Ataması yapılmayıp intihar eden öğretmen hakkında skandal sözleri kim paylaştı?

25 yaşındaki öğretmen Merve Çavdar, ataması yapılmaması nedeniyle girdiği işsizlik bunalımı sonucu geçtiğimiz gün yaşamına son vermişti. Ölümünün üzerine AKP Gençlik Kolları Yöneticisinden skandal açıklamaları gündem olmuştu. AKP Esenler Gençlik Kolları Yöneticisi Şeyma Korkmaz twitter hesabının kendisine ait olmadığını ve savcılığa suç duyurusunda bulunduğunu açıkladı. AKP Esenler Gençlik Kolları'ndan da açıklama geldi. Bu açıklamalardan sonra bu tweetleri kimin yada kimlerin paylaştığı merak konusu oldu.

Ataması yapılmayıp intihar eden öğretmen hakkında skandal sözleri kim paylaştı?

25 yaşındaki öğretmen Merve Çavdar, ataması yapılmaması nedeniyle girdiği işsizlik bunalımı sonucu geçtiğimiz gün yaşamına son vermişti. Ölümünün üzerine AKP Gençlik Kolları Yöneticisinden skandal açıklamaları gündem olmuştu. AKP Esenler Gençlik Kolları Yöneticisi Şeyma Korkmaz twitter hesabının kendisine ait olmadığını ve savcılığa suç duyurusunda bulunduğunu açıkladı. AKP Esenler Gençlik Kolları'ndan da açıklama geldi. Bu açıklamalardan sonra bu tweetleri kimin yada kimlerin paylaştığı merak konusu oldu.

17 Nisan 2018 Salı 09:22
Ataması yapılmayıp intihar eden öğretmen hakkında skandal sözleri kim paylaştı?

Merve Çavdar’ın işsizlik bunalımı sonrası geçtiğimiz günlerde intihar etmiştesinin üzerine AKP Esenler Gençlik Kolları Yöneticisi Şeyma Korkmaz'ın twitter'da “Atanamayan 500 bin öğretmen var. Kimse intihar etmiyor dini imanı Allah korkusu olanlar. demekki ateist deist miş bu bayan gittiği yerde cehennemdir tabi Allah bilir ama görünen köyde klavuz istemz yani. bir de cehape nin bir oyu daha azaldı” diye yazıp, sonuna da bir gülümseme imojisi koyduğu iddia edildi. Sosyal medyadan her kesimden tepki yağdı.

'CHP'NİN 1 OYU DAHA AZALDI'

Profil hesabında AKP Esenler Gençlik Kolları’nda yönetici olduğunu yazan Şeyma Korkmaz'ın bu sözleri sosyal medyada pek çok insanın tepkisiyle karşılaştı.

'DEİST VEYA ATEİSTTİR KESİN CEHENNEME GİDER'

Şeyma Korkmaz isimli AKP üyesinin yaşamına son veren bu genç öğretmen hakkında "CHP'nin 1 oyu daha azaldı" demesi de kan dondurmuştu, Korkmaz'dan açıklama geldi. 

Şeyma Korkamaz twitter'dan sahte olduğunu iddia ettiği twitter adresini meşınlayarak, "Sizlere zaten sahte hesap olduğunu bildirmiştim şu an hukuki süreç devam etmektedir.Hakkımda iftira atanlar bunun bedelini en ağır şekilde hukuki ve cezayi olarak ödetilecektir. !" ifadelerini kullandı.

AKP Esenler Gençlik Kolları Başkanlığı da;

"Ak Parti Esenler Gençlik Kolları Gönüllü Üyemiz Şeyma Korkmaz Adına Açılmış “Sahte” Sosyal Medya  Hesabından Provakatif Paylaşımlar Yapılmaktadır 
Bu Sosyal Medya Hesabının Bahsi Geçen Gerçek Kişi ile Uzaktan Yakından Alakası Bulunmamaktadır.

