Anne konuştu: ‘Canımızı yaktı şimdi bedelini ödeyecek’

Adnan Oktar ve grubuna yönelik düzenlenen operasyonda gözaltına alınanlar arasında Oktar Babuna ile kardeşi Tuğba Babuna da vardı. Babuna kardeşlerin annesi Semin Babuna, adeta ateş püskürdü.

Anne konuştu: ‘Canımızı yaktı şimdi bedelini ödeyecek’

Adnan Oktar ve grubuna yönelik düzenlenen operasyonda gözaltına alınanlar arasında Oktar Babuna ile kardeşi Tuğba Babuna da vardı. Babuna kardeşlerin annesi Semin Babuna, adeta ateş püskürdü.

12 Temmuz 2018 Perşembe 15:49
Anne konuştu: ‘Canımızı yaktı şimdi bedelini ödeyecek’

Akşam gazetesinden Bülent Şanlıkan'a konuşan Babuna kardeşlerin annesi Semin Babuna, "Adnan Oktar denilen şahıs benim çocuklarımı benden çaldı. 200’e yakın aile içinde sadece 4 aile bunlarla uğraştık. İki yalancı şahitle ailelere şantaj yaptığını biliyoruz. İnsanların haklarında suç uydurup kumpaslar kurdu. Canımızı çok yaktı. Şimdi yaptığı tüm kötülüklerin bedelini ödeyecek" dedi.

İLİKLERİ YOK ETTİ

Oktar Babuna kanser olduğunu söyleyerek, Adnan Oktar ile ilik kampanyası yapmış 160 bin kişinin ilik örneğini ABD’ye kaçırmıştı.

Oktar Babuna’nın kız kardeşi Ayşegül Hüma Babuna ve 2 kadın, Ankara’da lüks otomobille kaçmaya çalışırken yakalandı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 12.07.2018 15:51
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
NURALI BOZ 2018-07-12 18:29:54

Islam dini anlasilmaz bir kitap oldugu icin suruyu rahatlikla kandirirlar cubbeli fetos saidi nursi gazzali ve adnan oktar denen soytari buda kur"anin arabca dayatilmasindan ileri gelir mesela ben kur"anin hic bir seyine sozune inanmam tyercume edilmistir amma kendi kafasina gore tercume edilmis benim o kur ana inana bilmem icin aslini okumam gerekir oda yok asli olmayaninda nesli olmaz derler olsa olsa fetosgibi cubbeli ve oktargibi hain it boklari cikar topluma suru dedigimizde kizmayin suru degilse bunlarin pesine niye takilmis

Misafir Avatar
@NURALI BOZ x-----***** 2018-07-12 21:06:04 @NURALI BOZ

islam dini ve Kuran anlasilir da . anlasilmasindan korktuklari icin arapcayi zorunlu kilip anlasilmamasini istiyorlar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
islama sahip cikan salaklara 2018-07-12 19:31:43 @NURALI BOZ

Hirsizlik yapip iktidarda kalanlara, cüppelinin peygamberi Allah yapmasina, vakif evlerinde cocuk tecavüzlerine, dini kullanip cikar pesinde kosanlara ve islam adina kafa kesenlere ses cikarmayan kafirler simdi de cenenizi kapatin aptallar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cahil.lllllllllllll. 2018-07-12 19:04:14 @NURALI BOZ

BENİM DİNİME İNANMIYORSAN İNANMA..ANCAK PİS SÖZLERİNİ BENİM DİNİME SÖYLEMEYE HAKKIN YOK..git kime inanırsan inan....

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
gerçekleri gör..zalim insan şekli.. 2018-07-12 19:01:58 @NURALI BOZ

senin sözüne kim inanır..kur,ana ve meali ali,sine inanmayan küffar ehlinden olur.
sen inanmadın diye inananlarada kötü örnek olma..cehennem ol..kur,ana dil uzzatanın dili patlasın..amin.

Beğenmedim! (8)
Avatar
D 2018-07-12 17:35:39

Bunlara ılımlı yaklaşanlar bu zamana kadar getirdiler . Şimdi Ülkemizin hiç derdi sorunu yoktu müdahaleyiyaptılar .Ey benim akıllı insanlarım . Bataklık büyümeden kurutmak lazım olduğunu malasef hala bilemiyoruz bunun gibi kimbilir neler var neler var bu görünen dağdı ya görülmeyen ne olacak .fırsat vermeyin ne olur .

Avatar
Tarzan 2018-07-12 17:09:19

Cübbeli ve müritlerine nezaman sıra gelecek? Cübbeli denen din tüccarı binlerce aileyi çocuklarını ellerinden alarak perişan etti. Hesap sorulmayacak mi?

Avatar
He he 2018-07-12 18:27:34

Sanki memleket gulluk gulustanlik tek suclu bu cemaat yahu ortalik cemaat kayniyor bu iclerinde en kucuk olani biraz medyatik ve sekuler oldugu icin ama ortalik cemaatlerle dolu hel antep maras adiyaman kilis sanki işide teslim edilmis gibi tamam cemaatler pkk icin desdekleniyo ama kas yapayim derken devlet göz cikarmasi isine benzemesi korkutuyor insani

Avatar
A 2018-07-12 18:51:46

Cûppeli ve arkasındaki sürüyü toplayında temizlik yapıldığına inanalım. Milletin gazını almak için 16 yıldır besledikleri itlerini şimdi harcıyorlar. Adana pisliği kulanılan küçük bir örgüt.

Avatar
pilov 2018-07-12 16:19:00

asirlardir islami degistirmek kafalarina gore bir din kurmak isteyen topluluklar cok olmustur ama hic biride becerememistir dinimiz cok basit vede guzeldir bu capulcularin yolunda gittikleri din Islam dini olamaz islami degil kendinizi degistirin

Avatar
D 2018-07-12 17:30:22

Anneler . Siz hiç mercek etmeyin ,bunun sonucunu kestirmek bugünden ne olacak diyemiyoruz . Fakat sizin güzel yürekli ellerinizden öpülesi Annelerin ahı yerde kalmayacak. Bu kara vijdanlıları İlahi adalet öyle bir çarpacakki yerle viran olacak .

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-07-12 16:26:56

BU GIBI ŞAHISLARI IFADELERİ ITIRSFLARI ALINDIKTAN SONRA HAPISTE INTIHAR EDEBILIR.!! Mİ ACABA.