Alman kaynakları Erdoğan davetini yalanladı

Almanya Başbakanı Angela Merkel'in, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ı 24 Haziran seçimlerinden sonra Almanya'ya davet ettiği açıklanmıştı. Almanya hükümet kaynakları böyle bir davetin söz konusu olmadığını bildirdi.

Alman kaynakları Erdoğan davetini yalanladı

Almanya Başbakanı Angela Merkel'in, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ı 24 Haziran seçimlerinden sonra Almanya'ya davet ettiği açıklanmıştı. Almanya hükümet kaynakları böyle bir davetin söz konusu olmadığını bildirdi.

30 Mayıs 2018 Çarşamba 00:11
Alman kaynakları Erdoğan davetini yalanladı

Alman haber ajansı DW’nin haberine göre, Almanya Başbakanı Angela Merkel'in Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ı 24 Haziran seçimleri sonrasında Berlin'e davet ettiği yönünde Türk basınında yer alan haberler Alman hükümeti tarafından doğrulanmadı. DW Türkçe'nin sorularını yanıtlayan Alman hükümet kaynakları, Merkel'in Erdoğan'a bir davet yapmasının söz konusu olmadığına işaret etti.

“Türk cumhurbaşkanını ancak Almanya Cumhurbaşkanı’nın davet edebileceğine” dikkat çeken Alman hükümet kaynakları, Başbakan Merkel ile Solingen saldırısı anmasına katılan Türk Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu'nun bugünkü görüşmelerinde “gelecekte gerçekleşmesi olası ziyaretlere” değindiklerini kaydetti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 30.05.2018 00:20
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-05-30 00:17:53

BEN BiR SAAT ÖNCE YALAN OLDUGUNU YAZMISTIM

Misafir Avatar
Rıza Nur İngiliz ajanıdır 2018-05-30 01:44:31 @KECi COBANI

http://www.yenimesaj.com.tr/riza-nurun-iftiralari-ve-ataturk-makale,12017673.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Rıza Nur İngiliz ajanıdır 2018-05-30 01:43:05 @KECi COBANI

nokta

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Yabancılara Satılan Madenler (Haydar Baş) 2018-05-30 01:37:52 @KECi COBANI

https://www.youtube.com/watch?v=2xYRF8WfH10

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Karamollaoğlu: NE BULDULARSA SATTILAR 2018-05-30 01:36:43 @KECi COBANI

https://www.youtube.com/watch?v=i2UzKq3b0NA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
GENÇLİĞE HİTABE 2018-05-30 01:26:48 @KECi COBANI

https://www.youtube.com/watch?v=4egrePLXWAw

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
GENÇLİĞE HİTABE 2018-05-30 01:25:21 @KECi COBANI

https://www.youtube.com/watch?v=4egrePLXWAw

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ATAMIZIN IZINDEYIZ 2018-05-30 01:22:32 @KECi COBANI

"Atatürk bu ülkeye ne yaptı ki?" diyenlere cevap olması dileğiyle.. "Atatürk'ün icraatları."
https://www.youtube.com/watch?v=SutoSRVUYos

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
avrupayi bilmesek sana inancaz 2018-05-30 01:15:30 @KECi COBANI

avrupada belcika da ders kitaplarinda insanlarin cinsel tercihleri okutulmaz sen pis yalancisin iftiracisin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sen insanlarin cinsel tercihleriyle neden 2018-05-30 01:07:33 @KECi COBANI

ilgileniyorsun ??? sanane ?? sanki MHP de AKP de gay cinsiyetini tercih eden yok guldurme beni boyle ucuz ucuz dedikoduyla iftirayla bizleri kandiramazsin ATATURK un icraaatlari onemli ATATURK VATANDIR MILLET DIR NOKTA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Atatürk ibnedir, nokta net 2018-05-30 00:50:52 @KECi COBANI

Kankisi Rıza Nur yazmış, ayrıca googleye yazarsanız Belçikada ders kitaplarında da atatürkün en adi götveren olduğunun okullarda okutulduğunu görebilirsiniz

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Trollerin saldirmadigi bi ATATURK KALMISTI 2018-05-30 00:47:40 @KECi COBANI

cok ilginc ATATURK VATANDIR MILLET DIR

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Bugun Troller MHP yi savunuyor AKPyi Savunuyor 2018-05-30 00:45:59 @KECi COBANI

