Arabistan'dan cinayet için özel testere getirildi

Suudi muhalif gazeteci Cemal Kaşıkçı ile ilgili bir son dakika gelişmesi daha yaşandı...

Arabistan'dan cinayet için özel testere getirildi

Suudi muhalif gazeteci Cemal Kaşıkçı ile ilgili bir son dakika gelişmesi daha yaşandı...

10 Ekim 2018 Çarşamba 11:07
Arabistan'dan cinayet için özel testere getirildi

ABD'nin saygın gazetelerinden New York Times'a konuşan Türk yetkililer, "Kraliyet ailesinin kararıyla Kaşıkçı İstanbul'daki Suudi Arabistan Başkonsolosluğu'nda öldürüldü" açıklamasını yaptı.

Sözcü'de yer alan haberde, ismini açıklamayan, "Pulp Fiction filmi gibi" ifadesini kullandı.

Evlenmek için alması gereken belgeleri almak üzere İstanbul’daki Suudi Arabistan Başkonsolosluğu’na giden ve o günden beri ortada görülmeyen Suudi muhalif gazeteci Cemal Kaşıkçı ile ilgili şok bir açıklama yapıldı…

New York Times gazetesine konuşan üst düzey Türk yetkililer, Kaşıkçı’nın konsoloslukta infaz edildiğini açıkladı.

İsmini açıklamayan yetkili, Kaşıkçı’nın suikastının hızlı ve karmaşık bir operasyon şeklinde tamamlandığını ve Kaşıkçı’nın iki saat içerisinde öldürüldüğünü ifade etti. Suudi infaz timinin sadece bu cinayet için getirdiği testere ile Kaşıkçı’yı öldürüp parçalara ayrıldığını söyleyen yetkili yaşananların ünlü yönetmen Quentin Tarantino’nun filmlerine benzediğini “Pulp Fiction filmi gibi” sözleriyle aktardı.

ARALARINDA OTOPSİ UZMANI DA VAR
David D. Kirkpatrick ve Carlotta Gall imzalı haberde gazete, bir haftayı aşkın süredir haber alınamayan Kaşıkçı’nın ölmüş olabileceği ihtimalinin yüksek olduğunu vurgularken, ismini açıklamayan yetkili, Kaşıkçı’nın öldürülme kararının üst düzey Suudi liderlerden geldiğini çünkü bu denli karmaşık bir operasyona alt seviyelerde yetkililerin onay veremeyeceğini açıkladı. Kaşıkçı’nın geldiği gün iki charter uçağıyla 15 Suudi’nin Türkiye’ye giriş yaptığı ve bu 15 kişinin de birkaç saat sonra Türkiye’yi terk ettikleri ifade edildi.

Yetkili, bu ekiptekilerden birinin otopsi uzmanı olduğunu söyledi. İsmini açıklamadan konuşan kişi, “Orada vücudu parçalara ayırmak için bulunuyordu muhtemelen” dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 10.10.2018 12:40
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Arap diktatörleri !!!!! 2018-10-10 11:21:01

suudlarin akibeti insAllah Kaddafi ve Saddam gibi olur. yemene yaptiklari zulmün hesabi Allah tarafindan görülecek.

Misafir Avatar
Pervane - The Breadwinner 2018-10-15 01:10:09 @Arap diktatörleri !!!!!

izleyin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KESİNLİKLE BOP PİLÂNI İLE ALÂKASI YOKTUR !!!!!!!!! 2018-10-11 14:55:51 @Arap diktatörleri !!!!!

PİS ARAP'LAR NE OLACAK ? CİCİ SİYONİST'LER ÇOK YAŞAYINIZ !
kihkih...

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
doğru söyler ve cp adlı yorumcular A 2018-10-11 10:28:47 @Arap diktatörleri !!!!!

Doğru Söyler @Arap diktatörleri !!!!!
Allahın hesap sorduğuna şahit olan varmı, ************** bu yazdıklarınızla bu isyanlarınızla bu küfrünüzle ne kazandınız? sadece CEHENNEMİ kazandınız şeytan bile sizden lılımlı be. haydı devam edin. ölüm anınız geldiğinde Allah a meydan okuyun ölmeyin, bakalım hadi bakalım.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ALLAH ALLAH BIRDE ARABISTANDAN 2018-10-11 02:59:03 @Arap diktatörleri !!!!!

TESTERE GETIRIYORLAR HABERI BURASI YOL GECEN HANI MI SUCLULAR ELBETTE YARGILANACAK

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
gazeticelere 2018-10-11 02:55:06 @Arap diktatörleri !!!!!

gozdagimi veriliyor nedir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
erkan 2018-10-11 01:29:24 @Arap diktatörleri !!!!!

sanki türkiyede testere yok işe bak

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Firat 2018-10-11 00:25:35 @Arap diktatörleri !!!!!

