Anket açıklaması: Muhalefet 320 sandalye bekliyor

AKP ve MHP'nin "cumhur ittifakı" karşısında "millet ittifakı" ile seçime gidecek olan muhalefet kanadı, seçimlerden yüksek oy ve sandalye bekliyor. CHP İstanbul milletvekili Mehmet Bekaroğlu, "Meclis çoğunluğunu muhalefet, 320 civarında milletvekili ile alacak" dedi.

Anket açıklaması: Muhalefet 320 sandalye bekliyor

AKP ve MHP'nin "cumhur ittifakı" karşısında "millet ittifakı" ile seçime gidecek olan muhalefet kanadı, seçimlerden yüksek oy ve sandalye bekliyor. CHP İstanbul milletvekili Mehmet Bekaroğlu, "Meclis çoğunluğunu muhalefet, 320 civarında milletvekili ile alacak" dedi.

31 Mayıs 2018 Perşembe 23:12
Anket açıklaması: Muhalefet 320 sandalye bekliyor

CHP İstanbul milletvekili Mehmet Bekaroğlu, ellerindeki son verilere göre, muhalefetin çoğunluğu ele geçireceğini, 320 kadar milletvekili çıkaracağını ifade etti.

CHP milletvekili Bekaroğlu, KRT Haber Müdürü Çağlar Cilara’nın programında, ellerindeki son anket sonuçlarını paylaştı.

Bekaroğlu, muhalefetin 320 milletvekili çıkaracağını savunarak, “Şu haliyle, birkaç gün içinde gelen rakamlarla ki, bu rakamlar Sayın Erdoğan’a da gidiyor; bu rakamlarla muhalefet Meclis çoğunluğunu alıyor. Meclis çoğunluğu muhalefetin elinde, 320 civarında milletvekili ile alacak. Bugünkü rakamlarla söylüyorum, kesin bir şekilde ikinci tur söz konusu.”

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Millet İttifakı KAZANACAK 2018-05-31 23:19:51

abbas yolcu

Misafir Avatar
yörük haydar 2018-06-01 08:06:40 @Millet İttifakı KAZANACAK

az bile söylemişsini 336 sandalye ve hakim huzuru

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yarağın kafasını alırlar 2018-06-01 05:09:08 @Millet İttifakı KAZANACAK

320 sandalye yerine 320 yarak kafası alırlar.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
TAMAM TAMAM TAMAM 2018-06-01 01:57:09 @Millet İttifakı KAZANACAK

bu seçimi buna kazandırmayacağız kazanırsa B planı devreye girer kökünden kendilerini yok ederler C planında ise etkili bir karşılık bulur yazmıyorum burda

Beğenmedim! (1)
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-05-31 23:20:34

yetti gari

Misafir Avatar
götverenden cumhurbaşkanı olmaz 2018-06-01 05:09:38 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

Atatürkün cumhurbaşkanı ünvanı geri alınsın

Beğenmedim! (0)
Avatar
EBEDI BASKOMUTANIMIZ MUSTAFA KEMAL ATATURK 2018-05-31 23:21:27

Atatürk'e Saldıranlara Özel Video "KUDURUN"
https://www.youtube.com/watch?v=E9Zfd277Hfw

Misafir Avatar
götünü siktiren komutan 2018-06-01 05:10:08 @EBEDI BASKOMUTANIMIZ MUSTAFA KEMAL ATATURK

İLK MİLLİ EĞİTİM BAKANIMIZ VE SAĞLIK BAKANIMIZ RIZA NUR'UN HATIRATLARINDA YAZAN ŞOK EDİCİ DETAY!!!

".Anlaşıldığına göre boşanma vak'asından iki-üç gün evvel, (M. Kemal'in karısı) Latife,(Latife'nin) kardeşi İsmail ile haremi Süreyya Paşa'nın kızı Melahat Ankara'ya gitmişlerdi. Çankaya'da misafir olmuşlar. O vakit Mustafa Kemal'in yanında kâtip sıfatıyla Halit Ziya'nın oğlu Vedad vardı. Güzel tüysüz bir çocuk. Bir akşam üzeri karanlık çökerken İsmail, Melahat balkona çıkmışlar. Bakmışlar Vedad, Mustafa Kemal'i
ağacın dibinde yapıyor.