CHPye saldiriyor Iyi Partiye saldiriyor hadi hayirlisi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatan partili dede 2018-05-30 00:43:47 @KECi COBANI

ATATURK VATANDIR MILLETDIR NOKTA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cok ilginc ATATURK e saldiran troller 2018-05-30 00:41:55 @KECi COBANI

kimden emir aldiniz ??? bu cesareti kendinizde nasil buluyorsunuz ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ATAMIZIN IZINDEYIZ 2018-05-30 00:40:16 @KECi COBANI

Haçli Efendilerinin Iftiralarina Sarilan Vatan Hainleri umarim Bir Gun Yargilanirsiniz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Latife Uşaklıgilin günlüğü de yayınlamadı nedense 2018-05-30 00:35:19 @KECi COBANI

Yayınlanması için bir süre konulmuştu. O sürenin dolmasına yakın Emin Çölaşan gibi ibneler yayınlanmaması için propaganda başlattı. Yoksa Atatürkün ibne olduğunu Latife de günlüğüne yazmış mıydı?

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Uy Vedadun bilmem nesi yazan vatan partili 2018-05-30 00:29:48 @KECi COBANI

dede HACLI EFENDILERININ IFTIRALARINA YAPISMISIN YAZIK SANA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Atatürkün ibne olduğu gerçeği sizi sıktı mı 2018-05-30 00:29:02 @KECi COBANI

Sizi sıksa da adamı siken sikmiş.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Uy Vedadun bilmem nesi yazan vatan partili 2018-05-30 00:27:25 @KECi COBANI

dede sen ya ajansin yada VATAN HAINI NOKTA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Uy Vedadun Daşşağı 2018-05-30 00:23:26 @KECi COBANI

İLK MİLLİ EĞİTİM BAKANIMIZ VE SAĞLIK BAKANIMIZ RIZA NUR'UN HATIRATLARINDA YAZAN ŞOK EDİCİ DETAY!!!

".Anlaşıldığına göre boşanma vak'asından iki-üç gün evvel, (M. Kemal'in karısı) Latife,(Latife'nin) kardeşi İsmail ile haremi Süreyya Paşa'nın kızı Melahat Ankara'ya gitmişlerdi. Çankaya'da misafir olmuşlar. O vakit Mustafa Kemal'in yanında kâtip sıfatıyla Halit Ziya'nın oğlu Vedad vardı. Güzel tüysüz bir çocuk. Bir akşam üzeri karanlık çökerken İsmail, Melahat balkona çıkmışlar. Bakmışlar Vedad, Mustafa Kemal'i
ağacın dibinde yapıyor.

Latife'yi çağırmışlar. O da görmüş. Bir kıyamettir kopmuş. Latife, Mustafa Kemal'e"Herşeyini gördüm, hepsine tahammül ettim. Artık buna edemem." demiş. Gazi(!) susmuş, İsmet'in evine gitmiş. "Bu karıyı şimdi boşayacağım" demiş. İsmet, sabahleyin erken Heyet-i Vekile'yi(Bakanlar Kurulunu) toplamış. Talaka (boşanmaya) karar vermişler(!) Latife'yi İsmet alıp, trene koymuş. Trende teselli etmek istemiş. Latife ona "Sus, sus! İsmet Paşa! İsmet Paşa! Sen ona bi

Beğenmedim! (3)
Avatar
HDP'YE OY VEREN ; VATAN HAİNİDİR , SİYONİST'TİR ! 2018-05-30 02:45:39

.

