avatar
. 2018-06-02 22:20:03 @Millet İttifakı KAZANACAK

https://odatv.com/basbakan-yildirim-bos-meydana-konustu-31051823.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
millet ittifakı yarağın kafasını alacak 2018-06-02 19:17:53 @Millet İttifakı KAZANACAK

O uydurma anketlere inanmayın. 1 kasım ak parti %49,5 oy aldı. Hiçbir anket şirketi bu oranı vermediği gibi şu anda inceyi akşeneri yüksek gösteren bazı anket şirketleri ak paritinin %41-43 oyu var diyordu.

Beğenmedim! (20)
Avatar
Unal 2018-06-02 19:33:55

BU EGER DOGRUYSA IYI PARTI AKP NIN ISINI BITIRMIS DEMEKTIR CUNKI BUNLAR HER SAAT ANKET YAPTIRIRLAR DEMEKKI GAZIANTEPTE FATIMA SAHIN KORKUYOR

Misafir Avatar
ulan meral akşenerin oyu çok düşük bi kere 2018-06-02 19:49:46 @Unal

konuştuğunuz her iki kişiden bir meral akşener mi diyor da erdoğanın işini bitirecekmiş? erdoğandan sonra en fazla oy incenin, o da ak partiyi istemezükçüler ekmeleddine bile tamam diyenler olduğu için. cehape abdüllafifi aday gösterse abdüllatifçi, erbakanın oğlunu aday gösterse erbakancı bile olabilecek tipler var

Beğenmedim! (18)
Avatar
D 2018-06-02 19:56:04

Hakikaten yazıklar olsun bu kadarmı insan kendilerini küçültür valla siz kaybedeceksiniz bunları yıllardır yapmadınızmı ,yolun sonu geldi siz bilirsiniz vezırlikten rezillige döndü bunlar .

Avatar
Ülkücü 2018-06-02 20:06:57

terbiyesiz bir yorum yazan kişi işte sizin seviyeniz alçak değil çukursunuz

Avatar
SIKILDIK ARTIK TAMAM 2018-06-02 21:10:19

Sn. Meral Bacımız gümbür gümbür geliyor çirkefleşiyorlar Proje partisi akepe yi ve yancıları mhp-bbp yi sandığa gömeceğiz

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-02 21:49:41

VALI VE BELEDIYE REISININ IYI PARTIYE YAKLAŞIMI HIÇ TASVIP EDILECEK BIR DAVRANIŞ DEĞİL.BU IKISI 24 HAZIRAN SONRASINI BIR DÜŞÜNSÜN.ALIN AKEPENIN GETIRDIĞÌ DEMOKRASI.ÖZGÜRLÜK ANLAYIŞI.HALA BU ICRAAT BILMEZLERE GÖREV
MI VERECEK BU TÜRK HALKI.