"Artık koltuğu bırakmanın zamanı gelmiş"

FOX Tv Anahaber sunucusu Fatih Portakal emekli oldu.

"Artık koltuğu bırakmanın zamanı gelmiş"

FOX Tv Anahaber sunucusu Fatih Portakal emekli oldu.

30 Ocak 2019 Çarşamba 11:10
"Artık koltuğu bırakmanın zamanı gelmiş"

FOX Tv Anahaber sunucusu Fatih Portakal emekli olduğunu açıkladı.

Portakal emekliliğini twitter hesabından esprili bir şekilde duyurdu. Portakal, "E artık koltuğu bırakmanın zamanı gelmiş anlaşılan. Gelmesini bildiğin gibi gitmesini bilmek de önemli! Tekaütlüğüm hayırlı olsun..." diye duyurdu. 

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
CAN 2019-01-30 11:51:08

HAYIRLI OLSUN DARISI BAŞIMIZDAKİ SİYAH KALPAKLARA DİPLOMASIZ KÜFÜR EDİP HAKARET EDİP SONRA HAKARET ETTİĞİ FETÖCÜLERLE KAHVALTI SOFRASINA OTURAN BUNAKLARIN DARISI BAŞLARINA

Misafir Avatar
defol Portakal. 2019-01-30 11:56:28 @CAN

Defol git seni ihanetçi, seni fitneci, seni nankör. bu ülkenin ekmeyi suyu havası ile büyüdün; işin gücün hep bu ülkeye bu halka hakaret ve ihanet etmek oldu.

Beğenmedim! (37)
Avatar
Gereksiz 2019-01-30 12:19:12

Aktroller kınayı nereye gönderelim? münasip yerinize yakarsınız.

Avatar
EYT'li 2019-01-30 12:17:22

Darısı başımıza. Yerin dolmayacaktır.

Avatar
semra yavuz 2019-01-30 14:32:04

ayrılmaya zorlandı bence mecbur bırakıldı aykırı ses istenmiyor bu ülkede bütün gün yalan haber dinlemek zorunda kalacak insanlar yazık izlenecek tek haber programıydı artık televizyon izlemeyeceğiz anlaşılan

Avatar
Yurt Bey 2019-01-30 15:10:58

Sn. Portakal sizden meslek hayatınız boyunca yaşadıklarınızı ve haber sunuşu esnasında kullandığınız notları tarihe not düşmek için güzel kitap bekliyoruz.

Avatar
Gerilim startejisi ile uyutulan akkoyunlara gelsin 2019-01-30 15:07:46

Çomarlar kemik yalamaya devam. Artık ne yaparsınız bilmem, Sn. Portakal inzivaya çekiliyor.

Avatar
sinan 2019-01-30 11:54:46

Geç bile kaldın Gülbin Hanım senden daha güzel haber sunuyor.

Misafir Avatar
evet aynen bu hain. 2019-01-30 11:58:00 @sinan

Haram olsun sana bu ülkeden kazandıkların. İHANETÇİ düzenbaz.

Beğenmedim! (33)