Misafir Avatar
fesli masonlarin yalanlarina 2018-05-30 13:10:15 @HDP'YE OY VEREN ; VATAN HAİNİDİR , SİYONİST'TİR !

hic kimse kanmaz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
mg 2018-05-30 12:00:12 @HDP'YE OY VEREN ; VATAN HAİNİDİR , SİYONİST'TİR !

pardon ben CHP olarak gördüm

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
mg 2018-05-30 11:58:49 @HDP'YE OY VEREN ; VATAN HAİNİDİR , SİYONİST'TİR !

vatanı kuran partiye vatan haini demek için vatan haini olmak gerekir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
çünkü burası cehape sitesi 2018-05-30 06:00:13 @HDP'YE OY VEREN ; VATAN HAİNİDİR , SİYONİST'TİR !

cehapeden ne bekliyonuZ AQ

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
bu sitede neden denetim yok 2018-05-30 05:56:11 @HDP'YE OY VEREN ; VATAN HAİNİDİR , SİYONİST'TİR !

küfürlü yorumları silecek eleman çalıştırılmıyor mu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ulan salaklar 2018-05-30 05:53:20 @HDP'YE OY VEREN ; VATAN HAİNİDİR , SİYONİST'TİR !

adamlar aylarca fuatavni takma adıyla tweet attılar öyle kolay mı yakalamak? siz ne zannediyorsunuz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
atatürkün götü sikilmekten yalama olmuş 2018-05-30 05:45:54 @HDP'YE OY VEREN ; VATAN HAİNİDİR , SİYONİST'TİR !

siz hayla atatürk vatandır diye zırıldanıyorsunuz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yarrak bulurlar 2018-05-30 05:43:15 @HDP'YE OY VEREN ; VATAN HAİNİDİR , SİYONİST'TİR !

bulamazlar salak

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
deep meb bilmem ne web 2018-05-30 05:38:47 @HDP'YE OY VEREN ; VATAN HAİNİDİR , SİYONİST'TİR !

farketmiyor seni hemen bulurlar

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
chp seni derhal savciliga sikayet etmeli 2018-05-30 05:33:51 @HDP'YE OY VEREN ; VATAN HAİNİDİR , SİYONİST'TİR !

sana tazminat davasi acmali TURK MILLETI DE SANA TAZMINAT DAVASI ACMALI merak etme savcilik seni heryerde bulur diger aydin nikinide savciliga versinler sen haddini fazlasiyla astin ATATURK TURK MILLETI ICIN COK DEGERLI BUNU UNUTMA

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
CHP senin hakkinda suc duyurusunda bulunmali 2018-05-30 05:30:47 @HDP'YE OY VEREN ; VATAN HAİNİDİR , SİYONİST'TİR !

sen iyice acizlestin belden asariya MILLI DEGERLERIMIZE SALDIRIYORSUN ATATURK VATANDIR

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
vatan partili dede 2018-05-30 05:28:26 @HDP'YE OY VEREN ; VATAN HAİNİDİR , SİYONİST'TİR !

ya ajansin yada VATAN HAINI ATATURK e agir hakaretlerde iftiralarda bulundun

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
vedad uşaklıgilde nasıl bi mide varmış lan 2018-05-30 05:25:38 @HDP'YE OY VEREN ; VATAN HAİNİDİR , SİYONİST'TİR !

vatan partili aydin ATATURK E AGIR IFTIRALARDA HAKARETLERDE BULUNMAN ICIN SENI KIM GOREVLENDIRDI ???? Kac $$$$$$$$$ alcaksin ingiliz ajanimisin nesin VATAN HAINI SENI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Atatürk gizli yahudilerin ilkokulunda okumuştur 2018-05-30 05:21:44 @HDP'YE OY VEREN ; VATAN HAİNİDİR , SİYONİST'TİR !

a cevap vatan partili dede gizli mizli bir sey yok
ATATURK RAHMETLI TAYYIP BEY ISE CUMHURBASKANI ve CUMHURBASKANI ADAYI Tayyip Bey in UNIVERSITE DIPLOMASIYLA ATATURK UN OKUDUGU OKULUN BAGLANTISI Nedir Ne Alaka sen iyimisin ????? nasil bir baglanti kurdun bunu bi izah etsene ??? ayrica ATATURK HAKKINDA AGIR IFADE KULLANMAN AHLAKSIZLIKTIR SEREFSIZLIKTIR

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vedad uşaklıgilde nasıl bi mide varmış lan 2018-05-30 05:19:55 @HDP'YE OY VEREN ; VATAN HAİNİDİR , SİYONİST'TİR !

kamal gibi kart bi ibneyi sikebilmiş? atatürke siki nasıl kalkmış lan? sarışın mavi gözlü de olsa ibne sikmek tiksinç bir şey. düşünsenize atatürkün bok deliğine yarağını sokmuş.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
HDP MECLISTEYSE VATAN HAINI ISE AKP MHP 2018-05-30 05:13:32 @HDP'YE OY VEREN ; VATAN HAİNİDİR , SİYONİST'TİR !

neden geregini yapmiyor ??? iktidar parti AKP

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Atatürk Dine Değil,Din tüccarlarına Karşıydı. 2018-05-30 05:12:38 @HDP'YE OY VEREN ; VATAN HAİNİDİR , SİYONİST'TİR !

