Atatürk düşmanları 10 Kasım'da da rahat durmadı

Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk’ün ölümünün 79. yılında, halk, anma törenleri gerçekleştiriyor. Ancak sosyal medyada Abdulmuttalip Coşkun isimli bir Twitter hesabından Atatürk ve 10 Kasım hakkında skandal ifadeler paylaşıldı.

Atatürk düşmanları 10 Kasım'da da rahat durmadı

Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk’ün ölümünün 79. yılında, halk, anma törenleri gerçekleştiriyor. Ancak sosyal medyada Abdulmuttalip Coşkun isimli bir Twitter hesabından Atatürk ve 10 Kasım hakkında skandal ifadeler paylaşıldı.

10 Kasım 2017 Cuma 09:40
Atatürk düşmanları 10 Kasım'da da rahat durmadı

Kendisini, Yüksek İstişare Kurulu’nda Bilal Erdoğan’ın da olduğu Türkiye Gençlik Vakfı (TÜGVA) Beylikdüzü Kurucu Yönetim Kurulu Üyesi olarak tanıtan Coşkun, “Zulüm 1938’de son buldu. 09.05’de herkesi helaya davet ediyorum. Görsünler nasıl siren çalınır” ifadelerini tweet attı.

Sosyal medyayı ayağa kaldıran bu ifadelerin ardından Abdulmuttalip Coşkun, Twitter profilinden TÜGVA üyesi olduğu bilgisini sildi. Hesabını da kilitleyen Coşkun tweetlerinin görülmesini engelledi.
Üstelik bu durum Coşkun’un yeni vakası değil. Coşkun’un, 3 Aralık 2015’te de, “Bu ölümsüz lider Atatürk hakkında vedat ile arasında cinsel münasebet varmış öyle diyorlar doğru mu acaba” ifadelerini de paylaştığı ortaya çıktı.

İşte o paylaşımlar:

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 10.11.2017 12:05
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
INAN 2017-11-10 10:50:17

ATAYA KIM DÜSMANSA TÜRK MILLETINE DÜSMANDIR

Misafir Avatar
selo 2017-11-10 18:32:40 @INAN

kesinlikle sana katılıyorum sizin yorumu 2 kişi beğenmemiş o beğenmeyen o.ç analarını mikeyim ben

Beğenmedim! (0)
Avatar
Theold 2017-11-10 10:08:11

Güya muslumanligin tepesindesiniz aklinizca.birakin tepeyi cehennemin taa dibindeki seytanlarsiniz kafir herifler.

Misafir Avatar
@hacı miken e cevp****ülkem 2017-11-10 19:53:34 @Theold

Şeytan insanlığın saptırıcı yoldan çıkartıcı bir r zalim kovulmuş ve sonu cehennemlik olan bir mahluk. bu zavallıda hiç alakası yokken şeytanın uşaklığını yapıyor, şeytanın rahat etmesini istiyor çünkü şeytanlığı kendisi yapıyor. eminimki şeytan bu kadar çirkefleşmiyor. şeytan sadece vesvese

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ege 2017-11-10 18:39:38 @Theold

Arkadaşlar, yorumcular bakın bu bir tuzaktır. bu bir provaktör olayıdır. adamın adına bakın ABDULMUTTALİP. bu bir tuzak. alet olmayın. bu şer güçleri halkımızı salak sanıyor kolay kandıracaklarını sanıyorlar. biz uyanık olalım. İslam bizim dinizimiz. bizim dinizimzzaten kimseye hakareti yasaklar. bir hadis i şerif insan anne basaına sövmesin demiş efendimiz sav sahabe efendilerimiz nasıl olur ya resulAllah insan kendi ana babasına sövermi? efendimiz buyuruyor insan başkasının ana babasına söver oda döner onun ana babasına sözver işte ilk söven kendi ana babasına sövmüş olur buyurdu. bilinçli müslüman hiç Atatürke veya başkasına hakaret edermi hiç* siz müslümanlara neden hakaret ediyorsunuz, islama neden saldırıyorsunuz? böylelikle kendinizi büyük günaha sokuyorsunuz.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
ülkem 2017-11-10 17:43:43 @Theold

Öncelikle bu tweet i atan kişinin Allah belasını versin. sonrada bu kişinin yalanına inanıp mahmud efendinin resmini bu olayla ilgili paylaşanların Allah belesını versin. inşaAllah belalarını bu çirkefler bulacaklar. ondan sonrada bu manyak adamın tweet inden dolysı islama, müslümanlara saldıranlarında ... ne diyeyim bunlar cahil . bunlar kemik atılan it ler gibiler hemen saldırıyorlar. yahu sizi saldırmak içinmi besliyorlarne? yahu szde akıl yokmu düşünmezmisiniz. provaktör var, kirlık var, manyak var koskoca bir tarikatı dini islamı kötüleme cahlliğini neden yapyorsunuz? NE KAZANIYORSUNUZ? SIFIR. mama CEHENNEMİ kazanıyorsunuz cehennemi. uyanın bre cahiller. dinsizlein imansızların gaına gelip kendinizi yakmayın.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Theold 2017-11-10 10:11:58

Öyle şarlatan ve kalitesizsiniz ki sizin yüzünüzden size laf yazacağız diye bizde günaha giriyoruz pislikler.haa o tuvaletteki nesne en çok sizin agziniza yakisiyor.baksaniza agzinizla eliniz birlikte calisiyor tipki mideniz gibi.afiyey olsun

Avatar
Eser Yazıcı 2017-11-10 10:14:01

Bu güne kadar herhangi bir yerde herhangi bir yorum yazmışlığım yoktur ama şu an ihtiyaç hissettim ve rezil , insanlıktan uzak bu kişiyi kınıyorum.

Avatar
INAN 2017-11-10 10:47:00

PIC KURUSU YOBAZLAR KENDI ANALARININ DIZ KAPAKLARINDAN HAZ ALAN VATAN DÜSMANLARI SIZLER BOK BÖEKLERI RAHMETLI ATATÜRK BU ÜLKENIN KURUCUSUDUR SIZLER DIS MIHRAKLARIN MASALARI KÖTÜLÜK YUVASI DECCALLAR IBLIS CIKARDIKLARI SIZI

Avatar