Yönetim Kurulu Üyemiz Şeyma Korkmaz’ın gerçek hesabı budur “ @seymakrkmz “. Kendisi savcılığa giderek suç duyusurunda bulunmuştur. Bizler de durumun takipçisi olacağız.

Bu Twitter hesabını kullanan ve Twitleri atan kişi veya kişilrr hakkında Savcılığa Suç duyurusunda bulunulmuştur. 
bilgilerinize duyurulur"
açıklamasını yaptı.

İşte o suç duyurusu:

Yasal işlemler devam etmektedir . Hakkımda hakeret ve tehdit eden herkesin bunun bedeli en ağır şekilde hukuki ve cezayi olarak ödetilecektir. !@korkkmazseyma pic.twitter.com/a2XMC9gnd6

— şeyma korkmaz (@seymakrkmz) 17 Nisan 2018

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 17.04.2018 16:32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hasan 2018-04-17 09:30:04

Seningibilerle aynı havayı solumak o kadar ızdırap vericiki ne tür bir canlısın sen insandeğilsin hayvan değilsin seni Allaha havale ediyorum

Misafir Avatar
akp.lut ve semud kavminden beterdir-- cevap 2018-04-18 09:19:08 @Hasan

akp.lut ve semud kavminden beterdir.oyyok****************soysuz mahluk lut ve semud kavmi ne yapmış biliyormusun?
onların yaptıklarını siz ve sizn savunduğunuz zihniyet yapıyor. Rabbim sizin şerrinizden ülkemizi milletimizi korusun. zina sizde, gay eşcinsellik sevmek savunmak desteklemek sizde. ulan soysuzlar. kendi pisliğinizi AKP ye atmayın

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
cahil kime denir 2018-04-18 09:16:16 @Hasan

Bir tarfik kazası oluyor yaralılar hatta ölenler var ama bu kaza yapan araçların sürücüleri veya içindekiler yaralıları bırakıyor, ölenleri bırakıyor kaza yüzünden o anda kavgaya tutuşuyorlar . ve bu kavgadada yeniden yaralanmalar hatta öldürülenler oluyor. OLDUMU BU ŞİMDİ? yahu sağlık lı düşünseniz. önce yaralılarınızı kuratın ölünüze sahip çıkın. kanun var nizam var olayı aydınlatır. aynen bu öğretmenin durumu yahu bir birinizi kırmakla hkaretle ne kazanıyorsunuz?
bu bağırıp çağıranların yüzde yüzü egolarını tatmin ediyor başka bir halt ettikleri yok.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
HUZUR İSLAMDA. 2018-04-18 09:01:26 @Hasan

İntihar etmek çok kötü. rabbim kimseye göstermesin bu acıyı. kolay değil. ancak toplumda bir yozlaşma var. bir umutsuzluk bir kavga var. bir birleştirici bir yapıcı bir kaynaştırıcı ilim, eyitim, eğitim gerek. bununda en başlıcası İSLAM I eğitim. DİNİ eğitim gelir.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
eda 2018-04-18 01:05:26 @Hasan

Arkadaslar okudugum yorumlara inanamiyorum. Ergodan dunyadaki bir suru liderden biri. AKP de bir suru siyasi partiden biri. Bu partiler futbol takimi degiller, fanatizm hic bir seyin cozumu degil, her iki taraf icin de bu boyle. Hepimiz Turkiyenin evlatlariyiz, bu ulke hepimizin evi. Birbirimizden nefret etmek, online platformlarda birbirimize saldirmak asla hic bir pozitif sonuc veremez. Birbirimizi sevmek nefret etmekten cok daha kolay, hepimiz denemeliyiz bunu. Pedofiller ve seri katiller disinda herkes temelinde icinde iyi insanlar, hepimiz birbirimize boyle bakmaliyiz yoksa kaybeden hepimiz oluruz. Yonetenlerin kim oldugu onemli degil, yonetenler gelip gecici, bizler kaliciyiz, hepimiz hep beraber bu ulkenin sahipleriyiz. Nolur nefret etmeyin kimseden.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ülkem---cevap 2018-04-17 15:44:38 @Hasan

bu yazdiklarini twitt yazan aşagilik kari şeyma ya göndersen daha iyi olur.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ülkem 2018-04-17 14:27:30 @Hasan

