Anavatan Partisi, Kılıçdaroğlu'nu ziyaret edecek

Kılıçdaroğlu yarın saat 17:00'de Anavatan Partisi Genel Başkanı İbrahim Çelebi ile görüşecek.

Anavatan Partisi, Kılıçdaroğlu'nu ziyaret edecek

Kılıçdaroğlu yarın saat 17:00'de Anavatan Partisi Genel Başkanı İbrahim Çelebi ile görüşecek.

09 Nisan 2018 Pazartesi 18:36
Anavatan Partisi, Kılıçdaroğlu'nu ziyaret edecek

 CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu yarın saat 17:00'de Anavatan Partisi Genel Başkanı İbrahim Çelebi'yi TBMM'deki makamında kabul edecek.

 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 09.04.2018 19:32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mazlum çarpar 2018-04-09 18:40:37

Ufak büyük birleşin zalimleri alt edin

Misafir Avatar
CHP KAZANACAK 2018-04-10 11:02:39 @Mazlum çarpar

kilicdaroglu adam gibi adam haktan hukuktan adaletten yana vatandastan yana

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
UFACIK TEFECİK PARTİLER 2018-04-10 08:48:57 @Mazlum çarpar

chp hdp ye ye parti:))))))))))))))
bunlar ufacık pariler ammmaaa fela ihanetler yapıyorlar haa. Türkiye bunların yükünü çekiyor. inşAllah 2019 da bu yüklerden Türkiyem kurtulur.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
KOMİKLERİ GÖRELİMMİ? 2018-04-10 08:47:41 @Mazlum çarpar

evet ufak tefek partiler hepsi el ele olup bu diktatörü yıkmalı.-----. diyor bir AKILI . UFAK TEFEK PARTİLER,YANİ CHP , HDP, İYİ PARTİ DP. BULARIN HEPSİ UFAK TEFEK PARTİLER. bunların oy toplamı zaten yüzde 21 olacak . yetmez . bence Türkiye silme AKP VE MHP DEMELİ. bu yerli ve milli iki parti Türkiyeyi 2023 ve 2071 hedeflerine ulaştıracak.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
amasya 2018-04-10 08:44:54 @Mazlum çarpar

bence hiç gerek yok. BİR TERÖR SEVİCİSİ İLE NE BAĞIMIZ OLABİLİRKİ? CHP LİLERİN ÇOĞU ZATEN VATAN PARTİSİNE KAYIYOR.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
001 2018-04-10 00:28:10 @Mazlum çarpar

evet ufak tefek partiler hepsi el ele olup bu diktatörü yıkmalı

Beğenmedim! (0)
Avatar
İYİ günlere 2018-04-09 18:47:04

Bu görüşmeler olacak halk istiyor Milli irade halk cephesinin yani HAYIR bloğunun kurulmasını istiyor. Tıpkı gezide olduğu gibi sağcısı solcusu muhafazakarı güçlü olmak için HALK ittifakını kuracak. Zaten durumda buna kayıyor. Mutfaktaki yangını söndürmek, içeride ve dışarıda güçlü Türkiye Cumhuriyeti için bu gerekli. Tok açın halinden anlamazı sandıkta gösterecek İYİ günlere

Avatar