Latife'yi çağırmışlar. O da görmüş. Bir kıyamettir kopmuş. Latife, Mustafa Kemal'e"Herşeyini gördüm, hepsine tahammül ettim. Artık buna edemem." demiş. Gazi(!) susmuş, İsmet'in evine gitmiş. "Bu karıyı şimdi boşayacağım" demiş. İsmet, sabahleyin erken Heyet-i Vekile'yi(Bakanlar Kurulunu) toplamış. Talaka (boşanmaya) karar vermişler(!) Latife'yi İsmet alıp, trene koymuş. Trende teselli etmek istemiş. Latife ona "Sus, sus! İsmet Paşa! İsmet Paşa! Sen ona bi

Beğenmedim! (0)
Avatar
tilkiler tetikte bekliyor 2018-05-31 23:29:01

siz sandıklara torbalara dikkat edin..
önce seçim kazanın..karşınızda tilkileri aşanlar var
seçimin ana tehlikesi ysk.dir.

Avatar
AKP hangi yuzle oy istiyor 2018-05-31 23:57:20

16 senede Milli Varliklarimizi sattiniz yer alti madenlerimize kadar cogu yabancilarin eline gecti IMFY BORCU ODEDIK DIYORSUNUZ DA MILLI VARLIKLARIMIZI 60 Milyar a veya 70 MILYAR Dolara satmadinizmi ??? AKP iktidara geldiginde dış borcumuz 129.6 milyar dolardı Simdi Dis Borcumuz 450 Milyar Dolar yapilan sehir hastaneleri kopruler falan filan hazine garantili dolar bazinda borc kullananda oduycek kullanmayanda oduycek dolar arttikca ucretler artacak avrupada hic kimse yaptigi yolla koprulerle ovunmez cunku bu devletin gorevi o kadar vergi odeniyor MILLET DE HIZMET BEKLIYOR ciftci lik can cekisiyor Hayvancilik can cekisiyor Millet Borc Bataginda Cogu Kirasini oduyemiyor Esnaf Desen onlarda Maddi SIKINTIDA SONUC ET I SAMANI BUGDAY I MISIR I COGU SEYI ITHAL EDIYORUZ DOLAR ARTTIKCA HERSEYE ZAM GELIYOR ciftci mutsuz isci mutsuz esnaf mutsuz emekli mutsuz memur mutsuz hepimiz mutsusuz insanlar borc bataginda yeter artik AKP ise israf

Misafir Avatar
İLK MİLLİ EĞİTİM BAKANIMIZ VE SAĞLIK BAKANIMIZ RIZ 2018-06-01 05:10:43 @AKP hangi yuzle oy istiyor

İLK MİLLİ EĞİTİM BAKANIMIZ VE SAĞLIK BAKANIMIZ RIZA NUR'UN HATIRATLARINDA YAZAN ŞOK EDİCİ DETAY!!!

".Anlaşıldığına göre boşanma vak'asından iki-üç gün evvel, (M. Kemal'in karısı) Latife,(Latife'nin) kardeşi İsmail ile haremi Süreyya Paşa'nın kızı Melahat Ankara'ya gitmişlerdi. Çankaya'da misafir olmuşlar. O vakit Mustafa Kemal'in yanında kâtip sıfatıyla Halit Ziya'nın oğlu Vedad vardı. Güzel tüysüz bir çocuk. Bir akşam üzeri karanlık çökerken İsmail, Melahat balkona çıkmışlar. Bakmışlar Vedad, Mustafa Kemal'i
ağacın dibinde yapıyor.

Latife'yi çağırmışlar. O da görmüş. Bir kıyamettir kopmuş. Latife, Mustafa Kemal'e"Herşeyini gördüm, hepsine tahammül ettim. Artık buna edemem." demiş. Gazi(!) susmuş, İsmet'in evine gitmiş. "Bu karıyı şimdi boşayacağım" demiş. İsmet, sabahleyin erken Heyet-i Vekile'yi(Bakanlar Kurulunu) toplamış. Talaka (boşanmaya) karar vermişler(!) Latife'yi İsmet alıp, trene koymuş. Trende teselli etmek istemiş. Latife ona "Sus, sus! İsmet Paşa! İsmet Paşa! Sen ona bi

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-06-01 00:20:04

ulan zırto pkk anın uzantısına muhalefet deme,askerimizi katleden bir pkk piyonu hdp 2- tek adamlık keyfiyet,hata, savaş, demesseniz alamassınız,cumhurbaşkanlıgına degil meclis seçimlerine odaklanın

Avatar
hacı bektaş ı veli 2018-06-01 01:09:00

Asalet, duruluk ve doğruluktur.
Asıl körlük nankörlüktür.
Bir olalım, iri olalım, diri olalım.
Mevki hırsı, koğu, gıybet, edebisizlik, hıyanet Hakk’ı inkâr eder.

Avatar
turgut özcan 2018-06-01 08:56:15

Neyaparsaniz yapin hileyle hurdayla secimin galibi recep olacak yok kedi trafoya girdi yok mühürsüz oylar sandiga düstü öyle veya böyle