Madalyonun diger yuzu tam tersini konusuyor,cinayetin reizin emri ile gerçeklestigi tartisiliyor.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Ata 2018-10-10 23:59:40 @Arap diktatörleri !!!!!

Ani bu sekilde 20bin insan ôldurdu tc,kimse hesap vermedi,suud niye size hesap versin,

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Cp 2018-10-10 23:44:59 @Arap diktatörleri !!!!!

Islam bir din veya bir inanç degildir,karsi tarafi yok etmek için uyduruk masallardan ibarettir.muhamed devesini çaldigi idda ettigi adami parçalara bôlup atmistir.ayni degisen birsey yok

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
nasil aptal bir dusuncedir 2018-10-10 19:50:09 @Arap diktatörleri !!!!!

sudi arabistandan ozel testere gondermislerde 15 kisilik grup gelmiste oldurmeye yalancinin neyini ne yapimmi derler bir kisi oldurecek kimsemi kalmamis oldurulecek baska yermi yokmus dunyada kendi konsolosunda devletinden bir suru adam testere bilmem ne hadi siktirin manupuleciler turkiye batmis bir ulke manupulelernen kurtaramasiniz

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Doğru Söyler 2018-10-10 16:28:38 @Arap diktatörleri !!!!!

Allahın hesap sorduğuna şahit olan varmı, bu insanları avutmadan başka bir şey değildir, yani masaldır masal

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
borc dolar versin 2018-10-10 14:12:36 @Arap diktatörleri !!!!!

reise borc dolar versin kapatsin ustunu ne guzel firsat dustu degerlendirirler bak da gorun

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ulkemiz yol gecen han i degil 2018-10-10 14:08:04 @Arap diktatörleri !!!!!

ortada suc varsa suclular yargilanir

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
turkiye bir faili meculer ulkesidir 2018-10-10 14:08:02 @Arap diktatörleri !!!!!

burda kayip olan bulunmaz soranlarada iscence yapilir hapislere atilir hatta oldurulur
sokaklarda cocuklarinin mezar yerlerini soran annelerin haline bakin yasaklara zulume bakin kor olmayan gorur her cumartesi istanbula bakin yeter gundemi deistiremesinizz

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
gazlayin gazlayin 2018-10-10 13:59:13 @Arap diktatörleri !!!!!

erdogan gundemi sudi gazeteciye yukledi iyii bir hava aliyorlar comus enkaza donen ulkeyi bir gazeteciynen manipule ediyor hatta bence gazeteciyi turkiye oldurmustur araplarin ustune atiyor katara yardim icin suduleri dunyadan tecrit etirecekler akilarinca bir tasla 10 kus vuruyorlar yalanci manuopeleci hileciler kendi sorunlarina bakmiyorlar

Beğenmedim! (1)
Avatar
adamcagiz uzay a ucmadigina gore 2018-10-10 12:38:39

konsolosluk sorumlu tutulmali

Avatar
salkimsacak 2018-10-10 11:21:34

evet Öldürduk astik kestik dese Suudi arabistanli Götler ne yapacaksiniz ??
cok merak ettim ,konsoloslugumu kapatacaksiniz notami vereceksiniz ,adamlar dünyayi parmakliyor be göz göre göre ,adamlar Yemeni altüst etti dünyanin GIKI cikmadi simdi yaygara bu olay üc gün sonra ustu örtulur ,gecmiste kalir ruhuna fatiha.

Avatar
madem biliniyor neden gerekli 2018-10-10 12:17:21

islemler yapilmiyor

Misafir Avatar
yahudi-EROW söyledi ise doğrudur AQ !!!! 2018-10-11 14:51:58 @madem biliniyor neden gerekli

;)

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
erow 2018-10-11 01:28:25 @madem biliniyor neden gerekli

Madalyonun diger yuzu tam tersini konusuyor,cinayetin reizin emri ile gerçeklestigi tartisiliyor

Beğenmedim! (17)
Avatar
Doğru Söyler 2018-10-10 13:09:16

Bizimkinin Müslüman kardeşleri,...

Avatar
konsolosluga girerken kaydi ortada 2018-10-10 12:18:41

konsolosluktan cikarken hic bir kayit yok

Avatar
bu adamcagiz oldurulduyse 2018-10-10 12:31:07

bu durum cok vahim demekki insanlarin guvencesi yok

Avatar
Özkan Tahir 2018-10-10 15:44:12

yemende ve daha bir cok yerde suudilerin öldürdükleri cocuklari görmeyen adiler gazeteci konusunda günlerdir ortaligi velveleye vermisler ,bizde yutttuk enayiyiz ya...yahudi götvereniin oyuncakligini yapacagiz öylemi?
yahudi pic sürüsü ve gene piclerden mütessekil masonik pic yapilanmalariin oyuncagi olmayacagiz...ülkemizde bu piclerin sesi kesilmedikce ülkemize güzel günler gelmeyecek...
yahudi ve suud ayni götden sicilmis birer bokturlar...