banner87

Anıtkabir'de çarşaflı kızdan Atatürk'e skandal sözler

Kara çarşaflı bir kız Anıtkabir'de Türkiye Cumhuriyet'nin kurucusu, Gazi Mustafa Kemal Atatürk hakkında skandal sözler sarf etti.

Anıtkabir'de çarşaflı kızdan Atatürk'e skandal sözler

Kara çarşaflı bir kız Anıtkabir'de Türkiye Cumhuriyet'nin kurucusu, Gazi Mustafa Kemal Atatürk hakkında skandal sözler sarf etti.

21 Temmuz 2018 Cumartesi 00:41
Anıtkabir'de çarşaflı kızdan Atatürk'e skandal sözler

Anıtkabir önünde Atatürk'e hakaret eden imam hatip öğrencisi olduğu iddia edilen çarşaflı kız sosyal medyanın gündemine oturdu. Anıtkabir ziyaretine ısrar yüzünden geldiğini söyleyen kara çarşaflı öğrenci "Atatürk Tayyip'in b.ku bile olmaz" dedi. Atatürk'ün önderlik ettiği zaferlere de dil uzattı.

Yetkil mercilerin bu sözler üzerine harekete geçip geçmeyeceği ilerleyen günlerde ortaya çıkacak. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 21.07.2018 00:44
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hasan 2018-07-21 00:50:33

Allah seninde senin zihniyetine sahip olanında bin belasını versin

Misafir Avatar
KECİ COBANI na cevap yazan salak. a cevap 2018-07-27 16:01:29 @Hasan

biz TURK uz arapca anlamiyoz gardas Turkce yazsana

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KECİ COBANI na cevap yazan salak. 2018-07-24 11:59:58 @Hasan

كرتون ميكى ماوس بالعربى,طفل ميكي ماوس,جاد وعصومي براعم الجنة,جاد وإياد,طيور الجنة س بالعربى,طفل ميكيس بالعربى,طفل ميكيكرتون ميكى ماوس بالعربى,طفل ميكي ماوس,جاد وعصومي براعم الجنة,جاد وإياد,طيور الجنة Ana dilini anlamissindir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KECİ COBANI na cevap 2018-07-24 09:25:23 @Hasan

KECİ COBANI------------ keci cobanı adlı yorumcu bir bok bir yere düştümü açık alanda bir müddet kokar pis pis koku salıama sonra onu kurtlar böcekler yer . sen aynen öyle bir boksun. şuan taze halinle etrafa pis kokular yayıyorsun. uzun sürmeyecek böcekler sinekler yiyecek ayrıcada CEHHENNMİN dibine kadar gideceksin hiiiç unutma burasını. bu günlerin seni bayramın . cehennemin yaklaşıyor.

Beğenmedim! (16)
Misafir Avatar
dikkat 2018-07-24 09:20:33 @Hasan

ANITKABİRDE çarşaf giymiş CHP Lİ BİR SÜRTÜK görüldü. CHP li ama kendini kamufle edip yapacağı şerefsizliği çarşaflı dindar insanların üstüne yükleme niyetineydi ama şeytanı onunda açığını çıkarttı rezil etti. şeytanın işi zaten rezil etmek. . çarşaflı provaktör CHP rezil rusvay olmuştur.

Beğenmedim! (15)
Misafir Avatar
SİYONİST-MÜSLÜMANLARIMIZ... TÜRK ULUS DEVLETİNİ ! 2018-07-22 15:09:51 @Hasan

YIKTI ! İSRAİL İSE DÜN YAHUDİ ULUS DEVLETİNİ İLÂN ETTİ ! BİZE ZORLA YIKTIRILANI GÂVURLAR KENDİLERİNE KURUYOR ! BİZİM DİZİCİ-FUTBOLCU ÇOK ZEKİ MİLLETTE GEYİK YAPIYOR ! AQ... :(

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
SİYONİST-MÜSLÜMAN'LAR !!!!!!!! 2018-07-22 14:05:22 @Hasan

ATA , BAYRAK , PEYGAMBER OCAĞIMIZIN AQ........ BU NASIL İŞTİR ??? 1 SANİYE DÜŞÜNMEDİN ULAN EY MİLLET ! 16 SENEDE 1 SANİYE ! NE BİÇİM KUCAĞA OTURDUN !?!? VAY ANASI SAYIN SEYİRCİLER AQ ALLAH'SIZLARI !

