'Amcam Abdullah Öcalan öldü' mesajı gündeme oturdu

Öcalan'ın yeğeninin hesabından yapılan “Sevgili amcam, Kürtlerin lideri Abdullah Öcalan yapılan tüm müdahalelere rağmen hayatını kaybetmiştir" paylaşımı kısa sürede gündem oldu.

'Amcam Abdullah Öcalan öldü' mesajı gündeme oturdu

Öcalan'ın yeğeninin hesabından yapılan “Sevgili amcam, Kürtlerin lideri Abdullah Öcalan yapılan tüm müdahalelere rağmen hayatını kaybetmiştir" paylaşımı kısa sürede gündem oldu.

12 Ocak 2019 Cumartesi 23:26
'Amcam Abdullah Öcalan öldü' mesajı gündeme oturdu

HDP Urfa Milletvekili Ömer Öcalan'ın Twitter hesabından, terör örgütü lideri amcası Abdullah Öcalan'ın öldüğüne dair bir paylaşım yapıldı. Sosyal medyada gündem olan tweet kısa sürede kaldırılırken; Öcalan, hesabının ele geçirildiği açıklamasında bulundu. 

HDP'li Öcalan'ın hesabından yapılan ilk paylaşımda, “Sevgili amcam, Kürtlerin lideri Abdullah Öcalan 22:31’de hastaneye kaldırılmış, yapılan tüm müdahalelere rağmen hayatını kaybetmiştir. Kamuoyuna duyurulur” ifadeleri yer alıyordu.

Tweet kısa sürede kaldırıldı.

Sonrasında şu açıklama yapıldı:

"Twitter'da bir problem var arkadaşlar herhalde hesap çalınmıştır." 

Kısa bir süre sonra Öcalan'ın hesabının bilgi kısmında, "Ayyildiz Tim Akademi" ibaresi belirdi ve şu paylaşım yapıldı: 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 12.01.2019 23:48
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ŞU SİYONİST ORROSPU ÇOCUĞUNU ASAMADIN YA !!!!!!!!! 2019-01-13 01:00:56

YAZIKLAR OLSUN SANA TÜRKİYEM !!!!!! :(

Misafir Avatar
kınıyoruz chpye yanıt 2019-01-19 23:04:25 @ŞU SİYONİST ORROSPU ÇOCUĞUNU ASAMADIN YA !!!!!!!!

lan lavuk sözünü ettiğin kişileri chp değil akp kaçırttı ftönün savcıları elini kolunu sallıyarak kaçtı buna kim izin verdi sanıyon

https://ulusalcipartisitesi.wordpress.com/

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kınıyoruz chp yi 2019-01-18 11:04:07 @ŞU SİYONİST ORROSPU ÇOCUĞUNU ASAMADIN YA !!!!!!!!

Can dündarı kaçırttı, Errem Dumanlıyı kaçırttı. fetöcülerin bir kısmını kaçırttı, bir kısmına avukat oldu bir kısmınıda partide görevlendirdi. bu chp Türkiye düşmanlarının toplandığı ihanet partisidir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ah chp ahh 2019-01-18 08:51:41 @ŞU SİYONİST ORROSPU ÇOCUĞUNU ASAMADIN YA !!!!!!!!

Yarın bu chp ve ittifakları apo eşkiyasını aday göstersin inanın ki bu cahil chp liler bunada oy verir. aklı başında chp liler zaten chp de Atatürkçü kalmadı diyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
NİHAT GENÇ'İN VERYANSIN-TV YOUTUBE'DE AÇILDI !!!!! 2019-01-17 14:05:04 @ŞU SİYONİST ORROSPU ÇOCUĞUNU ASAMADIN YA !!!!!!!!

EN AZ 30.000 ABONEYE İHTİYAÇ VAR ! ULA 300.000 YAPAK !
https://www.youtube.com/channel/UCLEhuU5yv0T4WBjntWoUSXw

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
görüş NET 2019-01-16 08:56:13 @ŞU SİYONİST ORROSPU ÇOCUĞUNU ASAMADIN YA !!!!!!!!

APO insanlıktan çıkmış aşağılıkların en alçağı. hala ona amca diyen salaklar var.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
herneyse APO eişkiyası 2019-01-14 08:22:36 @ŞU SİYONİST ORROSPU ÇOCUĞUNU ASAMADIN YA !!!!!!!!

