banner87

‘Anketlerde AKP’nin oyu o rakamın üzerine çıkmıyor’

İttifak toplantıları sürerken, anketlerde AKP için aşağı doğru gidiş olduğu, bu inişin süreceği iddia edildi.

‘Anketlerde AKP’nin oyu o rakamın üzerine çıkmıyor’

İttifak toplantıları sürerken, anketlerde AKP için aşağı doğru gidiş olduğu, bu inişin süreceği iddia edildi.

02 Aralık 2017 Cumartesi 11:24
‘Anketlerde AKP’nin oyu o rakamın üzerine çıkmıyor’

Yeniçağ yazarı Ahmet Takan, anketlerde AKP’nin oyunun yüzde 38’in üzerine çıkmadığını, aşağı doğru gidişin 2019’da daha da ineceğini yazdı.

Ahmet Takan, bugün yazdığı köşe yazısında, “İttifak formülleri... İttifak toplantıları... Anketlerde AKP'nin oyu yüzde 38'in üstüne çıkmıyor. Aşağıya doğru gidiş var. Bu iniş devam edecek, 2019 yılında daha aşağılara inecek. Tabela partisi MHP'yi yüzde 38'in üzerine koyduğunuz zaman bir şey değişmeyecek” dedi.

Türkiye'de tek anket yapanın sadece siyasi partiler olmadığını belirten Takan, uluslararası şirketler, istihbarat örgütleri, büyük bankaların da benzer çalışmalar yaptırdığını kaydetti. Takan, “Ellerindeki veriler, iktidar borazanlarının üfledikleri ile hiç örtüşmüyor. Bir sürü yanlışı topladığınızda önümüze acı bir fatura çıkıyor. 2019, kimse için rahat değil” ifadelerini kullandı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 02.12.2017 11:31
Anahtar Kelimeler:
MhpIttifakYüzde 38AKPAnket
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ethem Köseoğlu 2017-12-02 11:57:45

Çok doğru demokrasi. Özgürlük. Medya Adalet. Hukuk olsa inanın bana AKP nin oyu 15 ler de olur. Selamlar

Avatar
Hak,kı görmeyen göz KÖR,DÜR.kör. 2017-12-02 13:03:06

o rakkam dahi çok..3,8 olmalı..%38 çok..eğer bu millet ülkesini seviyorsa akp.ye mhp.ye oy veremez..vicdanı kabul etmez..yo ben aç kalayım..akp.liler sultanlık devrini yaşasınlar diyenler zaten oy verir..BUMAİ SULTANLIĞI GİBİ...sultanın evil altın,dan milleti aç perişan..yoksul..TRUMP.UN EVİNİN ÇOK YERİ ALTIN,dan (resimlerini gördük) abd.lilerde hem oy verir hem sokaklarda yatarlar..peki bunlara ne denir..BETER OLUN..MUSTAHAKTIR SİZE. denilmezmi? ülkemizde de aynı değil mi? oy verenler vermeyenlerin vebalini günahını alır.

Avatar
menc 2017-12-02 11:54:04

3 yobaza bu cunhuriyet teslim olmaz.Korku giyen Anayasa makkemesi bela bukacak

Avatar
Tekin Baran 2017-12-02 12:22:10

YAHUBAKPBYE BIRSEY OLMAZ. SANDIKLARDA CALARLAR, YSK YARDIMCI OLUR ERDOGAN YINE BASININ CARESINE BAKAR.

Avatar
Hiro 2017-12-02 12:48:10

Hırsız seviciler açlıktan gebermedikce ifla olmayız.

Avatar
ahmet 2017-12-02 13:10:19

AKP 2019 seçiminde %20 dahi alamayacak.
AKP ülkeyi yaktı.Eğer halkda birazcık akıl varsa hırsızlara vatan hainlerine ülkeyi birdaha teslim etmezler.

Misafir Avatar
Allah, asla aldanmaz.akp.milleti aldatmakta günah 2017-12-02 13:15:35 @ahmet

imanı ve vicdanı olan ve kalbinde zerre kadar ALLAH KORKUSU olan kişi asla akp.ye bu saatten sonra oy vermez..
herkes ahmak onlar akıllı..herkes beyinsiz onlar beyinli..herkes salak onlar süper milleti böyle aldatıyorlar..ve MAN adasındaki şirketi kuran kişi İLAHİYAT FAK.mezunu imiş..(cumhuriyet gaz.okuyun)..ilahiyatçıları hepsi inkarcı ve isyancı ve bitirim.............BİZDEN AKP.YE ASLA OY YOK..ilahiyetçisi böyle ise..olmayanı düşünebilirmisiniz..!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Adem kinik 2017-12-02 13:05:58

Yine aynı oyun olacak seçimde hile alıştı lar bir kere Müslümanlık ta hırsızlık varmi

Avatar
Aydin 2017-12-02 12:40:32

Hain gandi kemal hdp yi desdekledikce yeni chp de pesinde gidecen.oda pkk yi desdekleyecek pkk da askerimizi sehit edecek.yeni chp her sehiten sorumlu olarak.ve bu hain kemal kalacak sehit cenazesine goz boyamaya.merkez herzaman saga gidecek

Misafir Avatar
Denizli,li..apo 2017-12-02 13:10:56 @Aydin

Cahile ne anlatsan anlamazki..yoruma..yanlışlıkla BEĞENMEDİM verdim..sandımki AYDİN diye birisi varya lak lak ötüyor..o yorum sandım..özür dilerim..BEĞENDİM..cahile ne anlatsan anlamazki yorumu BEĞENDİM..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CAHİLE NE ANLATSAN ANLAMAZKİ ..! 2017-12-02 13:08:24 @Aydin

doğruyu anlattığı için mi hain oluyor..
akp..pkk için neler yapmadı ki..hakim pkk.lıya soruyor..çadır mahkesinde..Pişmanmısın..pkk.li hayır değilim..hakim..PİŞMANSIN PİŞMANSIN ama utanıyorsun..neyse PİŞMANSIN.diye kabul edip pkk.lıyı serbest bırakmadı mı? akp. devrinde...bunlarda yaz..AYDIN..aynı sözü 100 defa tekrarlama..

Beğenmedim! (2)