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
MEMLEKET KÖTÜLÜĞE TESLİM EDİLMİŞ AQ !!!!!!!!!!!!!! 2018-07-22 14:00:41 @Hasan

VATANIMI LUSİFER YÖNETİYOR AQ !!!! BU MİLLET GÖRÜNTÜLÜ KALABALIĞIN TAAA AQ... VATANI SATTINIZ İBNELERRRR...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
SUNİ GÜNDEM YARATIN AQ ! ARADA MEMLEKET KAYNASIN ! 2018-07-22 13:58:18 @Hasan

PARALI ASKERLİK ÇIKSIN MESELÂ...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
MANYAK NİNEYE BENZİYOR !!!!!! 2018-07-22 13:55:01 @Hasan

kihkih...

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
KEDİCİK SURATLI PİS KARI GÜNDEM DEĞİŞTİRİYOR !!!!! 2018-07-22 13:53:21 @Hasan

FUTBOLCU-DİZİCİ BU MİLLETTE ANINDA ZOKAYI YUTUYOR ! SİYONİSTLER BİZİM MİLLETLE İYİ OYNUYOR ! BİRAZ AKILLI OLAN LAN !

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
PİS-KARI KEDİCİKLERE BENZİYOR DİMİ ? EY MİLLET !!! 2018-07-22 13:42:14 @Hasan

MAKYAJA BAKIN ! BİRAZDA UYANIK OLUN LAN ??? ;)

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
ATATÜRK'ÇÜ - WWW.ULUSALRADYO.COM - FM 100.8 MHZ 2018-07-22 13:37:55 @Hasan

.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
bize ninemiz sunu ogretti 2018-07-22 00:10:05 @Hasan

dinimizce basortusu erkeklerin dikkatini cekmemek icin takilirmis yuzune makyaj surunce bas ortunun ne anlami kaliyorki ???

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
benim DNA 2018-07-22 00:06:36 @Hasan

yuzde 52 yunan desede ruhen kalben TURK um sen ATATURK e kurban ol ATATURK TURKIYEYI KURTARMADIYSA KIM KURTARDI ??? SENIN ATATURK E HAKARET TEN YARGILANMAN LAZIM YAZIKLAR OLSUN SANA ATATURK E HAKARET EDEN VATAN HAINIDIR NOKTA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KECi COBANI 2018-07-21 10:08:05 @Hasan

TAM ERDOGANIN YETiSTiRMEK iSTEDiYi CAHiL KiNDAR VE NANKÖR NESiL

Beğenmedim! (7)
Avatar
Buyur 2018-07-21 09:25:52

Kızım sen, erkek eşekler cennetine, huri olarak gideceksin.

Avatar
mehmetcik 2018-07-21 01:20:26

senin dedelerin kesin yunan cizmeleri layayanlardan bu bir ikincisi dudaklarindaki boyanin ham madesi doumuz yagidir zilli sen ne bicim muslumansin cakma musluman yunanli dedelerinizin yanina hadi anca gidersin

Avatar
fatsalı 2018-07-21 01:38:17

ulan orosbu sen hangi malın cıkartığisın

Avatar
arzu aksaray 2018-07-21 01:51:07

kahpe şıllık Allah belanı versin senin

Avatar
Suleyman Akcay 2018-07-21 01:59:02

ataturk senin gibi orumcek beyinlileri insan sinifina koydu,ama
hala beyinsizlikte israr ediyorsun.kocalariniz kisa pantolon,yoleli
saclarla gezsin sen yaninda ocu gibi gez,bunuda dine bagla.
geri zekali aptal.

Avatar
sülo gül 2018-07-21 09:33:33

meğer ne çok ATATÜRK düşmanı namussuzlar varmış içimizde.haklısın şıllık, ebeni yunanın altından almasaydı keşke.

Avatar
ÇAKIR 2018-07-21 00:56:31

ALLAH o küfürbaz ağzına kilit vurur inşAllah. Nankör ağzı bozuk süprüntü.