Terösist başına ister amca de, ister ağa , patron manyak ne dersen de ama o kesin olan bir şey varki ASLA BİR LİDER DEĞİL, HELE HELE ASLA KÜRTLERİN LİDERİ HİÇ DEĞİL, KÜRTLERİN KATİLİDİR, KÜRTLERİN BAŞ DÜŞMANIDIR. YAHUDİ HİZMETÇİSİ SİLAHLI BİR TERÖRİSTTİR. APO BİR CANAVARDIR ONU SEVEN DİNLEYEN DE AYNI KAREKTERLERE SAHİPTİR.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ULUSALCI PARTİ 2019-01-13 23:32:13 @ŞU SİYONİST ORROSPU ÇOCUĞUNU ASAMADIN YA !!!!!!!!

bahçeli bi zamanlar meydanlarda ip atıyor bu bu orrospu evladı apoyu asacağız diyordu noldu fos çıktı ipten kurtaran da o oldu böyle bi de milliyetçiyim diye geçiniyor ne milliyetçisi pabucumun milliyetçisi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
RİZELİ SABAHATTİN ÖNKİBAR'DAN SAĞLAM GEÇİRİŞLER :) 2019-01-13 18:56:49 @ŞU SİYONİST ORROSPU ÇOCUĞUNU ASAMADIN YA !!!!!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=6D52Vi6-iiI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ULUSALCI PARTİ 2019-01-13 18:30:28 @ŞU SİYONİST ORROSPU ÇOCUĞUNU ASAMADIN YA !!!!!!!!

https://ulusalcipartisitesi.wordpress.com/

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ULUSALCI PARTİ 2019-01-13 18:29:34 @ŞU SİYONİST ORROSPU ÇOCUĞUNU ASAMADIN YA !!!!!!!!

Bu apo itini abd neden Türkiyeye iade etti. Türkiyeye apo üzerinden baskı şantaj köşeye sıkıştırma taktiğini izlemektedir. Apo bu noktada bir figürandır. Suriyede çekileceğim diyerek kuzeyi pkk ypg kontrolüne bırakarak korumasını da arap ve mısırlı askere bırakmıştır.Abdnin suriyeden çekilmesi bir taktik aldatmaca ve kandırmacadır. Türkiyenin ağzına bir parmak bal sürmek sözde müttefik Türkiye ile arayı bozmamak algısı yaratmaktır.Türkiye abdye güvenmemeli ve suriyenin kuzeyine bir an önce girerek pkkypg terör devletini garnizon devletini başına yıkmalıdır. Yoksa Türkiyenin milli güvenliği tehdit ve tehlike altında kalmaya devam edecektir. Bu noktada işitin tehditini de ortadan kaldırmak mümkün olacaktır.Hdpkknın apo üzerinden şantajlarını Türkiyeyi avrupa mahkemesine sürekli şikayetlerinin önüne geçmek için yapılması gereken hdpyi kapatarak siyasal kürtçü siyasete izin vermemektir. Pkknın yurtdışındaki para kaynaklarına el koyulmalı ve elebaşları yakalanmak zorundaıdır.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
pice cevap 2019-01-13 03:36:26 @ŞU SİYONİST ORROSPU ÇOCUĞUNU ASAMADIN YA !!!!!!!!

oruspunun cocugu sen ve senin gibi piclerdir..

Beğenmedim! (10)
Misafir Avatar
A 2019-01-13 02:26:24 @ŞU SİYONİST ORROSPU ÇOCUĞUNU ASAMADIN YA !!!!!!!!

ulan pezevengin evladi,siyonistlerin kopegiyim diyen recep,papaz elbiseside giyerim diyen receptir,amk ibinesi neyin kafasi var sende

Beğenmedim! (8)
Avatar
aydın 2019-01-13 00:21:40

bu bop taşronu hdp e kuruluş amacı kürdü bölmek solu teröre çekmek

Misafir Avatar
aydın 2019-01-13 19:37:50 @aydın

seçimler yaklaşınca gundeme getirmeye başldaılar bu kriptoyu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
su aydin nikini takan fare 2019-01-13 02:29:18 @aydın

seni bir gorsem bir gece boyu skcem yemin etmisin bu nasil bir kin bu nasil bir hainlik sana ne yapti bu insanlar hangi solcu hangi demokrak sana tecavuz etti

Beğenmedim! (5)
Avatar
aydın 2019-01-13 00:16:46

hdp e son zamanlarda neden kominist ve sol yönünü öne çıkarıyor,öcalan için açlık grevi yapıyor tam seçim yaklaşırken.,çünkü hem chp nin oyunu çalıyor,hemde muhafazakar kürdü akp ye itekliyor,bu kriptoların tek amacı var islam federe devleti

Misafir Avatar
Cp 2019-01-13 02:20:55 @aydın

Fahise aydin bi defol

Beğenmedim! (3)
Avatar
aydın 2019-01-13 00:34:51

akıl işimi hem cumhuriyete karşı din elden gidiyor diye ayaklanan seyh saiti anacaklar hemde 32 sünni vatandaşı katledip alevinin öcünü aldık diyecekler,kriptolar başka nasıl açıklanır

Avatar