Atatürk düşmanı Mısıroğlu’nun, boğazda 10 milyon dolarlık...

Atatürk ve Cumhuriyet düşmanı ‘sözde’ tarihçi Kadir Mısıroğlu’nun, boğazda 10 milyon dolarlık restaurantı çıktı.

Atatürk düşmanı Mısıroğlu’nun, boğazda 10 milyon dolarlık...

Atatürk ve Cumhuriyet düşmanı ‘sözde’ tarihçi Kadir Mısıroğlu’nun, boğazda 10 milyon dolarlık restaurantı çıktı.

23 Şubat 2018 Cuma 08:46
Atatürk düşmanı Mısıroğlu’nun, boğazda 10 milyon dolarlık...

Her fırsatta Atatürk ve Cumhuriyet düşmanlığı yapan ‘sözde’ tarihçi Kadir Mısıroğlu’nun akçeli işleri ortaya çıkmaya devam ediyor.

Atatürk ve Cumhuriyet düşmanı ‘sözde’ tarihçi Kadir Mısıroğlu’nun, boğazda 10 milyon dolarlık restaurantı olduğu öne sürüldü.

Sözcü yazarı Soner Yalçın bugünkü yazısında, Kuleli Askeri Lisesi'nin yanındaki Kuleli Yakamoz Restaurant'ın Anadolu'ya çıkarma yapan Yunan Ordusu için "Keşke Yunan galip gelseydi" diyen Mısıroğlu'na ait olduğunu ileri sürdü. Yalçın, AKP'nin restauranta ruhsat verdiğini de iddia etti.

Fesli Kadir Mısıroğlu, kısa süre önce tedavi gördüğü hastanede AKP'li Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve TBMM Başkanı İsmail Kahraman tarafından ziyaret edilmesiyle gündeme gelmişti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 23.02.2018 09:47
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
♥ KADİR MISIROĞLU ♥ 2018-02-24 21:41:40

İTİRAF EDİYORUM : BEN ♥ İBNEYİM ♥ !!!!!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Misafir Avatar
ŞU MEMLEKETTE ATATÜRK'ÇÜ OLMAYAN KİM VARSA TAAA AQ 2018-03-02 10:33:27 @♥ KADİR MISIROĞLU ♥

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
acı gerçek 2018-03-01 17:38:08 @♥ KADİR MISIROĞLU ♥

Mısırlıoğluna veya şuna buna Atatürk düşmanı diyenler varya en azılı Atatürk düşmanı kendileridir. üzgünüm acı ama gerçek. CHP de Atatürkçü yok denecek kadar az ve etkisiz. Kılıçdaroğlu tek adam ve parti içinde tehditlerle işleri yürütüyor. chp silkelenmeli artık.seçim iktidar falan mesele değil mesele chp Türkiye partisi olmaktan çıktııııııııı.

Beğenmedim! (13)
Misafir Avatar
fesli masonlarda var 2018-03-01 07:29:07 @♥ KADİR MISIROĞLU ♥

unutmayin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
YUNAN HRİSTOTOMOS 2018-02-26 22:10:03 @♥ KADİR MISIROĞLU ♥

olabilir lan , ülkeni bize satmaya çalışmandan belli...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sabırlı 2018-02-26 09:07:16 @♥ KADİR MISIROĞLU ♥

Hirisiyanlar, yahudiler, masonlar, ateistler, emperyalistler, sömürücüler tek vucut Türkiyemize ve islama karşı birlik olmuşlar. biz Türkiye halkı ülkemizi korumak kollamakiçin birlik olmakta geç kalmayalım kardeşler.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
BABATUNDE KABİLESİ (South Africa) 2018-02-24 21:55:57 @♥ KADİR MISIROĞLU ♥

BİS ŞOK MEMNUN.... :O

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
HELÂL KADİR !!!!!! ARKANDAYIZ !!!!!! 2018-02-24 21:46:07 @♥ KADİR MISIROĞLU ♥

.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Batuhan 2018-02-23 09:08:37

Küçük küçük.. ama küçücük insanlar bunlar.. Kabahat bu adamda değil ama... Kabahat bu adamı tv ye çıkartıp adam gibi gösterende.. Küçük insanlar bunlar ..gösterende gösterilende....

Misafir Avatar
Okur 2018-02-23 16:18:20 @Batuhan

Cumhurbaşkanı bunun cenazesine gitmeyecek ,onun için hastanede ziyaret etti,nedeni mi? Çünkü fesli dediki Atatürk'e muhabeti olan cenazeme gelmesin,biliyorsunuz cumhurbaskani son dönemde Atatürkçü oldu...fes başıma fes başıma, püskülü Beeeen olaaaydim..hey hey heeeyyy

Beğenmedim! (0)
Avatar
tapusunu 2018-02-23 09:14:17

kim vermiş oranın!
bilin bakalım

Avatar
hastane parası 2018-02-23 09:15:36

ödemedi, fakirlerin hakkını yedi

Misafir Avatar
hastane parası x----yok yaa 2018-02-23 10:23:34 @hastane parası

manyak şey bir mok bliyorda konuşuyor. gerzek

Beğenmedim! (21)
Avatar
one 2018-02-23 09:43:01

soytari ensarcilar siz yunanlari oven itlerin bizim ulkemizde ne isi var

Avatar
52 2018-02-23 09:41:06

şimdi be bu şerefsize arka çıkanların atasına yadırsam sağol mu diyecekler yani bu cumhuriyetı kuranlara ve o kadar şehit vermemize karşın bu görüş resmen soysuzluktur bu işi dine veya osmacılığa kimse çekmesin çünki alakası yok****

Avatar
Özkan 2018-02-23 09:01:35

Götünğzdeki don bile gavurun hatta gavurun icadı ile şuanda burada yorum yapıyorsun ama gavura hala nefret kusuyorsun beyinsiz...

Misafir Avatar
doğruya doğru 2018-02-23 10:22:10 @Özkan

ben AKP yi destekliyorum. ülkem için, halkım için, çocuklarım için, geleceğim için. insanlığım için dinim için AKP yi destekliyorum.

Beğenmedim! (25)
Misafir Avatar
doğruya doğru 2018-02-23 09:51:35 @Özkan

Gavur, gavur bizi taaa yıllarca aynen dediğin gibi istila etmiş herşeyi onlardan alıyorduk yanı onlar bize satıp bizi sömürüyordu.artık o devir kapandı kapanıyor tam tersine dönecek inşAllah. Türkiye artık kendi kendine yeter hatta dünyayı besleyecek üretimler yapacak. yeterki birlik olalım birbirimizle atışmayalım. makam mevki parti gözetmeyelim. iş yapanı başarılı olanı seçelim destekleyelim. ben KP yi destekliyeceğim .

Beğenmedim! (17)
Avatar
52 2018-02-23 10:14:33

ben diyorum ki bu soysuz ataya cumhuriyete sövüyor o kasdar şeyitler verildi vatan uğruna ve kendini bilmezler bu şahsiyetzize arka çıkıyor yazıklar olsun bu vatanın ekmeğini yicen sonra yanlış yapıp arka çıkıcan böyle soysuzlara**