EEEEy gafil ler birbirinize saldırıyor hakaretler ediyorsunuz. ne kazanıyorsunuz? SADECE GÜNAH. yahu hepiniz bu ülkenin insanı değilmisniz? hepiniz br birinizin bekçisi değilmisiniz? ne bu saldırganlık. . hadi burada egonuzu tatmin edin ama günahını çekeceksiniz.

Beğenmedim! (10)
Misafir Avatar
akp.ye oy verme ey türk aileleri..işte görün.. 2018-04-17 11:37:56 @Hasan

canavar ruhlu akp.li kadın..ismini dahi anmıyoruz..rezilsin akp. gibi reziiiillllllll.
cehennem senin ve ardındakilerin ve kul hakkı yiyen akp.lilerin MEKANI olsun..
PENİSİNİ AYETLİ SU İLE YIKAYANLARINDA MEKANI OLSUN..cübbeli tarifnamesi..
Allahtan korkmayan akp.liler...Allah kelamını penisine sürüyor hayret ya..
bunlara nasıl oy veriyorsun vatandaş..Ahirette bedeli sanada ağır olur..onlar zaten cehennemlik..ALLAH BUYURUYOR..BİR KULUMA İKİ CENNET VERMEM..hem dünyada hem ukbada..yani ahirette..imkansız..

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Azgin kiz sana yardim. 2018-04-17 11:18:09 @Hasan

Kiz seni, müslüman olmayan iki zenciye havale ediyorum.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-04-17 11:16:11 @Hasan

Hakikaten arkadasin yorumundan sonra akapelilerin attigi twittleri biraz arastirdim , müslümanlikla zerre kadar iliskileri yok , hakaret, küfürden ve akp baskani tayyipe yagcilikdan baska bir sey yok. Mallari artmis olabilir ama IQ enflasyonda .

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
hadi ya sen mi kimin cennete kimin cehenneme 2018-04-17 11:14:38 @Hasan

gidecegine karar veriyorsun ???? DIKKAT ET ALLAH A SIRK KOSUYORSUN
YUCE RABBIM ADINA KARAR VERMEK GUNAHTIR SEN CEHENNEM ICIN IYI ADAYSIN SENDEN DAHA IYI ADAY OLMAZ
ULKEMIZDE O KADAR AC INSAN VAR 30 milyondan fazla insan ac o kadarda issiz var millet caresizlikten ya kendini yakiyor yada intihar ediyor AKP nin ulkemizi getirdigi sonuc ortada

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
YAŞLI BİR İNSAN..akpye verdiğim oylar haram olsun 2018-04-17 11:13:11 @Hasan

EY AKP..Lİ SİNSİ KADIN..ALLAH SENİ BİLDİĞİ GİBİ YAPSIN..40 KAT BAŞINI KAPATSAN DAHİ ALLAH İNDİNDE NİYETLERİNE BAKILDIĞINDAN DOLAYI CEHENNEMLİKSİN..SENİN VE AKP.LİLERİN CEHENNEMLİK OLMASI İÇİN HEP NAMAZLARIMI ZDA DUA EDECEĞİZ..

