banner79

Alperen Ocakları İstanbul İl Başkanı’na silahlı saldırı!

Gelen son dakika haberine göre; Alperen Ocakları İstanbul İl Başkanı Kürşat Mican'ın aracına silahlı saldırıda bulunuldu.

Alperen Ocakları İstanbul İl Başkanı’na silahlı saldırı!

Gelen son dakika haberine göre; Alperen Ocakları İstanbul İl Başkanı Kürşat Mican'ın aracına silahlı saldırıda bulunuldu.

09 Mart 2018 Cuma 00:11
Alperen Ocakları İstanbul İl Başkanı’na silahlı saldırı!

Alınan bilgiye göre, Mican'ın içinde bulunduğu 34 BBP 64 plakalı makam otomobiline, Sultanbeyli Necip Fazıl Mahallesi, Kuran Kursu Caddesi ile Eşref Bitlis Caddesi kesişiminde, yanına yaklaşan araçtan silahla ateş açıldı.

Saldırıda otomobilin arka yan camı isabet aldı. Mican ve şoförünün yara almadan kurtulduğu silahlı saldırı sonrası, saldırganlar olay yerinden kaçtı.

İhbar üzerine olay yerine çok sayıda polis ekibi sevk edildi.

Polisin incelemeleri sürüyor.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 09.03.2018 00:44
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Okur 2018-03-09 00:34:28

Mahalle ve cadde isimleride hayli ilginç

Misafir Avatar
001 2018-03-09 02:35:41 @Okur

okur arkadaşım sana katılıyorum çok ilginç isimler takıyor bu akp liler

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cev 2018-03-09 00:45:13 @Okur

neden ilginc olsun tayyipistanda gayet olağan şey.?

Beğenmedim! (1)
Avatar
alperene sokim 2018-03-09 02:37:03

Alperenmiş miş nedir lan bu nebiçim isim böyle akp ile ortak iş yapmasaydılar

Avatar
Firat 2018-03-09 01:39:15

Kahramanlik tezgahina benziyor,turk flimi gibi

Avatar
Derince 2018-03-09 04:04:40

Saldıran saldırana Memleketin çivisini çıkartılar .valla delik büyüdükçe büyüyor artık o çıvıde tutmaz oldu.

Avatar
Okur 2018-03-09 00:31:51

Sn editör, lütfen şu başlığı duzeltiniz....hangi partiden olursa olsun, şiddeti kınıyoruz, geçmiş olsun

Avatar
Turhan yesl 2018-03-09 08:19:44

Turkiyede artik devleti bitirmisler.mevcut hukumetin ozur dileyip

Avatar
ali haydar daş 2018-03-09 08:39:52

en büyük ve tertemiz namuslu haram yemeyen gençlik anadolu gençlik.dikkat edin çakal hapçı esrarcı mafya tipi değil helal gençlik.onun için bende oğlumu ve kızımı bu gençliğe yetiştiriyorumki bazı kızıl onun bunun çocukları gibi namussuzluk yapıp askerden kaçmasın vatandaşına fakirine vatanına yaşlısına dinine sahip çıkıp vatanı yüceltsin.

Misafir Avatar
iso 2018-03-09 11:40:03 @ali haydar daş

saraydan mal kapmaya çalışan vasıfsız işsiz güçsüz zorba arapçı bunlar.Türklükle kelalaka bu şuursuzlar,arap kültürünün oyuncakları

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
SIR 2018-03-09 09:18:05 @ali haydar daş

haddi oradan sende ne oldukları belli ne olacakları belli paralı yobazlar devlet içinde devlet kurmaya çalışan yobazlar

Beğenmedim! (0)