banner87

Atatürk'e hakaret eden öğretmen gözaltına alındı

Malatya'da, sosyal medya hesabından Gazi Mustafa Kemal Atatürk'e hakaret ettiği belirlenen ve Milli Eğitim Müdürlüğü'nce inceleme başlatılan öğretmen, polis ekiplerince gözaltına alındı.

Atatürk'e hakaret eden öğretmen gözaltına alındı

Malatya'da, sosyal medya hesabından Gazi Mustafa Kemal Atatürk'e hakaret ettiği belirlenen ve Milli Eğitim Müdürlüğü'nce inceleme başlatılan öğretmen, polis ekiplerince gözaltına alındı.

08 Ekim 2018 Pazartesi 13:24
Atatürk'e hakaret eden öğretmen gözaltına alındı

Bulgurlu Mahallesi'nde bulunan Bulgurlu İlkokulu'nda sınıf öğretmenliği yapan Murat K., sosyal medya hesabından Gazi Mustafa Kemal Atatürk'e ve cumhuriyete hakaret içeren paylaşımlarda bulunmasının ardından büyük tepki gördü. Paylaşımlara ilişkin şikayetler üzerine İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nce inceleme başlatılmasından sonra harekete geçen polis ekipleri, ilkokul öğretmeni Murat K.'yi gözaltına aldı. Evinde arama yapılan Murat K., götürüldüğü emniyette sorgulanmaya başlandı.

AĞBABA "HESABINI SORACAĞIZ" DEMİŞTİ

Murat K.'nin Atatürk'e hakaret ettiğini ortaya çıkaran  Cumhuriyet Halk Partisi Genel Başkan Yardımcısı ve Malatya Milletvekili Veli Ağbaba şunları söylemişti: 

Bu öğretmen Atatürk için, "20. asrın gördüğü en büyük şeytan" diyor. Bunun hesabını soracağız. Bir hafta içerisinde işlem yapılmazsa, il örgütümüz o okulun önüne gidip eylem yapacak.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ULAN BU DÜNYA , ATATÜRK'TEN BAŞKA ADAMMI GÖRMÜŞ ? 2018-10-12 21:03:59

BU MİLLET ; PKK VE DİNCİ , SİYONİST-AJANLARA MAAŞ VERMEKTEN BIKTI !
KAHROLUN ALÇAKLAR ! ÇOK YAŞA YÜCE ATATÜRK'ÜN KUTSAL TÜRKİYE'Sİ !

Avatar
Okur 2018-10-08 16:15:11

Bu pezevenk ve orospu cocugu ögretmen kilikli herif, mutlaka ileride müdürlük ve müfettislik kaparim diye Tayyip gavatina yaranmak icin ATATÜRK'e hakaret etmistir. Adalet ve hukuk varsa bu serefsiz en agir sekilde cezalandirilmalidir.

Misafir Avatar
OKUR SENIN AGZIN MI BOZULDU 2018-10-14 16:40:22 @Okur

YOKSA NIKINI BASKASIMI KULLANIYOR ??? kibar yazilarin nerde

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
yörük haydar 2018-10-08 17:21:18 @Okur

maloğlu mal senden eğitimci olsa neolur olmasa ne olur hapiste içerdekiler senin hesabını verirsin artık orda hanım arif olursun hahahahaaaaaaa

Beğenmedim! (1)
Avatar
EBEDI BASKOMUTANIMIZ MUSTAFA KEMAL ATATURK 2018-10-08 14:15:59

nokta

Avatar
KEMALİST 2018-10-08 17:35:17

büyük TÜRK tarihinden ve ZAFERLERDEN haberi bile olmayan , gerzek, hain ,cahil ve pespaye bir cins nesil türemiştir. KAHROLSUN VATAN HAİNLERİ. tıkın kodese, çıkamasın ..

Misafir Avatar
kemalist turan, 2018-10-08 22:13:12 @KEMALİST

camii duvarına işemeye devam eden İT ler, en büyük TÜRKÇÜ mavi gözlü GÖKBÖRÜ ATATÜRKÜN, BOZKURT olduğunu elbet anlayacaklardır...NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...

Beğenmedim! (2)
Avatar
HADE BE !.... 2018-10-08 13:43:33

O öğretmene hatırlatmak gerekir M.Kemal ATATÜRK sayesinde babası belli !..

Misafir Avatar
aynen 2018-10-08 14:15:13 @HADE BE !....

sana katiliyorum

Beğenmedim! (1)
Avatar
EBEDÎ BAŞKUMUTAN DÜNYA MUCİZESİ ULU ÖNDER AZİZ GAZİ MARAŞAL KEMAL ATATÜRK 2018-10-08 17:46:50

Dünya mucizesi ,TÜRK VATANIN KURTARICISI TÜRK ULUSUNUN EBEDÎ ULU ÖNDERİ EBEDÎ CUMHUR BAŞKANI DEMOKRATİK,LAİK TÜRK CUMHURİYETİNİN KURUCUSU ULU ÖNDER AZİZ GAZİ BAŞKUMUTAN TÜRK ULUSU BİZLERİN SEVGİLİSİ KALPBİMİZİN BAŞ KÖŞESİNDE TAHT KURMUŞ KUTSALIMIZ DÜNYA LİDERİ BAŞKUMUTAN MUSTAFA KEMÂL ATATÜRK . NOKTA

Avatar
Muhalif 2018-10-08 13:54:09

Yakında serbest kalır. Müdürlüğü garantiledi.

Misafir Avatar
Muhalif--------############# 2018-10-09 22:46:21 @Muhalif

Aynen katiliyorum, bugün Atatürke hakaret eden carsafli kariya ceza verip tahliye ettiler!

Beğenmedim! (0)
Avatar
abc 2018-10-08 14:30:28

Siz Bakın Madalya vermesinler de,bunu zaten Salıverirler hiç merak etmeyin