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
akp.lut ve semud kavminden beterdir.oyyok 2018-04-17 11:06:22 @Hasan

provaktör chp.diyen akpli pislik.. 4 defa akpye ailece oy verdik..lanet olsun sizede akp.nizede milleti birbirinden ayıran akp.ye asla oy vermeyeceğiz..lanetlenmiş kavime dönen akp.ye oy vermek haramdır..LUT VE SEMUD kavmine dönmüş akp..her çirkinlik akpde......yalan..hile..çocuk iğrençliği musallatı..7 yaşında kız evlnmek hırsızlık kul hakkı yemek..terazide hilele.seçimde hileler..bu yaptıklarınız lanetlenmiş kavimlerde yoktur..

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
akp.ye oy vermiş aileler ve komşular 2018-04-17 11:00:54 @Hasan

o bayanın oy u kaybolmadı..eskiden akp.ye oy verdik..şimdi ailece chp.ye ve iyi partiye oy vereceğiz..akp.nin yüzlerce oyları kayboldu..kesinlikle sadaka dahi olsa akp.ye asla oy vermeyeceğiz..sana çok şeyler söylerdik rezil tipli kadın ama deymezsin.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
intihara neden olan ve ona sevinenler cennetlik mi 2018-04-17 10:54:35 @Hasan

ntiharı kimse düşünmez..ancak intihar eden kişiyi o hale getiren amir hallere bak..ey akp.li zırzop..neden bir kişi intihar ediyor..haklarını yiyenlere zulmu edenlere hakkını gaspedenlere cehennem yok cennet mi var? Allah kişinin boyuna bosuna bakmaz niyetlerine bakar..Bu bayan durup dururken ben intihar edeyimmi dedi?
Şaftı bozuk akp.li kadın..cahilmişsin be...oraya resulullah,ı s.a.v efendimi seviyorum yazmakla olmaz..Belki sen bu igrenç dilin ile cehennemlik olacaksın..o bayanıda intihara sürükleyenlerde cehennemlik olacaktır...bu bayan şimdi hak sahibi oldu..kul hakkı..kim haklarını yemiş ise onlardan davacıdır..
ALLAH HİÇ BİR KULUNU İNTİHARA SÜRÜKLEMESİN..İNTİHARA NEDEN OLANLARIDA CEHENENEME ATSIN..MAZLUMUN İNTİHARINDAN ZEVK ALAN AKP.Lİ LERİDE CEHENNNEME ATSIN..İNŞALLAH..sanki sen cennetliksin..değilmi?
mazluma zülüm edenlere sevin ben iyiyim de..yalancı..ne namazın kabul edilir..nede nefsin kötü niyetleri kabul edilir.Allah huzurunda..rezil bir kadınmışsın yazıklarolsun sana

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Gercek bu 2018-04-17 10:39:21 @Hasan

akape lilerin twitlerine girin hepsinin agzindan bok akiyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ah Körler ah ---Cevap 2018-04-17 10:24:56 @Hasan

Godoş bu yorumu buraya yazdin ya başin göge erişir. Beyin yerinde değil tezek koymuşlar. IQ sifir.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
Ah Körler ah 2018-04-17 10:23:14 @Hasan

Godoş bu yorumu yazdin ya başin göge erişir. Beyin yerinde degil tezek koymuşlar.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
Ah Körler ah 2018-04-17 09:43:40 @Hasan

Provaktör CHP iş başında. İntihae eden kadın öğretmen kılıçdaroğlunu dinlemiştir ama sarayın önüne gitmemiştir. kılıçdroğlu intihar etmesini söylemişti bir vatandaşa.. eee milyonda birde olsa intihar konusunda kılıçdaroğlunu dinleyen çıkıyor. bir kişinin ölümüne sebep olmak insanlığı öldürmüş gibidir. daha siz kılıçdaroğlundan adamlıkmı bekliyorsunuz?

Beğenmedim! (69)
Avatar
Mustafa Kemalin kızçesi 2018-04-17 10:03:25

Ne sen ne de senin gibiler yahudi cenazesi geçerken ayağa kalkan Peygamber efendimizin ümmetinden olamazsınız!

