Atatürk büstüne molotoflu saldırı

Adana’da yapılan terör operasyonunda bir lisede Atatürk büstüne molotof bombası atıp yakmaya çalışan bir kişi de yakalanınca "özgürlük yakındır" diyerek gülmesi dikkat çekti.

Atatürk büstüne molotoflu saldırı

Adana’da yapılan terör operasyonunda bir lisede Atatürk büstüne molotof bombası atıp yakmaya çalışan bir kişi de yakalanınca "özgürlük yakındır" diyerek gülmesi dikkat çekti.

06 Ekim 2017 Cuma 09:00
Atatürk büstüne molotoflu saldırı

Edinilen bilgiye göre olay Seyhan ilçesine bağlı Gülbahçesi Mahallesinde meydana geldi. İddiaya göre 2 Eylül günü gece Gülbahçesi Kız Meslek Teknik Anadolu Lisesi bahçesine giren 2 kişiden biri Atatürk büstüne molotof attı.

Zanlı art arda 4-5 kez molotof atıp büstü yakmaya çalıştıktan sonra kaçtı. Bu anlar saniye saniye görüntülendi. Bu durumu gören okul güvenlik görevlisi hemen polise ve itfaiye ekiplerine haber verdi.

Olay yerine gelen itfaiye ekipleri büstü yanmadan söndürdü. Polis ekipleri ise o olayın güvenlik kamerasını inceleyip zanlının 16 yaşındaki H.Ş. olduğunu belirledi. Polis ayrıca mahallede bölücü terör örgütü adına korsan gösteri düzenlemeye çalışan bir grubunda varlığını tespit etti.

Polis dün şafak vakti bu zanlılara yönelik operasyon başlattı. Şafak vakti evlere yapılan baskında aralarında Atatürk büstüne molotof bombası atan şahsında bulunduğu 8 kişiyi gözaltına aldı.

Zanlılar önce adli tıp birimine götürülerek sağlık kontrolünden geçirildi. Bu sırada Atatürk büstüne molotof bombası atan H.Ş. bir taraftan oynayıp diğer taraftan basın mensuplarına "Özgürlük yakındır" diye gülerek seslenmesi dikkat çekti. Zanlılar adli tıp biriminde sağlık kontrolünden geçirildikten sonra sorgulanmak üzere emniyete götürüldü.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 06.10.2017 09:23
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
özgürlük dediğin IŞİD 2017-10-06 09:13:51

savunmasız heykele saldırmak cesaret ister tabii

Avatar
Polo 2017-10-06 09:52:03

Onu götüren polis de aynı zihniyette galiba.

Misafir Avatar
ülkem 2017-10-06 14:12:55 @Polo

BURADAN yazsanızda, hazmasanızda, terbiyelide olsanız, ahlaklaşsanızda hayat devam edecek ve olacaklar olacak. siz biz hepimiz bir imtihan üzerindeyiz. bu yüzden adam gibi söz söyleyelim, kalp kırmayalım, gönül incitmeyelim, iftira etmeyelim, Allah için yaşayalım, Allah için konuşalım, Allah dan iyilik isteyelim, iyiliklerin en iyisi ahiretde huzurlu olmaktır.

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
ülkem 2017-10-06 14:09:42 @Polo

Dostlar tövbe edin, tövbe edenler hakka ulaşır, tövbe etmeyen, gafil ve sefil yaşayan ölünce sefil olur, rezil olur , rusvay olur. hiç bitmyecek azaba düçar olur. TÖVBE mizi geciktirmeyelim.. tövbe edip NAMAZ ımızı kılalım. namaz Allah a götürür, namaz kılmamak şeytana uydurur, şeytana uyan hüsrana uğrar. dostca tavsiyeler.

Beğenmedim! (9)
Avatar
Rizeli 2017-10-06 09:37:15

Bu lavuğun YouTube da birsürü videosu var...
Hırsızlık dahil.Kuran satma v.s.

Avatar
Dino 2017-10-06 09:43:36

Din Allah'ın dır, akıl ise insanındir.

Avatar
Bülent 2017-10-06 09:59:42

Bu it, Tayyip'in ve iktidarın Tatillerinden birisidir ve arkasında da bunlar vardır. Bunun Kadir Mısıroğlundan ne farkı var?

Misafir Avatar
sabırlı 2017-10-06 11:20:38 @Bülent

Ulan bülent adın türk , soyunda müslüman ama sen sapık! seni saptıran, sapıtan neyse onları kınamıyor seni sapıtanların sevmediklerine seni düşman ediyorlar. sende düşmanlığını havlayarak sinir bozarak belli ediyorsun. ama it ürür kervan geçer .

Beğenmedim! (11)
Avatar
selviboylu 2017-10-06 09:33:26

hiristiyan terörü yapmıştır diye düşünüyorum.

Avatar
koç 2017-10-06 09:10:13

Birazdan çok değil azsonra gaz bombaları gelip burada gaz a geldiklerini belli edip atıp , asıp tutacaklar. daha bilmiyorlarki bu iş bir provaktor işidir ve ülkemizin huzurunu bozmak için Türkiye düşmanlarının , akp düşmanlarının ve din düşmanlarının işi olduğunu bilmiyorlar. cahiller birazdan gelip saldırıya geçerler.

Avatar
izmirli 2017-10-06 09:53:40

yavsak yavsak kelimesi de ne ayip yaw anlamini elbete biliyoruz gercek anlamini ama boyle yazmak yakismadi / "özgürlük yakındır" neden bozuldunuz ki bu pici sizler beslediniz simdi yavsak diyorsunuz hayirdir Chp Hdp beslmeiyor mu bunlari yaa

Misafir Avatar
ADMİN 2017-10-06 13:49:58 @izmirli

Davulla zurnayla karşılayanlar hava alanlarında devlet miş gibi bayrak çektirenler ne olacak???

Beğenmedim! (0)