Atatürk Dinsiz Değildir !!!! Atatürk Dine Değil,Din tüccarlarına Karşıydı.
https://www.youtube.com/watch?v=yof7T2RFSFA

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Chatham House ve Özelleştirmeler 2018-05-30 05:10:58 @HDP'YE OY VEREN ; VATAN HAİNİDİR , SİYONİST'TİR !

Banu Avar - Abdullah Güle Ödül Veren Chatham House ve Özelleştirmeler
https://www.youtube.com/watch?v=iCmrGNxOtrA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Atatürk gizli yahudilerin ilkokulunda okumuştur 2018-05-30 03:50:41 @HDP'YE OY VEREN ; VATAN HAİNİDİR , SİYONİST'TİR !

Sizin Şemsi Efendi diye bildiğiniz adam gizli yahudidir. gerçek adı şimon zvi'dir. bunu ilber oltaylı da yazmıştır. tayyibin diplomasını konuşacağınıza ibne atatürkün okuduğu ilkokulu konuşun

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
CHPye ve vatan partisine oy verenler nedir? 2018-05-30 03:39:22 @HDP'YE OY VEREN ; VATAN HAİNİDİR , SİYONİST'TİR !

CHP türkiye içinde truva atı gibidir. Bugünkü chpnin yönetim kadrosu sorosçudur. ayrıca atam dediğiniz adam götveren bir ingiliz ajanıydı

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
HDP MECLISTEYSE VATAN HAINI ISE AKP MHP 2018-05-30 03:25:19 @HDP'YE OY VEREN ; VATAN HAİNİDİR , SİYONİST'TİR !

NEDEN GEREGINI YAPMIYOR AYDIN ?????

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
HDP'YE OY VEREN ; VATAN HAİNİDİR , SİYONİST'TİR ! 2018-05-30 02:47:31 @HDP'YE OY VEREN ; VATAN HAİNİDİR , SİYONİST'TİR !

.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Bozo 2018-05-30 00:32:25

Bunlarin mayalari yalan Ile yogrulmus.herseyleri yalan

Avatar
ATAMIZIN IZINDEYIZ 2018-05-30 00:31:28

GERÇEK ATATÜRK - PROF.DR. HAYDAR BAŞ'TAN EZBER BOZAN AÇIKLAMALAR
https://www.youtube.com/watch?v=P3n_Xx4pf7w

Misafir Avatar
Haydar Baş palavracının tekidir 2018-05-30 00:36:26 @ATAMIZIN IZINDEYIZ

Girdiği her seçimde soyadıyla müsemma bir şey alıyor içine.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Tekin Baran . 2018-05-30 01:05:17

LUTFEN BEUNI GOTUNDE YARATIKLAR BURAYA YORUM YAZMASINLAT.

Avatar
Ahmet 2018-05-30 01:16:20

Bizde hiç inanmadık ne oldu yine Atatürke sardınız kem söz sahibine döner.

Avatar
SIKILDIK GARİ TAMAM 2018-05-30 02:33:58

MİLLET ittifakı gümbür gümbür geliyor Çirkefleşiyorlar Sağcısı solcusu muhafazakarı güç birliği yaptı bunlar maymuna döndü. Şimdi şebeklik yapıyorlar. Yok Almanya davet etti yok şimdi vaz geçti diye. Yine aile bakanını gönderirler kopeklere ısıttırırlar sonra mağdurum da mağdurum edebiyatı başlar. Bu filmi daha önce izlemiştik. Bırakın bu Algı operasyonları boşuna uğraşmayın Milli irade metanetle seçimi bekliyor Farkındalığını Ankara'da koltuk sevdalısı beylere sandıkta gösterecek

Avatar