banner58
Flaş Haber
Kapat

Askeri Lise öğrencilerinin anneleri gözyaşlarına boğuldu

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun bugünkü grup toplantısında OHAL ve KHK ile mağdur edilmiş aileler de vardı.

Askeri Lise öğrencilerinin anneleri gözyaşlarına boğuldu

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun bugünkü grup toplantısında OHAL ve KHK ile mağdur edilmiş aileler de vardı.

14 Kasım 2017 Salı 15:14
3241 Okunma
Askeri Lise öğrencilerinin anneleri gözyaşlarına boğuldu

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu bugün partisinin grup toplantısında konuştu. CHP liderini Askeri Lise öğrencilerinin anneleri OHAL KHK mağduru aileler de dinledi. Türbanlı kadınların CHP liderini coşkuyla karşılaması dikkatlerden kaçmadı.

Türbanlı kadınlar CHP liderini konuşmasını pür dikkat dinlerken bazı kadınlar da CHP liderinin konuşmasını cep telefonu ile kameraya aldı.

Kılıçdaroğlu, "Askeri okullar kapatıldı çocuklar içeride. O çocuklar sadece sizin çocuklarınız değil sevgili anneler, onlar hepimizin çocukları" dedi. Kılıçdaroğlu bu sözleri kurduğu esnada grup toplantısını izlemek için gelen o askerlerin anneleri de gözyaşlarını tutamadı.

Kılıçdaroğlu ağlayan anneleri görünce konuşmasında biraz duraksayarak şu şekilde devam etti:

Hiç kimse 20 Temmuz darbesini unutmasın. O darbenin hakkından gelmek CHP'nin boynunun borcudur. Bizi yıldırmak istiyorlar. Ne derlerse desinler alnımız ak ve tertemizdir. Devlet öyle bir noktaya geldi ki şu anda yönetilmiyor. Devleti yöneten kim belli değil.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
berlin 2017-11-14 17:16:28

bunlara güven olmaz 15 yildir akp ye oy verdiler, bunlar ilk secimde
gene akp ye oy verir

Misafir Avatar
işçi 2017-11-15 08:26:58 @berlin

CHP İŞ bnakasına neden konmuş? iş bankası işçilerin olmalı. iş bankasının hatırına Atatürkçü kesilmiş bunlar yoksa bunlardra öyle vefa yok. bunlar vefasızdır. devletini, vatanını işgale çağıran bir adam ATATÜRKÇÜ OLABİLRMİ? bu miras yedilere dur demeli artık.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ülkem 2017-11-15 08:13:01 @berlin

Bu memleketin askeri okulunda başörtülülünde başı açığında devlet babası AKP dir. gerisi teferruattır. akp bu halkın göz bebeğidir. ailesi gibi her ferdini korumaya gayret ediyor. ayrımcılık yapmıyor. vatan hainlerine karşı ise çok çetindir asla affetmiyor. ben vatandaşım, vatanımı seviyorum hükmetim beni seviyor. pkk, feto, pyd deaş ve içimizdeki ajanlar bunlarlada canla başla mücadele ediyor. bende bu yüzden vatandaş olarak hükümetimi destekliyorum destekleyeceğim

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
güven 2017-11-14 19:59:13 @berlin

Kılıçdaroğlu insan bu kadar küçülmemeli bance!

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
üsküdar 2017-11-14 19:05:55 @berlin

bu yalanınıza pişmi tavuk bile gler be KOMEDİYENLER. başörtülü kadınları numaradan oraya koymuşsunuz . benim gerçek başörtülü kardeşim, annem bilir AK parti döneminden önce hiç bir baş örtülü kadının çocuğu askeri liseye giremezdi. şimdi bunlar her kesimi kullanarak kendilerine taraftar AK partiyede düşman oluşturmaya çalışıyorlar. bunlar püsküllü iftiracılar.

