Arşivden çıkan video MHP'yi sarstı!

MHP’nin son kongresinde listeye alınmayan, eski Genel Başkan yardımcısı ve Ankara milletvekili Şefkat Çetin’in, 10 Ağustos 2014’de yapılan Cumhurbaşkanlığı seçiminden 5 ay önceki bir videosu, sosyal medyayı salladı.

Arşivden çıkan video MHP'yi sarstı!

MHP’nin son kongresinde listeye alınmayan, eski Genel Başkan yardımcısı ve Ankara milletvekili Şefkat Çetin’in, 10 Ağustos 2014’de yapılan Cumhurbaşkanlığı seçiminden 5 ay önceki bir videosu, sosyal medyayı salladı.

23 Mart 2018 Cuma 13:43
Arşivden çıkan video MHP'yi sarstı!

Çetin, 21 Mart 2014'de Fransa'da katıldığı toplantıda ‘'Ülkücü hareket bünyesinden Cumhurbaşkanı çıkaramayacak mı? Milliyetçi-ülkücü hareket siyasi iktidar olamayacak mı? Niye kendimizi birilerini desteklemek gibi aciz, yeteneksiz, vasıfsız, öz güvenini kaybetmiş insanlar durumuna soktuk?'' diye soruyor.

OKUYAN'DAN TEPKİ

Çalışma ve Sosyal Güvenlik eski Bakanı Yaşar Okuyan'ın, “Günaydın Şefkat Efendi” diye eleştirdiği videoda, MHP'nin uzun yıllar Teşkilat Başkanlığı yapan Çetin şu ifadeleri kullanıyor:

“Biz Türk milletinin bağrından çıktık. Türk milletinin sevgi ve güvenini kazandık, ağır bedeller ödedik. Milliyetçi-ülkücü hareketin bünyesinde cumhurbaşkanı çıkaramayacak mıyız? Milliyetçi-ülkücü hareketin bünyesinde siyasi iktidar olamayacak mıyız? Niye kendimizi birilerini desteklemek gibi aciz, yeteneksiz, vasıfsız, öz güvenini kaybetmiş insanlar durumuna soktuk. Onların bizden ne fazlalığı var? Milliyetçi-ülkücü hareketin lideri dürüst devlet adamı olarak göğsümüzü gere gere savunduğumuz liderimiz Cumhurbaşkanı olabilecek, samimiyete, öz güvene sahip değil mi?”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 23.03.2018 15:20
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
52 2018-03-23 15:11:41

videyoyu izledim niye yırtınıyorsunuz kurultayda partinizi bitiren bahçeli denen hayini seçtiniz herkes biliyor ki bahçeli mhp yi bitirmek için orda *ve sizler bunu göz göre göre destekliyorsunuz **hadi geçmiş olsun bu halktan mhp yüzde 2 oy çıkmaz**

Misafir Avatar
Gerçeği gör vatandaş.sonra pişman olursun !!!?! 2018-03-24 08:58:20 @52

oylarımız iyi partiyedir..mhp.yi tanımıyoruz..akp.nin yamağı olana oy verilmez..vebaldir..haramdır..Allah indinde sorumluluktur..akp.yede oy verme..vermeyene zulum etme...vatandaş..Allahtan kork..birgün öldüğünde akp.liler ve mhp.liler ALLAHIN KAHRINDAN CENGAMINDAN SENİ KURTARAMAZLAR..kendileride aynı kahır içinde kalacaklar..ayetlere bak..kendine gel..ve akp./ mhp. için geleceğini karanlığa ve azaba bürüme..akıllı ol..onlar kendi menfaatlarına çalışıyorlar..kimseye hayırları yoktur

Beğenmedim! (0)
Avatar
58 yigido 2018-03-23 15:17:56

mhp yi bu durumu dusurenler tarih onunde bir gun hesap vereceklerdir yazik cok yazik dag gibi parinin dustugu duruma bakin icler acisi yuzde 2 oy alsin opsun basina koysun

Avatar
Ülkücü 2018-03-23 16:06:05

Başta ,Bahçeli. Semih Yalçın,Erkan Akçay,Celal Adan vb kişiler MHP'yi bitirdi bir Allahın kuluda ne yapıyorsunuz demiyor Ülkücülüğü ve Ülkücüleri hiçe sayanlarla beraber buraya kadar, 80 Milletvelinden 40'a sonrası 35'e sonrası......

Avatar
Eski mhpli 2018-03-23 17:25:17

Oylarımiz iyi partiye gudecektir..mhpye akpye tek oy dahı yöook

Avatar
adnan sarıkaya 2018-03-23 17:53:57

Tabii ki bahçeli öz güveni sıfır olan biri...Daha kötüsü ise gerçekten yurtsever olduklarından asla kuşku duymadığımız yüzlerce vatan evladı ülkücü kardeşlerimiz bu zavallının kuyruğuna takılmış adeta nereye gittiğini bilmeyen sürü haline sokulmuştur...Bu nedenle, gerçekten Türk kanı taşıyanlar, titreyip kendilerine gelmeli ve Türk Milletinin yolunda ve izinde mücadele vermelidirler...

Avatar
HAKAN 2018-03-23 21:05:28

BAHÇELİ IKTIDAR OLMAK İÇIN MHP GENE BAŞKANI OLMADI.2001 KRIZININ BAŞ MUSEBBIBIDIR.ABD GUDUMLÜ SIYASETÇIDIR.
ONUN DERDI ABDEYE HIZMET.TÜRKIYEYİ BOLDUR PARÇALAT.MHP SINAN OGAN GIBI BÜYÜK TÜRKİYE AŞIKLISI MILLIYETCIYI
HARCADI.SINAN OGAN MHP Yİ IKTIDARA TAŞIYACAK LIDER VASFINDAKİ KIŞILIKTİ.MHPDEN BU BAHÇELIYLE BU SAATTEN SONRA BIR HALT OLMAZ.BEN ŞAHSEN BAHÇELININ HALA BIR ISTEPNE OLDUĞUNA INANANLARDANIM.

Avatar
mhp 2018-03-24 00:04:36

bahcelinin derdi iktidar olmak yönetmek degil yeterki meclisde olsun otursun yeterli geliyor mualif bile olmakdan aciz .akp ye yamanma poltikasi da hepden yanlidir .iktidar hükümet olmayacaksan ne icin mhp de o koltukda oturursun tüm ülkücü ler bu sorunun cevabini bekliyor senden sayin bahceli .

Avatar
hırsız akp basiretsiz chp 2018-03-23 16:18:07

iskenderun akçay342 nolu parsel imarsız üzerinde mermer atölyesi ve burçak söve fabrikası var fetöcüler ruhsatı verenler eski fetöcü şimdiki süleymancı beyazıt bestami bilgili,erdal bönceoğlu,seyfi dingil.hadi bakalım chp chp.diyiyorsunuz büyük şehir belediyeside chpnin hadi iskenderun belediyesini chp büyük şehir ispatlasın belediye meclis üy7eniz hüseyin tintaş haritacı ondanda bilgi alabilirsiniz oda burda imarsız yerde fabrika olduğunu biliyor neden chp yönetimine söylemiyor usulsuz işlerimi var yoksa