Avatar
Mehmet 2018-04-17 09:43:09

Kimin cennete kimin cehenneme gideceğini Allah bilir sen kim oluyorsun. ölmüş gitmiş bir insana bile saygınız yok. yazıklar olsun sizin gibi kalbi körelmiş insanlara.

Avatar
Vatandaş 2018-04-17 09:38:13

Böyle güzel bir gökyüzünün altında bu tür beyan veren bu insanlarla yaşamak ne kadar utanç verici

Avatar
dobrowkis 2018-04-17 09:59:54

seni doguran anaya Lanet olsun, cehenneme kimin gidecegine Kuranikerim karar veriyor rant pesinde kosan para kazanmak guc toplamak icin imam olanlar degil, Kurani kerimde diyor ki insan haklarina saldiranlar lanetlenmislerdir. Milletin malini yiyen kim oda belli, senin inandigin din ebu cehilin dini onun dininde evet sen gidiyorsun cennete bol sahsi ibadet sefaat ile falan lakin Kurani kerim seni ve gittigin yolu lanetliyor, deist birisi tabiiki cennete gidecek buyuk gunahlari islememisse, ama gel gorki buyuk gunahlari isleyenler hep senin ideolojinde olanlar, dolaysiyla sen kendine bak Kurani kerimin lanetledigi yolda gidiyorsun farkinda degilsin, akpye bak milletin malini nasilda yiyor, sende cehennemliksin bunda suphe yok, dogru yolda olan boyle konusamaz.

Avatar
Bilmeden konusmak caiz olmasa gerek 2018-04-17 09:42:53

Bu genc kizin ne derdi var bilinmez, belki de yalniz bir atanma icin olmasa gerek ama bu zamanda böyle egitimli ve yetiskin bir insanin insan in kendine kiymasi kabul edilemez cünkü kolay yetismiyor „Allah Rahmet eylesin,

Avatar
Ali 2018-04-17 09:51:03

Bunlar nasıl bir insan.
Kendi yaşdaşı bu nasıl vicdansızlık...

Avatar
söz 2018-04-17 09:31:33

Ceheneme orospu ANASI gitsin OROSPU KIZ OROSPU

Misafir Avatar
eda 2018-04-18 01:05:48 @söz

Arkadaslar okudugum yorumlara inanamiyorum. Ergodan dunyadaki bir suru liderden biri. AKP de bir suru siyasi partiden biri. Bu partiler futbol takimi degiller, fanatizm hic bir seyin cozumu degil, her iki taraf icin de bu boyle. Hepimiz Turkiyenin evlatlariyiz, bu ulke hepimizin evi. Birbirimizden nefret etmek, online platformlarda birbirimize saldirmak asla hic bir pozitif sonuc veremez. Birbirimizi sevmek nefret etmekten cok daha kolay, hepimiz denemeliyiz bunu. Pedofiller ve seri katiller disinda herkes temelinde icinde iyi insanlar, hepimiz birbirimize boyle bakmaliyiz yoksa kaybeden hepimiz oluruz. Yonetenlerin kim oldugu onemli degil, yonetenler gelip gecici, bizler kaliciyiz, hepimiz hep beraber bu ulkenin sahipleriyiz. Nolur nefret etmeyin kimseden.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bir aile.. 2018-04-17 11:10:39 @söz

kendiside gitsin..inşAllah..amin..3 aylar hürmetine...rabbim niyetlere bakar..endama güzelliğe çirkinliğe bakmaz,,,akp.ye oy verenlerde vebal ve günah altındadırlar..bu bayanı intihara sürükleyenlerde cehennemin katranlarının ve irin nehirlerinin içine atılsın..inşaAllah..sevinen bu bayanda aynı yerlere düşer inşaAllah.
akp.ye oy verme millet..vebali günahı boynuna sarma..Allahtan kork..sonra hüsran olursun akp.için..Allah indinde bütün akp.lilerden akp.li olmayanlar DAVACIDIRLAR..

Beğenmedim! (1)