banner87

Atanamayan genç öğretmen intihar etti

Aydın'da 25 yaşındaki Merve Çavdar, depresyon haplarını içerek intihar etti. İddiaya göre 2014 yılında Sosyal Bilimler Öğretmeni olarak mezun olan Çavdar'ın atanmasının gerçekleşmediği ve işsizlik nedeniyle bir süredir bunalımda olduğu öne sürüldü.

Atanamayan genç öğretmen intihar etti

Aydın'da 25 yaşındaki Merve Çavdar, depresyon haplarını içerek intihar etti. İddiaya göre 2014 yılında Sosyal Bilimler Öğretmeni olarak mezun olan Çavdar'ın atanmasının gerçekleşmediği ve işsizlik nedeniyle bir süredir bunalımda olduğu öne sürüldü.

16 Nisan 2018 Pazartesi 22:12
Atanamayan genç öğretmen intihar etti

Olay, Güzelçamlı Mahallesi sahilinde meydana geldi. 2014 yılında Sosyal Bilimler Öğretmeni olarak mezun olan Merve Çavdar, iddiaya göre atanamayınca bunalıma girdi. Bugün sabah saatlerinde evden ‘iş bulmaya gidiyorum’ diyerek çıkan Çavdar, Güzelçamlı sahiline geldiğinde yanındaki depresyon haplarının tamamını içerek intihar etti.

OTOPSİ İÇİN MORGA KALDIRILDI

Kıyıda bir kadının hareketsiz yattığını gören vatandaşlar durumu sağlık ve jandarma ekiplerine bildirdi. İhbar üzerine gelen sağlık ekipleri yaptığı kontrolde genç kadının hayatını kaybettiğini belirledi. Genç öğretmenin cesedi, savcının olay yerindeki incelemelerinin ardından otopsi için İzmir Adli Tıp Kurumu Morgu’na gönderildi. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 16.04.2018 23:52
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Üzüldük 2018-04-16 22:32:53

Keske yapmasaydin güzel kadin, hayallerini söndürenler katilindir. Bu utanc onlara yeter deriz ama onlarda utanacak yüz bile yok.

Misafir Avatar
ege 2018-04-19 09:45:18 @Üzüldük

AKP öncesi öğretmenler geçinemiyordu limon satıyordu, su satıyordu, garsonluk yapıyordu ek iş olarak. siz insan değil türk toplumu içinde bir virüssünüz. kahrolasıcalar sizi. . bu gün öğretmenler beyefendidir, gözde insanlardır, tatil yerlerini dolduranlar öğretmen ve memurlardır. KÜSTAH yalancı iftiracılar zihniyetiniz batsın.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@001 x****cevap 2018-04-19 09:44:40 @Üzüldük

bunun sorumlusu AKP dir AKP kim ne derse desin katil akp öğretmenlerin hali içler açıcı yazık olmuş kıza çok yazık güzel kıza yazık olmuş************001 adlı yorumcu sen bir nsan ruhu taşımıyorsun. hayvandanda aşağılık bir pisliksin neden mi? ulan AKP öncesi öğretmenler geçinemiyordu limon satıyordu, su satıyordu, garsonluk yapıyordu ek iş olarak. siz insan değil türk toplumu içinde bir virüssünüz. kahrolasıcalar sizi. . bu gün öğretmenler beyefendidir, gözde insanlardır, tatil yerlerini dolduranlar öğretmen ve memurlardır. KÜSTAH yalancı iftiracılar zihniyetiniz batsın.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
SUÇ kimde? KILIÇDAROĞLUNDA --cvp 2018-04-17 10:15:02 @Üzüldük

Bu haberin altina bari ne kadar serefsiz oldugunu belli etmeseydin!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-04-17 10:13:46 @Üzüldük

Bu yobaz düzende imam olsaydi hemen atanirdi!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BİRLİK--ülkem 2018-04-17 10:09:01 @Üzüldük

Kardeşler bu gün gelin birbirimize iyi dileklerimizi sunalım. kırmayalım kırlmayalım. Bakın DÜNYADA HAÇLI milleti birlik olabiliyor. sömürmek için birlik olabiliyor. biz ülkmizi bayrağımızı birliğimizi savunmak korumak için birlik olmayalımmı?
gelin siyasetçiler siyase yapsın halk olarak bir biribirize iyi dilekler kardeşçe sözler söyleyelim. gönlümüz hoş olsun gönülleri hoş edelim.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
SUÇ kimde? KILIÇDAROĞLUNDA 2018-04-17 10:06:40 @Üzüldük

Provaktör CHP iş başında. İntihae eden kadın öğretmen kılıçdaroğlunu dinlemiştir ama sarayın önüne gitmemiştir. kılıçdroğlu intihar etmesini söylemişti bir vatandaşa.. eee milyonda birde olsa intihar konusunda kılıçdaroğlunu dinleyen çıkıyor. bir kişinin ölümüne sebep olmak insanlığı öldürmüş gibidir. daha siz kılıçdaroğlundan adamlıkmı bekliyorsunuz?

Beğenmedim! (1)
Avatar
yALNIZTÜRK ATA 2018-04-16 23:28:05

Bu durumda yüz binlerce ğenç var.

Avatar
Hak 2018-04-17 00:15:44

Sorumlusu akp basındaki zattır

Her okuyan is bulcak diye birsey mi var demisti

Ee o zaman insanlar neden ünilerde 4 yıllarini geciriyorlar

İssizlik oranlari düsük cıksin diyemi sanıyordunuz siz yoksa degerli hükümet

Avatar
001 2018-04-17 02:40:17

bunun sorumlusu AKP dir AKP kim ne derse desin katil akp öğretmenlerin hali içler açıcı yazık olmuş kıza çok yazık güzel kıza yazık olmuş

Misafir Avatar
@001 x***** evap 2018-04-19 09:43:18 @001

bunun sorumlusu AKP dir AKP kim ne derse desin katil akp öğretmenlerin hali içler açıcı yazık olmuş kıza çok yazık güzel kıza yazık olmuş************001 adlı yorumcu sen bir nsan ruhu taşımıyorsun. hayvandanda aşağılık bir pisliksin neden mi? ulan AKP öncesi öğretmenler geçinemiyordu limon satıyordu, su satıyordu, garsonluk yapıyordu ek iş olarak. siz insan değil türk toplumu içinde bir virüssünüz. kahrolasıcalar sizi.

Beğenmedim! (0)
Avatar
MİSAFİR 2018-04-17 12:02:06

kim ne derse desin sorumlusu AKP HÜKÜMETİDİR