banner87

Ataşehir'de Halk Arena'sına saldırı girişimi: 1 polis yaralı!

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun katılım sağlayacağı Halk Arenası'na katılan yurttaşlara AKP'li grup tarafından saldırı girişiminde bulunuldu, yaşanan arbedede 1 polis yaralandı

Ataşehir'de Halk Arena'sına saldırı girişimi: 1 polis yaralı!

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun katılım sağlayacağı Halk Arenası'na katılan yurttaşlara AKP'li grup tarafından saldırı girişiminde bulunuldu, yaşanan arbedede 1 polis yaralandı

19 Haziran 2018 Salı 21:00
Ataşehir'de Halk Arena'sına saldırı girişimi: 1 polis yaralı!

Kılıçdaroğlu bu akşam saat 21.00'da  Uğur Dündar'ın sunduğu Halk Arenası programına konuk olacak. Ataşehir Cumhuriyet Parkı'nda  gerçekleşecek olan yayın öncesi alana gelen AKP'liler ile halk arasında gerginlik yaşandı.

Gün içerisinde programın yapılacağı parkta AKP'liler miting yaptı. 20.00'da bitirilmesi gereken miting sona erdirilmeyip seçim otobüslerinden müzikler açılıp program alanı taciz edildi. Gerginliğe polis müdahale etti. Halk Tv'nin aktardığına göre arbedede bir polis su şişesinin isabet etmesi sonucu yaralandı. 

''AKP'Lİ GRUP PARKI TERK ETMİYOR''

Ataşehir Belediye Basın Sorumlusu Tayfun Gönüllü, "Bütün izinlerin olmasına karşın aynı parkın içinde AKP'lilere de gösteri yapma izni veriliyor. Saat 20.00'da sonlardırmak zorundaydılar. Şu anda hala bitmiş değil. İlçe amiri zabıt tutup AKP'lilerin boşaltılmasını istemesine rağmen boşaltmadılar. Anlaşılır gibi değil.

Retweeted MiRZ∆LOJi ▫️#TAMAM (@mirzaloji):

Şu an Ataşehir Cumhuriyet Parkı'nda AKP'li grup Halk Arenası programını sabote ediyor. Bir polis yaralandı!

#İNCEileHerkesKazanacak #KılıçdaroğluHalkArenasında pic.twitter.com/1rzz78tPJ3

— Şüayipsiklopedi (@suayipsikloped) 19 Haziran 2018

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 19.06.2018 21:33
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ❤ FM 100.8 MHZ ☪ 2018-06-19 21:24:17

.

Misafir Avatar
TAMAM TAMAM CHP DEVAM DEVAM 2018-06-20 12:09:30 @☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ❤ FM 100.8 MHZ

Binali Yıldırım - ‪T A M A M Mı Bayraklı :)))‬ ‪Sin Sin Sin Kaf Kaf Kaf Sinkaf Si Kaf Kaf ???‬
https://www.youtube.com/watch?v=b5YzpVGAkp0

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KORKU DAĞLARI “İYİ”CE SARMIŞ! 2018-06-20 12:09:08 @☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ❤ FM 100.8 MHZ

oyumuz CHPye

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ak itlere 2018-06-20 08:25:32 @☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ❤ FM 100.8 MHZ

ancak şehir eşkiyası olur size ne lan buroşür dağıtıyorsa köpek askerden kaçıp bedelli bekleyen ak gençlik,neden recep bey ve yüksek seçim kurulu götleri yiyipte hdpyi seçimlere sokmadı sokuyorsa propagandada yapılacak buröşürde yapılacak .orucunu yiyen namazını kılmayan ak gençlikten olsa olsa sokak köpegi olur kim yemek verirse ona itaat eder bu itler. Gizle

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-19 23:08:48 @☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ❤ FM 100.8 MHZ

herkes sandiga gitsin

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
polis tutuklasin 2018-06-19 23:07:54 @☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ❤ FM 100.8 MHZ

ne bu yaa

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
millet istemiyor..oy vermeyecek..akp.ye ve kuyruğa 2018-06-19 22:08:43 @☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ❤ FM 100.8 MHZ

akp.zorbalıkla mı oy alacaksın..valla vermek isteyende oy vermez..
ne bu ya...ülke babanızın malı mı?
KAYBEDECEKSİN..AKP..mhp..bbp..
artık sizleri avantacılar, yandaşlar dışında halk istemiyor sizleri..bıktı millet sizden..tam dikdatörlük halleri..

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
AKP 1.TURDA KAZANMAK İÇİN HERŞEYİ YAPACAK ! 2018-06-19 21:58:47 @☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ❤ FM 100.8 MHZ

SEÇİM GÜNÜ HER ATATÜRK'ÇÜ YANINA EN AZ BİR ATATÜRK'ÇÜYÜ DE ALIP !
SEÇİM SONUÇLARI ASILANA KADAR SANDIKLARIN BAŞINDAN AYRILMAMALIDIR !

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ☪ DOĞU PERİNÇEK ☪ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ 2018-06-19 21:40:27 @☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ❤ FM 100.8 MHZ

.

Beğenmedim! (9)
Avatar
D 2018-06-19 21:45:26

İşte korktuğumuz oldu . Ada'm gibi bir seçimi yaşatmıyorsunuz korku salıyorsunuz bu son çırpınışınızdır zihniyetiniz bu kardeşim. O koltukta kalmak içinde elinizden geleni yapıyorsunuz bir türlü kabul etmiyorsunuz etmiyeceksiniz yazıklar olsun Allah sizi islah eder inşAllah .

Avatar
Şey 2018-06-19 21:32:04

Akp rezil bir şeysin

Avatar
Ahmet 2018-06-19 21:42:18

Gelde oy ver bunlara gelde inan bunlara gelde güven bunlara bu hasetlik neyin nesi yaptıklarınız yapacaklarınızın göstergesi.

Avatar
D 2018-06-19 21:49:18

Her türlü rezillik sizde var yapmayın etmeyin ,bu Ülkeye yazık etmeyin .Dünyaya rezil oluyoruz en çok zararı siz verdiniz bu ülkeye ne biz nede Allah sizi affetmeyecek. Çekin ellerinizi şu milletin üstünden alı kıran baş kesenimi oldunuz be reziller.ezikler.

Avatar
D 2018-06-19 21:56:41

Bağlayın bunları ibreti alem için teşir edilsin .

Avatar
Vatandaş 2018-06-19 22:09:28

Akp ne yapacaklarını şaşırdı yazıktır günahtır bu kadarda olmaz vicdansızlar

Avatar