banner87

Ata'ya büyük ayıp...

Kırşehir'de Mucur karayolu kenarındaki boş araziye atılmış bir Atatürk büstü bulundu. Yaşanan bu rezaleti öğrenen CHP İl Başkanı Atatürk büstüne gerçekleştirilmiş olan bu saldırıyı kınadıklarını belirtti.

Ata'ya büyük ayıp...

Kırşehir'de Mucur karayolu kenarındaki boş araziye atılmış bir Atatürk büstü bulundu. Yaşanan bu rezaleti öğrenen CHP İl Başkanı Atatürk büstüne gerçekleştirilmiş olan bu saldırıyı kınadıklarını belirtti.

07 Nisan 2018 Cumartesi 16:17
Ata'ya büyük ayıp...

Kırşehir-Mucur yolu kenarında dün bir vatandaş, Cumhuriyetimizin kurucusu Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün boş bir arazide büstü bulunduğuna dair bir ihbarda bulundu. Yapılan bu ihbar sonrası Jandarma Komutanlığı ekibi bölgeye gitti. Jandarma ekibi bulunan Atatürk büstü ile ilgili olay yerinde inceleme yaptı. Durumu öğrenerek bölgeye gelen CHP İl Başkanı Yılmaz Zengin, Atatürk büstünü boş araziye atılmasına tepki gösterdi.

“YAPILAN BU SALDIRI TÜM ŞEHİTLERİMİZE YAPILMIŞ BİR SAYGISIZLIKTIR”

CHP’li Yılmaz Zengin, “Kırşehir´de bu ülkenin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk’e karşı yapılan bu saldırıyı şiddet ve nefretle kınıyorum. Atatürk’e yapılan bu saldırı tüm şehitlerimize yapılmış bir saygısızlıktır. Sağduyulu olmak lazım. Bu saldırıyı kınıyoruz, faillerinin bir an önce bulunmasını istiyoruz” dedi.

SORUŞTURMA BAŞLATILDI!

Jandarma ekipleri zarar görmüş ve yere atılmış Atatürk büstünü bulunduğu yerden kaldırdı. Öte yandan savcılık olayla ilgili soruşturma başlattı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 07.04.2018 17:57
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş 2018-04-07 16:32:48

Şerefsizler korkaklar Atamızın büstünde ne istiyorsunuz? Korkunuz neden? Bu gün bağımsız olarak yaşıyorsanız Atamızın sayesinde. Gerçi siz Şeyh'inize Şıh'ınıza biat etmeye alışıksınız.Düşünmeyen güdülen mahluksunuz. Atamız olmasaydı annen belli olurdu baban bilmem kim olurdu. Bizlerin iyice saflarını sıklaştırıyorsunuz iyide oluyor Milli irade sizin gibi düşünen beylerden sandıkta gösterecek.İYİ günlere

Misafir Avatar
Atatürk e saldiranlar 2018-04-07 22:52:31 @Vatandaş

vatan hainidir nokta

Beğenmedim! (0)
Avatar
vatandaş 2018-04-07 16:21:29

atatürk olmasaydı babanız 150 olacaktı adi insanlar olayı nefretle kınıyorum

Misafir Avatar
Atatürk Ebedi Baskomutanimiz 2018-04-07 22:50:48 @vatandaş

bunu unutmayin

Beğenmedim! (0)
Avatar
Derinc 2018-04-07 18:20:39

Elleriniz kırılsın O dilleriniz kopsun . Gücünüz onamı yetiyor ezikler çaresizler .

Avatar
HAKAN 2018-04-07 17:05:33

RAHMETLININ BÜSTÜNDEN KORKUYORSANIZ,YAŞASAYDI SIZLERE PAMPERS YETMEZDİ.HER TARAFINIZDAN PISLIK AKARDI.

Avatar
Derinc 2018-04-07 18:18:03

eHade bakalım Sayın sanatçılar hade bakalım bunada bir ses verin hep birlıkte görelim bakalım. İşte tam zamanı .

Avatar
Derince 2018-04-07 18:26:14

Siz varya siz Aynı don kişot gibi hayallerle boş bir değirmenle böyle şavaşırsınız o kadarmı ATA'mızın Büstü sizi korkuttu .vah zavallılar yapamadığınız bir şeyi ancak böyle şeyler yaparak kendinizi küçültürsünüz .siz gelinde yüreğimizden silin yok edin bakalım yüreğiniz yeterse tabi .

Avatar
Vatandaş 2018-04-07 18:43:15

Bu olaylara göz yumanlar, görmezden gelenler bıyık altında gülen ve alkışlayanlar, Cumhuriyet'le derdi olanlar bekleyin milli irade metanetle seçimi bekliyor Bizlerin iyice saflarını sıklaştırıyorsunuz iyide oluyor Milli irade sizin gibi düşünen beylerden sandıkta gösterecek.İYİ günlere

Avatar