banner58
Flaş Haber
Kapat

Atatürk'e hakarete gözaltı

Bakırköy Cumhuriyet Başsavcılığı "Atatürk'ün hatırasına hakaret etme" suçundan Süleyman Yeşilyurt ve Hasan Akar hakkında iki ayrı soruşturma başlattı.

Atatürk'e hakarete gözaltı

Bakırköy Cumhuriyet Başsavcılığı "Atatürk'ün hatırasına hakaret etme" suçundan Süleyman Yeşilyurt ve Hasan Akar hakkında iki ayrı soruşturma başlattı.

09 Mayıs 2017 Salı 21:37
16314 Okunma

TVNET'te yayımlanan "Derin Tarih" isimli programda Mustafa Kemal Atatürk ile ilgili sarf ettiği sözler nedeniyle Süleyman Yeşilyurt'a Bakırköy Cumhuriyet Başsavcılığınca "Atatürk'ün hatırasına hakaret etme" suçundan soruşturma başlatıldı. 

Öte yandan savcılıkça Hasan Akar'ın Atatürk'ün annesi Zübeyde Hanım hakkında sosyal medyada paylaşılan bir videoda söylediği sözler sebebiyle yine aynı suç kapsamında ayrı bir soruşturma daha açıldı. 

Savcılıkça Yeşilyurt ve Akar'ın gözaltına alınmaları için Emniyet'e talimat da verildi. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 09.05.2017 23:12
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Sevim 2017-05-09 22:30:02

Bu adamlara

Avatar
Hakan aksoy 2017-05-09 23:38:12

Bu çirkefliğin arkasında Atatürk gibi olmak isteyip de bir Zübük olamayanların kıskanclığı var.

Avatar
MALCOLM-XX 2017-05-10 00:49:54

*** YÜCE TÜRK MİLLETİ’DE, ATATÜRK’ÜMÜZE DİL UZATANLARIN, ‘DİLLERİNİN KESİLMESİ CEZASI’NIN GETİRİLMESİ KONUSUNU REFERANDUMA GÖTÜRÜLMESİNİ % 90 NİSPETİNDE TALEP ETMEKTEDİR ! YÜREĞİNİZ VARSA BUYURUN REFERANDUMA SN ERDOĞAN, SN. BAHÇELİ VE SN. KILÇDAROĞLU, KİM ATATÜRK’Ü SEVİYOR VE KORUYORMUŞ DA, GÖRSÜN VE ONA GÖRE DE DEĞERLENDİRMESİNİ DE YAPMIŞ OLSUN YÜCE TÜRK MİLLETİ’NİN BU TALEBİNİ, REFERANDUMA GÖTÜRELİM LÜTFEN, VAR MISINIZ ?! YÜREĞİNİZ VAR MI BUNA ?!... YOKSA ŞAYET, O ZAMAN DA, ATATÜRK’ÜMÜZÜ KORUYORMUŞ POZİSYONLARINA, NUMARALARINA DA GİRMEYİNİZ HAYBEYE LÜTFEN !!!...

Avatar
hakan 2017-05-10 09:32:41

ulan aşşağılık soytarılar onun bunun şurasını burasını yalayıp menfaat elde etmeye çalışan yaratıklar haddinizi bilin. büyük önder mustafa kemal atatürk e hakaret ettirmeyiz.reziller.

Avatar
Yurtsever 2017-05-09 22:56:55

Gözaltıları fazla sürmez, yakında bu Atatürk düşmanları saraya danışman olurlar. Artık adalete güvenimiz kalmadı.

Misafir Avatar
Yurtsever e cevap 2017-05-10 09:45:03 @Yurtsever

Geri zekalı . aklını sarayla yiyen soysuz. Bazı geri zekalıların, aptalların ihanetinin ucunu neden biryerlere bağlamak istiyorsun? adelete güvenmiyorsan, defool insan adeleti değil, hayvanlara karış hayvanlar adeletinde yaşa. onlara güven.Ulan YURT SEVER isimli MANYAK ATATÜRKÜ bizim kadar sevemezsin. hain. sende sarayla kafayı yiyenlerdensin. terbiyesiz.

Beğenmedim! (7)
Avatar
Cumhuriyet 61 2017-05-09 23:39:15

Utanmaz yalaka Albayraklar.

Avatar
DEMİR 2017-05-10 10:02:30

bu şerefsizler sözde tarihçi çukur adamlar

Avatar