banner79

Ankara’da şok iddia: Seçimler ertelenecek mi?

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın birinci turu ve parlamento çoğunluğunu kaybetme riski görmesi halinde ertelemenin kaçınılmaz olduğu belirtilirken, güvenlik, siyasi ve ekonomik sebepler bu iddiaya dayanak gösterildi. AKP ile MHP’nin arasındaki makasın her geçen gün açıldığı da kaydedildi.

Ankara’da şok iddia: Seçimler ertelenecek mi?

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın birinci turu ve parlamento çoğunluğunu kaybetme riski görmesi halinde ertelemenin kaçınılmaz olduğu belirtilirken, güvenlik, siyasi ve ekonomik sebepler bu iddiaya dayanak gösterildi. AKP ile MHP’nin arasındaki makasın her geçen gün açıldığı da kaydedildi.

15 Mayıs 2018 Salı 12:08
Ankara’da şok iddia: Seçimler ertelenecek mi?

YURT Gazetesi yazarı Erhan Baydar, seçimlerin ertelenme ihtimali konusunda, “Bu bir temenni asla değil. Bilgi ile donatılıp geliştirilmiş bir bakış açısı” dedi. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın, birinci turu ve birinci turda parlamento çoğunluğunu kaybetme riski görürse ertelemenin kaçınılmaz olabileceğini belirten Baydar, “PKK’nın yaz dönemlerinde sınırlarımızdan Türkiye’ye büyük gruplar halinde sızma ihtimali, güvenlik gerekçesiyle seçimlerin ertelenmesi için birinci sebep olarak gösteriliyor” diye yazdı.

Baydar, “Seçimlerin ertelenme ihtimali var mı?” başlığıyla yayımlanan yazısında, güvenlik gerekçesinden farklı olarak siyasi sebepler konusuna değinirken, “Bahçeli, erken seçime Erdoğan’ı ikna ederek, bizi tuzağa düşürdü diyen AKP’li sayısı az mı? Fotoğraf şu: AKP ile MHP arasındaki makas her geçen gün açılıyor. Bu çelişki, genel af tartışması ile tamamen su yüzüne çıktı” dedi.

‘MHP’DEN RAHATSIZLIĞIN FİTİLİNİ YILDIRIM ATEŞLEDİ’

MHP’den rahatsızlığın fitilini, Başbakan Binali Yıldırım’ın ateşlediğini, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın da Yıldırım’ın yanında durduğunu ifade eden Baydar, şunları kaleme aldı:

“Atilla Kaya’nın, ‘MHP’ye oy verin, Erdoğan’a oy vermeyin’ çağrısı, tabanda karşılık buldu. Bunu da unutmayın.

MHP tabanı 16 yıldır çektiklerini anlatıyor. Erdoğan kabinesinde MHP temsilcisi olmayacağı haberleri de cabası.

Gelelim ekonomik sebeplere

Dolar 4.3’e vardı daha da yükselecek. Dünyada bir para biriminin bu kadar hızla değer kaybetmesi görülmüş değil. Bu çok huzursuzluk yaratıyor.

‘ULUSLARARASI OPERASYON İHTİMALİ’

Seçim tarihi ilan edildikten sonra doların fırlaması, Türkiye’ye karşı ‘uluslararası operasyon’ ihtimalini güçlendiriyor.

Bu şartlar oluşursa seçimlerin ertelenmesi kaçınılmaz olur. Ne zaman mı?

Erdoğan’ın gönlünde mahalli seçimlerle birlikte.

Eyy Bahçeli, sonra demediniz, demeyin.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 15.05.2018 12:51
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Millet İttifakı 2018-05-15 12:23:15

KAZANACAK

Misafir Avatar
bu adamlar oy çalacaklar 2018-05-15 20:57:46 @Millet İttifakı

ALLAH,I NASIL KANDIRIRIZ
erkek çocuklara tecavüz edelim,tc nin vatandaşlarına ait mallarını kul hakkı demeden satalım,Kur'an-ı Kerim'in yasakladıgı herşeyi boş verip,gündüz ülke malını satıp cebe indirdigim para ile akşama güzel bir iftar yemegi yiyelim,sonra kendimizi aç bırakarak bu günahlardan arınalım ki başka günahlara yer açalım ALLAH nasıl olsa afeder mi.siyasilerin çaldıgı her kuruş oy verenlerin hesabına işlenecek.ALLAH HER ŞEYİ YAZIYORSA KULU UFACIK BEYNİ İLE ONU NASIL KANDIRACAK

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Amk bizans artiklari 2018-05-15 19:35:51 @Millet İttifakı

Er meydanindan kacana ne derler Anadoluda? Bir de bunun g.tünü yirtan trol lakapli maskaralara? Bi sey duymak istiyor musunuz amk devsirme, Türkün parasiyla zikkimlanan itleri yukariya bakin.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
insanın güvendiğinin olması süper şey 2018-05-15 18:59:13 @Millet İttifakı

Türk halkı AKP ye ve Erdoğana güveniyor. DEVAM

Beğenmedim! (10)
Misafir Avatar
AKP gerçekçidir. 2018-05-15 18:58:29 @Millet İttifakı

AKP nin ağzındn duymadan bir işin gerçekliliği teyir edilemez.. muhalefet ve yandaşları ne yazdıysalar hep yalan çıktı hep boş çıktı.

