Askerin yemek duası değişti

İçişleri Bakanlığı kışlalara genelge gönderdi. Bundan böyle askeriyedeki yemek duaları 'Tanrımıza hamdolsun' diye değil, 'Allahımıza hamdolsun' diye başlayacak.

Askerin yemek duası değişti

İçişleri Bakanlığı kışlalara genelge gönderdi. Bundan böyle askeriyedeki yemek duaları 'Tanrımıza hamdolsun' diye değil, 'Allahımıza hamdolsun' diye başlayacak.

23 Kasım 2017 Perşembe 20:35
Askerin yemek duası değişti

Ahmet Hakan ile Kanal D Ana Haber'de yayınlanan Özgen Bingöl'ün haberine göre, kışlalardaki yemek duası değişiyor.

'Tanrımıza hamdolsun, milletimiz varolsun' şeklinde başlayan yemek duası artık "Allah'ımıza hamdolsun" diye başlayacak. İçişleri Bakanlığı konu ile ilgili değişikliğe gitti ve Jandarma Genel Komutanlığı'na yazı gönderdi. 

Uzun zamandır 'Tanrı' kelimesine itirazlar vardı.

"YILLARDIR DEVAM EDEN YERLEŞİK BİR UYGULAMA"

Konu ile ilgili 2016 yılında Mersin'de yaşayan bir vatandaş TBMM Dilekçe Komisyonu'na başvurarak, yemek duasında geçen 'Tanrı' kelimesinin değiştirilmesini istemişti. Komisyon, talebi Milli Savunma Bakanlığı’na sormuştu. Bakanlık “TSK’da yemek duası uygulamasının yıllardır devam eden yerleşik bir uygulama olduğu değerlendirilmiştir” yanıtı göndermişti. Komisyon, dilekçe ile ilgili başka bir işlem yapmama kararı almıştı. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 23.11.2017 22:07
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ahmet 2017-11-23 22:07:41

Az kaldi yakinda sakalli askerlere

Misafir Avatar
güven 2017-11-24 08:57:34 @Ahmet

katılıyorum, 2005 yılında ilk arabamı aldığımda bizim sokakta tek araba benimdi. sokakta başka araba yoktu. bu gün sokağımızda arabası olmayan yok! ANLADINIZMI Türkiye fakirledi diyenler? güzel ATA SÖZÜ " ya hayır konuş yada sus"

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
hesap adamı OKUYALIM 2017-11-24 08:55:11 @Ahmet

2002 yılında bakıyorumda yollarda reno, tofaş, murat 124 kartal arabaları vardı. uzun yol otobüsleri 302 lerdi, toplu taşıma araçları çok külüstür ve bakımsızdı. bu gün yollarda en ucuz ortalama araba 50 bin liradır. reno, kartal, murat 124 gibi arabalar yok artık. yerli turist sözünü biz ak parti döneminde duyduk. yalanmı? uçağa binmek iş adamlarının zenginlerin işi idi. bu gün asgari ücretli uçakla seyahat edebiliyor. YALANMI? eee başkalarını saymaya kalksam sayfalar yetmez. anlayana sivri sinek saz anlamayana davul zurna az. ak parti dönemi fakirleşmişmiyiz yoksa zenginleşmişmiyiz? takdir vicdan sahiplerinindir. vicdansızlar zaten KÖR dür. görmezler

Beğenmedim! (2)
Avatar
INAN 2017-11-23 22:44:50

TENGRIMZE HAMDOLSUN MILLETIMIZ VAR OLSUN AKP YAGLI KAZIGA OTURSUN TÜRK HALKI BU SOYSUZLARDAN KURTULSUN AMIN

Misafir Avatar
kısaca soysuzlara 2017-11-24 08:48:41 @INAN

o kadar manyak, sapık soysuz varki, kısaca soysuzlara diyorumki, it ürür kervan geçer. inan yobazıda dalga geçmiş Yüce yaratıcımızın ismiyle. evet ebi leheblerde , fravunlarda, nemrutlarda aynen sizin gibi yapmışlardı. eee demekki sizinde layıkınız böyle olmakmış . hadi bakalım devam edin isyanlarınıza.

