Atatürk'e hakaret eden kadın gözaltına alındı!

Anıtkabir'de Atatürk'e küfreden ve bu anları videoya çeken ve hakkında başlatılan S.İ. gözaltına alındı

Atatürk'e hakaret eden kadın gözaltına alındı!

Anıtkabir'de Atatürk'e küfreden ve bu anları videoya çeken ve hakkında başlatılan S.İ. gözaltına alındı

21 Temmuz 2018 Cumartesi 10:54
Atatürk'e hakaret eden kadın gözaltına alındı!

Anıtkabir ziyaretinde çektiği videoda Atatürk’e ağır hakaretlerde bulunan ve sosyal medyada büyük tepki toplayan S.İ. adlı genç kız gözaltına alındı. Savcılıktan yapılan açıklamada,  “Anıtkabir’de Mustafa Kemal Atatürk’e hakaret ettiği video görüntüsü sosyal medyada yer alan şahıs ile ilgili olarak Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı Basın suçları soruşturma bürosu tarafından soruşturma başlatılmıştır. Şüpheli şahsın yakalanmasına yönelik çalışmalar devam etmektedir. Kamuoyuna saygı ile duyurulur” denildi.


 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 21.07.2018 14:48
Anahtar Kelimeler:
AtatürkAnıtkabirS.İ.
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Dogrusu 2018-07-21 12:16:56

Uyan türkiye odtü de pankart yuzunden gençler icerde yatarken bu carsafin icende ne yaptigi belli olmayan.......ifadesi alinip salinir.birbirini yeme değil birlik olma zamanı yarın çok geç olabilir

Avatar
52 2018-07-21 11:02:41

bence bu tür hakeret ve kanuşmalar yapan beyni götünde olanlar halkı kin ve nefret suçu işliyorlar atamıza kimse ama kimse hakaret edemez beyenmeyen varsa atamızın cumhuriyetini siktirsin gitsin iranda yaşasın hem hakret edicen hem cumhuriyetimizin atamızın sizin gibi yabazlara vermiş olduğu imkanlardan faydalanacaksın **tam bir bölücü vatan millet düşmanı adi or*** pu

Avatar
Mehmet GÜVEN 2018-07-21 11:25:55

Yakalansa bile ertesi gün sonra bırakırlar! En fazla 100TL para cezası verirler! Bu ülkede yobazlara ceza meza yok!

Misafir Avatar
aybüke 2018-07-21 17:34:58 @Mehmet GÜVEN

Esas yobazlık bu düşünce ve inanıştır. Bu ucuz kadın da muhakkak cezasını çekecektir.

Beğenmedim! (3)
Avatar
bozo 2018-07-21 12:01:51

bu serefsiz birilerinden arka bullmasa böyle havlamaz.bunlar isit artigi kahpeler.istiklal savasinda yunana .m vermeden usanmadik Türk askerine su vermeden usandik diyen vatan haini serefsiz kahpelerin torunlari simdi sahnede

Avatar
APATİ 2018-07-21 12:04:04

Aldığın nefesin kullandığın oyun kadın olarak var olmanın sana anahtarını veren Büyük Atatürk'e hakaret ederek aslında hak ettiğiniz karanlığa hapsoluyorsunuz farkında değilsiniz!Erkek egemen dünyada o giydiğin hamam böceği kıyafetiyle yalnızca erkeklerin hegemonyasına su taşırsın!Çıkar o kıyafeti ki beynin oksijen alsında aklın başına gelsin zavallı meczup!!

Avatar
Günes 2018-07-21 12:08:54

Cumhuriyeti kaybettik Cumhuriyet yok artik var diyen kendini kandiriyor. Bu durumda Ataya Hakaret etmek serbest hale geldi yarin birgün O Bayanin ifadesini aldiktan sonra serbest birakirlar.
Ama Sayin Cumhurbaskanina birakin Hakaret etmeyi elestiri yaptinmi Hakaret etmekden büyük bir ihtimalle Hapis Cezasi yersin...

Avatar
Komutan 2018-07-21 12:11:09

Tayyibe hakaret etseydi şimdi içerdeydi.ifadesini alıp salarlar kahraman diye gelecek secimde milletvekili yaparlar.sorun bu aldığı cesarette.nankorler

Avatar