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
kardeşim 2018-05-15 18:56:57 @Millet İttifakı

bağırana değil, korkutana değil, tehdit edene değil, aldatana değil, yalancıya değil, terör sevicilerine değil, düşmana ajanlık edene değil milli ve yerli hemde başarıları tescillenmiş takdir edilmiş ve eserleri halı hazırda hizmet veren liderlere kulak verelim destek verelim. o zaman bizde kazanırız ülkmeizde kazanır.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Tarzan 2018-05-15 12:30:03

Kim ne derse desin, seçimler 24 Haziranda yapılacak ve yani ertelemeyecek. Şayet ertelenirse akp ve Erdoğan daha çok kaybedecekler. Çünkü Ekonomik kriz kapıda ve hatta muhalefet kazanırsa Ekonomiyi batırdılar diye millet ittifakına bastıracaklar. Lütfen uyanık olun bu seçimi millet ittifakı kazansın. Durun sanıldığından çok vahim ve çünkü Türkiyede ki zenginler paralarını ve kendilerini yurtdışına kaçırdılar.

Misafir Avatar
Cvp 2018-05-15 18:28:06 @Tarzan

Zengin akillidir,tehlikeyi sezdi,parasi ile birlikte tüydü.

Beğenmedim! (0)
Avatar
CAHIL 2018-05-15 13:00:18

BITMISLIGIN CARESIZLIGIN KORKUNUN VERDIGI DUYGU SECIM IPDALIDE NE DEMEK MILLETLE DALGAMI GECIYORSUNUZ KUMPAS ÜSTÜNE KUMPAS SIMDI KÖSEYE SIKISDINIZ MILLETIN AGZINDAN GIRDINIZ BURNUNDAN CIKDINIZ BU SECIMI BI ALLAHIN KULU ERTELEME GÜCÜNE SAHIP DEGILDIR ZATEN SUANDAN ITIBAREN AKPE DIYE BIRSEY YOKTUR

Avatar
52 2018-05-15 13:06:20

akp ve tayip kesin kaybedeceklerini biliyorlar çünki koyu atatürk düşmanı meclis başkanı kahraman dahi ben cumhuriyeçiyim dediyse ki dedi anlaşılan şimdiden kence tedbir alıyor ama nafile herkez sorumlu olan ülkemizi bu noktalara getiren herkez bağımsız yargı önünde hesabını veriçek ve buna çok inanıyorum yani kurtuluşları yok

Avatar
Tayip Herkesi Hapise At 2018-05-15 15:06:28

Tayipin elinde, devlet, ordu ve yargi var. butun liderleri tutuklatir ve secimi kazanir. cok basit tayip. Hapislerde yer kalmadigi icin, herkesi serbest biraksin, karsitlarini haric. boylece yerde acilmis olur butun obur partilere.

Avatar
dötleri yemet 2018-05-15 14:02:54

nerdesiniz ak gençlik bir dakika sonra
hep agd mi destek verecek bu olaylara sahtekar ak gençlik nerde paralı askerliği bekleyen sağlamken çürük raporu alan ak gençlik nerde çıkın ortaya şerefiniz varsa gidersiniz filistine nasıl kurtuuluş savaşında hintli müslümanlar bize yardım etti sizde edin.artık alevinin ,kürdün atatürk ve türkiye milliyetçi,lerinin sırtından geçinemeyeceksiniz .haydi gidin biz gitmiyoruz görelim ak gençliğinizi.e İnna Lillahi ve İnna İleyhi Raci'un” Türkçe Meali: Şüphesiz Biz Allah'tan Geldik ve Şüphesiz Dönüşümüz O'nadır

Avatar
TARİHDE EŞİ VARMI BU ZORLAMANIN..? 2018-05-15 18:51:36

cb seçimi engeller mi veya tehir edebilir mi?
buna yetkisi varmı?
sebep ne gösterecek...yani ,,,millet cb.nin ağa keyfine mi kalmış..isterse milleti büyük yeraltı maağaralarına doldurup orada öldürtebilir mi?
dünyada böyle bir yetkiye sahip başka c.bş.nı var mı?
yani millet cb,nin yüzüsuyu hürmetine mi yaşıyor..?
İSTERSE ASAR İSTERSE KESER..İSTERSE DAHA BETER EDER mi?
bu yetki peygamberlerde dahi yok..
valla akpden ve başındakinden korkulur halde ..ben kaybedersem veya etmeye yüz tutarsa sizide bertaraf ederim mi demek oluyor bu SEÇİM TEHİRİ..?

Avatar
yALNIZTÜRK ATA 2018-05-16 01:20:23

Yazık ki yazık ülkemize. Türk Halkı bu yaşananları hak ediyor mu hiç? Atatürk Türkiye'si böyle mi olacaktı?