Beğenmedim! (0)
Avatar
cozum lazim 2017-11-24 00:48:37

siz ekonomiye bi cozum bulun millet resmen fakirledi 30 milyona yardima muhtac var deniyor bi o kadarda issiz var asgeri ucretli emekli memur et yiyemiyor makarna ekmek borc borc nereye kadar

Avatar
asli 2017-11-24 00:56:44

askerin yemek duasi degisince karnimi daha cok doyacak askere verilen parami artacak yiyecek kalitesemi artacak gida zehirlenmelerimi son bulacak

Misafir Avatar
aslıya cevap-----gözebeğim 2017-11-24 08:45:19 @asli

asli aynen dediğin gibi askerimizin karnı doyacak, kalitesi artacak. hem bu arada senin ve senin gibilerininde maskesi düşmüş oluyor. siz şeytanlara istirahat ettiriyorsunuz görevi devralmışsınız. ha gayret az zamanınız var çok çalışın cehenneminizi görünce ödlek olacaksınız ama fayda etmeyecek ödlek olmanız. gireceksiniz oraya.

Beğenmedim! (7)
Avatar
cart curt etme 2017-11-24 01:49:49

Allah belalarını versin bnların kim değiştirdiyse yaboz ülke olduk iyice

Misafir Avatar
cart curt baksana*** göz bebeğim 2017-11-24 08:42:34 @cart curt etme

"Allah" demek yobazlıkmı oluyor? vah zavallı vaaaah. vah sanaki vahh. sen belanı zaten bulmuşsun sana benim bişe dememe gerek yok.

Beğenmedim! (4)
Avatar
Minnoş 2017-11-24 02:42:20

Başka neyimiz kaldı değiştirmediğiniz ,bence kendinizi değiştirin cok itici olmaya başladınız benden söylemesi.

Avatar
Selim 2017-11-23 20:41:02

40 yıllık alışkanlığımız, neyi varmış

Avatar
akp bizleri fakirlestirdi 2017-11-24 03:52:04

2002 yılında devletin borcu 242,7 milyar lira
2016 yılında devletin borcu 759,6 milyar lira oldu.
2002 yılında dolar 1,41 lira.
2002 yılında euro 1,42 lira
2017 yilinda euro 4,5423
2017 yilinda dolar 3,8686
2002 yılında ceyrek altin 24 lira
2017 yilinda ceyrek altin 257,5875
2002 yılında benzin 1,66 lira
2017 yilinda benzin 5,61 TL
2002 yilinda et 5 tl civarindaydi
2017 yilinda et 40 lira civarinda
2002 yilinda ekmek 22 kurus
20017 ekmek 1 lira
2002 yilinda aygaz tup 15 lira
2017 yilinda aygaz tup 85 tl
vatandasin akp oncesi borcu 6,6 milyar lira;
2017 vatandasin borcu 425,8 milyar lira
Hukumet çiftçiye farklı mazot fiyatı uyguladi yatçıya, katçıya farklı mazot fiyat uyguladi

Misafir Avatar
hesap adamı 2017-11-24 08:53:56 @akp bizleri fakirlestirdi

2002 yılında bakıyorumda yollarda reno, tofaş, murat 124 kartal arabaları vardı. uzun yol otobüsleri 302 lerdi, toplu taşıma araçları çok külüstür ve bakımsızdı. bu gün yollarda en ucuz ortalama araba 50 bin liradır. reno, kartal, murat 124 gibi arabalar yok artık. yerli turist sözünü biz ak parti döneminde duyduk. yalanmı? uçağa binmek iş adamlarının zenginlerin işi idi. bu gün asgari ücretli uçakla seyahat edebiliyor. YALANMI? eee başkalarını saymaya kalksam sayfalar yetmez. anlayana sivri sinek saz anlamayana davul zurna az. ak parti dönemi fakirleşmişmiyiz yoksa zenginleşmişmiyiz? takdir vicdan sahiplerinindir. vicdansızlar zaten KÖR dür. görmezler

Beğenmedim! (3)