Beğenmedim! (14)
Misafir Avatar
sempatik insanlar 2017-11-14 17:53:47 @berlin

Gösteriş, aldatma, kandırma, adam kiralama, numara hepsini yapıyorlar oy uğruna. milleti kandıracaklarını sanıyorlar ama çok aldanıyorlr. artık MIZRAK ÇUVALA SIĞMIYOR. chp dışarıdan ithal ettiği kandırmaca planları yine boşa çıkacak . eski bilmeyen, cahil bırakılan bir Türkiye halkı yok. bilinçli ve ne yaptığını bile n bir Türkiye var ve iktidarı yine AKP ye vereck. chp yine layik olduğu yerde yanı muhalefette kalacak.

Beğenmedim! (13)
Avatar
gunah gunah 2017-11-14 21:22:31

askerler emir kulu askerlerin hapis yatmasi dogru degil gunahtir

Avatar
Jamyolu 2017-11-14 20:47:46

Astarlıdan astarsızlara sen hiç bişey bilmeyen empati kuramayan akılsızn tekisin Allah şükür bizde ne olup bittiğine bilen insanlardık biz askeri okula Allah şahidimiz şehit olmak için dinimiz milletimiz için şehit olmak için girdik sen bunu anlayacak kapasitede deilsin bu birincisi bide bu konuşmandan ve fikirlerinden dolayı ve bu fikirli insanların hepsinden iki cihanda imanından davacıyım biz fetö cü deiliz Allah aşkına niye bunu anlayamıyosunuz bizim ne suçumuz vardı ben darbe gecesi evimdeydim birçok arkadaşımızda öyle ki kışlada olanlar dahi derslerinden büte kaldıkları için ordaydılar bi güvenlik soruşturmasından başka biley istemiyoruzki varsa suçumuz varsa ceddimizde bi vatan haini istediğiniz öeudanda idam edin ama bizd fetöcü damgası vıruldu bunada şükür Allah en hayırlısı nı versin ama çok yanlış düşünüyosun araştırıp yazmanı tavsiye ederim

Avatar
Nurali Boz 2017-11-14 21:53:44

15 senedir hep aky verdiginiz oyla recebi diktator yaptiniz receb kendi cikari icin faddiluyi babasindan alir baskasina sata demistik ama siz mezardakilerede oy kullandirin diyen peygamberinizi dinlemistiniz birde diktatorlugunu deklere ettiniz doktugunuz goz yasi timsah goz yasina ben ziyor recebe oy verenlere gelsin

Avatar
akp ye oy yok 2017-11-15 01:06:58

itibar dedigin saray yaptirip sarayda oturmakla ey almanya ey hollandayla itibar sahibi olunmuyor ulkende 30 milyon yardima muhtac varken bi o kadarda issiz varken asgeri ucretli et yiyemezken 450 ton altinin ingilterede rehinse fabrikalarinin cogunu dis guclere sattiysan israil amerika gibi ulkelere bankalarinin cogunuda dis guclere sattiysan liman filan 17 ege adalarini yunanlilar isgal ettiyse devletin bir yigin borcu varsa kopruler bile krediyle yapildiysa borcunu millet oduycekse sen bunami itibar diyorsun bunlar fasa fiso ulkende milletin alim gucu olur kendi arabani uretirsin kendi ucagini yaparsin kendi teknolojini gelistirirsin buna itibar denir gerisi palavra

Avatar
fetonun siyasi ayagi yok 2017-11-15 01:12:34

CHP'nin hazırladığı AKP - FETÖ ilişkisi videosu paylaşım rekorları kırıyor!
https://www.youtube.com/watch?v=UjffvpYKdOw

Avatar
Kamer Genç:Bu Fettullah Gülen Kimdir? 2017-11-15 01:14:58

Kamer Genç:Bu Fettullah Gülen Kimdir?Bunu Araştıralım(Yıl:2009)
https://www.youtube.com/watch?v=XzryBfBggsQ

Avatar
Erdoğan "Uyanıklar Kaçtı, Akılsızlar tuzağa düştü" 2017-11-15 01:10:46

https://www.youtube.com/watch?v=xGtfdjkN9Ps