Atatürk düşmanı Kadir Mısıroğlu'nun İstiklal Marşı yazarı Mehmet Akif Ersoy'a ettiği küfür tekrar gündem oldu

Kadir Mısıroğlu'nun mahkeme tarafından düzenlenen bilirkişi raporuyla İstiklal Marşı yazarı Mehmet Akif Ersoy'a p.zevenk dediği ispatlandı.

Atatürk düşmanı Kadir Mısıroğlu'nun İstiklal Marşı yazarı Mehmet Akif Ersoy'a ettiği küfür tekrar gündem oldu

Kadir Mısıroğlu'nun mahkeme tarafından düzenlenen bilirkişi raporuyla İstiklal Marşı yazarı Mehmet Akif Ersoy'a p.zevenk dediği ispatlandı.

20 Şubat 2018 Salı 15:47
Atatürk düşmanı Kadir Mısıroğlu'nun İstiklal Marşı yazarı Mehmet Akif Ersoy'a ettiği küfür tekrar gündem oldu

Atatürk'e hakaret edenler, Kurtuluş Savaşı için 'keşke Yunan galip gelseydi' diyen Kadir Mısıroğlu'nun İstiklal Marşı yazarı Mehmet Akif Ersoy'a da küfür ettiği ortaya çıktı. 

Son günlerde geçirdiği rahatsızlık sebebi ile Cumhurbaşkanı Erdoğan, Meclis Başkanı İsmail Kahran gibi isimler tarafından tekrar gündeme gelen Kadir Mısıroğlu hakkında bir skandal daha ortaya çıktı.

12 Mart 2012'de İstiklâl Marşı'nın kabul etkinlikleri haftasında bir konferans veren Kadir Mısıroğlu'nun Mehmet Akif'i eleştirirken, “P.....k” dediği kesinleşti. Kadıköy Cumhuriyet Başsavcılığı da soruşturma başlatmı, bilirkişi de Mısıroğlu'nun Akif'e küfür ettiğini ortaya çıkardı. 2012 meydana gelen olay 2014'te bilirkişi raporu ile kesinleşmişti.

İşte bilirkişi raporu:


 

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ossman 2018-02-20 15:56:02

Böyle timarhanelik alcaklari bu kadar önemsemenin ve gündemde tutulmasi cok yersiz ayrica lüzumsuz. itin biri havliyor birakin havlasin.

Misafir Avatar
sicil 2018-02-21 08:51:44 @Ossman

chp zihniyetinin sicili bozuk. bunlar din e alerjililer, bunlar osmanlıya çok alerjililer, bunlar gelişen büyüyen refaha kavuşan Türkiyeye karşılar. huzurlu güvenli halka alerililer. ben bu chp yi iyi biliyorum.. yoksa bunların derdi mısırlığolu falan filan değil. genel olarak din, devlet, osmanlı düşmanlığı bunlarda var. hele hele Kılıçdaroğlu liderliğinden sonra chp de Türkiye sevdalısı kalmadı

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bu fesli fesli masonlardanmi ?? 2018-02-21 00:50:30 @Ossman

cunku fesli masonlarda var

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
okur_yazar 2018-02-20 18:04:47 @Ossman

HADİİİN LENNNNN deyyuslar. Bu adam vatanın evadı MEHMET AKİF ERSOY a asla hakaret etmez. fitneciler iş başında.

Beğenmedim! (12)
Avatar
TAK 2018-02-20 15:59:04

BENCE BU ZINDIK VATAN HAINLIGINDEN YARGI ÖNÜNE CIKARTILIP ÜLKEDEN KOVMALI ICIMIZDE BU SEKIL YUNAN BOZMASI COK FAZLA KIMKI ATATÜRKE CUMHURIYETIN DEGERLERINE DÜSMANSA O BIKERE TÜRK OLAMAZ VATAN HAINIDIR BILINE ALCAKLARDAN HESAP SORULMASSA BU ÜLKE LIBYADAN IRAKDAN KÖTÜ OLUR

Avatar
Boyle kisiler 2018-02-20 16:58:57

sarayda baskosede agirlaniyor

Avatar
Delo 2018-02-20 16:09:12

Deli deliği çeker, sarhostan kaçar.

Avatar
Buşt orospu piçi hadi artık geberde mezarına sıçalım ..bunak pezevenk 2018-02-20 16:40:53

Nasılsa geberiyorsun .Önce LEŞİNİ KANALİZASYONLARA SÜPÜRELİMDE SONRA SÖZDE MEZARINA SIÇARIZ ..GÜBRE OLUR puşt babası kimolduğu beli olmayan orospu piçi kadir mısırlıoğlumudsun ne bokun soyusan..nasılsa sıçacağız senin azınada mezarınada piç baban kim sor bakalım orospu anana piç moruk ,bunak alzaymır pezevenk geber lan hemen geberde cehendemin kor ateşinde çıyak ,ciyak bağıra ,bağıra yandığını çığlıklarını görelim ,ve duyalım puşt ..firafun göt veren moruk.

Misafir Avatar
Moruk kadin yie döktürmüşsün 2018-02-20 22:45:44 @Buşt orospu piçi hadi artık geberde mezarına sıça

bir kadin, anne bir nine olarak nasil böyle küfürlü yorumlar yaziyorsun.senin yazdiklarindan ben utaniyorum. Allah seni kahretsin emi pisikopat kadin.

Beğenmedim! (3)
Avatar
LAĞIM FARESİ AZ KALDI LEŞ HABERİ GELECEK BİZDE HALDEKİ KINA STOKLARINI BİTTİRECEĞİZ ÖNCE TANRI AMİN 2018-02-20 16:49:23

Neyse kurtuluyoruz bu pezevenk LAĞIM FARESİ puştan orospu piçğnden az kaldı LEŞİNİDE kanalizasyonlara süpüreceğiz bunak alzaymır puşt pezevenk ..onun bunun piçi ..kuyruklu doğan bunak kanaliasyon foseptik lağım faresi ..lağımlardan geldi lapımlara siktir olup gidecek çoğu gitti azı kaldı geberiyor babası beli olmayan orospu piçi foseptik göt veren ibne bunak ..TANRI BELÂNI VERSİN TEZ ZAMANDADA BİZ KEMALİSLERDE SIÇALIM LEŞİNİN TAM ORTASINA FOSEPTİK BUNAK HALDEKİ KINA STOKLARINI BİTTİRECEĞİZ LEŞ HABERİN GELDİĞİ ZAMAN AMİN

Misafir Avatar
pisikopat kadin 2018-02-20 23:00:49 @LAĞIM FARESİ AZ KALDI LEŞ HABERİ GELECEK BİZDE HA

bir kadin, anne bir nine olarak nasil böyle küfürlü yorumlar yaziyorsun.senin yazdiklarindan ben utaniyorum. Allah seni kahretsin emi pisikopat kadin.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Buşt orospu piçi hadi artık geberde mezarına sıçalım ..bunak pezevenk 2018-02-20 16:49:38

Nasılsa geberiyorsun .Önce LEŞİNİ KANALİZASYONLARA SÜPÜRELİMDE SONRA SÖZDE MEZARINA SIÇARIZ ..GÜBRE OLUR puşt babası kimolduğu beli olmayan orospu piçi kadir mısırlıoğlumudsun ne bokun soyusan..nasılsa sıçacağız senin azınada mezarınada piç baban kim sor bakalım orospu anana piç moruk ,bunak alzaymır pezevenk geber lan hemen geberde cehendemin kor ateşinde çıyak ,ciyak bağıra ,bağıra yandığını çığlıklarını görelim ,ve duyalım puşt ..firafun göt veren moruk.

Misafir Avatar
pisikopat kadin 2018-02-20 23:01:11 @Buşt orospu piçi hadi artık geberde mezarına sıça

bir kadin, anne bir nine olarak nasil böyle küfürlü yorumlar yaziyorsun.senin yazdiklarindan ben utaniyorum. Allah seni kahretsin emi pisikopat kadin.

Beğenmedim! (3)
Avatar
zeyde 2018-02-20 16:25:20

demek yunan kazansayıdı diyen adam değil mı bu zümbük ülan dedelerimizi vrdular sonra ninelerimize saldıran yunan lılar nasıl dersin bu işleri buna ceza yok mu. derhal içeri atılmalı böyle kişiler ama. aması var.EY TÜRK MİLLETİ bu adamın yolundan mı gideceğiz yoksa türkiye cumhuriyetin topraklarını koruyacağız. bir TÜRK askeri dünyaya bedeldir askere gittiğimiz de öğrenmiştik.PYD MYD Bize viz gelir.