banner87

Atatürk'e laf söyleyen akrabaya efsane yanıt

Atatürk sevdalısı genç kızın, paylaşımları nedeniyle 'senden utanıyorum' diyen akrabasına verdiği yanıt sosyal medyada efsane oldu

Atatürk'e laf söyleyen akrabaya efsane yanıt

Atatürk sevdalısı genç kızın, paylaşımları nedeniyle 'senden utanıyorum' diyen akrabasına verdiği yanıt sosyal medyada efsane oldu

06 Mart 2018 Salı 16:32
Atatürk'e laf söyleyen akrabaya efsane yanıt

Kendisini sosyal medya hesabında ‘Atatürk’ün Kızıyım’ diye tanımlayan Cennet Karadağ adlı genç kız bugün sosyal medyada çok konuşulanlar arasına girdi. Cennet’i, çok konuşulanlar arasına alan ne  paylaşımları ne de hesabı. Atatürk sevgisini dile getirdiği paylaşımları nedeniyle kendisine ‘senden utanıyorum’ diyen akrabasına verdiği ders niteliğindeki cevabı.

Sosyal medyada 6 bin civarında takipçisi olan Karadağ, Atatürk sevgisiyle dolu bir genç kız. Bu sevgisini sıklıkla da paylaşımlarında dile getiriyor. Karadağ başörtülü olması nedeniyle zaman zaman ‘trol’ hesap olmakla itam edilirken zaman zaman da kendi akrabalarından Atatürk paylaşımları nedeniyle sert eleştiriler alıyor.

İşte Karadağ’ın bu eleştirilerden birine verdiği yanıt onu konuşulanlar listesine aldı.

2

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 06.03.2018 21:04
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Keci cobani 2018-03-06 21:14:06

helal olsun senin gibi cesurlara basinin örtülü olmasi zeki ve aydin olmani engellemez
bu yola devam et zafer yakindir

Misafir Avatar
Bu kız epey gaz yemiştir epey zakkum yemiştir 2018-03-12 18:36:46 @Keci cobani

bu kız bir düzmeceye kurban olmş. akrabasıda aynen bir tuzağa düşmüş. belkide ikiside aynı yerden nemalanmışlar ama şeytanlar bunlara farklı seneryolar farklı roller vermiş.. ikiside ve haberi verde beraber çok küstahlar.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
KEMALİST 2018-03-06 22:40:58 @Keci cobani

akın var akın,güneşe akın, güneşin zaptı yakın...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Delibo 2018-03-06 21:13:21

Aslan kızım ne güzel cevap..Akrabalarımın tümü bilsin ki Atatürk düşmanlarına olur verenleri oy verenleri akraba sayman...Bizi bize düşman edeni görün artık...

Misafir Avatar
koç nikli 2018-03-11 01:02:18 @Delibo

ATATURK CEPHEDE BIZLER ICIN SAVASMIS DUNYA LIDERI BUNU UNUTMA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
okuyan 2018-03-07 08:45:36 @Delibo

bu kız bir düzmeceye kurban olmş. akrabasıda aynen bir tuzağa düşmüş. belkide ikiside aynı yerden nemalanmışlar ama şeytanlar bunlara farklı seneryolar farklı roller vermiş.. ikiside ve haberi verde beraber çok küstahlar.

Beğenmedim! (14)
Misafir Avatar
biz insanız 2018-03-07 08:43:17 @Delibo

Fitne mikropları ortaya bir laf atar bir mesele atar ama biz halk olarak çakallar leşe saldırıp her biri bir tarafa çektiği gibi biz birbirimiz saldırmayacağız. biz bu vatan için tek vucut olacağız. akıllı insanların yapacağı budur. içimizdede kim vatansever kim düşmanla beraber onuda bileceğiz. ama halk olarak birbirimize saygı duyacağız.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
koç a katılıyorum.,,,,,,,,,,,,kayalı 2018-03-07 08:40:44 @Delibo

atatürkün yeri yarı erdoğanın yeri yarı. ikiside farklı ama aynı hizmeti aynı büyük işleri yapmışlar. . örnek bir mimar bir evin temelini yapar bir başka mimarda evn ince işlerini dekorasyonunu yapar. ama ikiside bir evi tamamlar güzel yaşanacak bir yer olması için çalışmıştır değilmi? aynen atatürk ve erdoğanda aynı biz iki liderimizide seveceğiz. bize ya erdoğan ya atatürk diye dayatanlar HAİNDİR.

Beğenmedim! (19)
Misafir Avatar
koç 2018-03-07 08:32:09 @Delibo

İKİ cahil ama birde büyük fitneciii. akıl yok irade yok düşmanları sevindirme yemi çok ikisindede. ya bunların ikiside provaktördür yada zır cahiller. ama ortada bunları takip edip nemalanan hainlik eden fitne eden birileri olduğu kesin. yahu yine Erdoğan ile Atatürk ü karşı karşıya getirdiler. be zevzekler. Atatürkü sevmenin Erdoğanı sevmeye engeli ne? Erdoğanı sevmenin Atatürkü seveye engeli ne? hiç. ikiside bizim insanımız ama küffar öyle demioyyyo. küffar pireden yağ çıkartır. akıllı olun bu ülkenin halkları. Manyakmısınız ya, Atatürk olmasaydı cumhuriyet kurulmazdı doğru, Erdoğanda olmasaydı Bu gün Türkiye diye bişe kalmamıştı doğru. ee bu ükede yaşayanların kavgası neden Atatürk ve Erdoğan üzerinden. bu böğle olmalı biz Atatürk üde seviyoruz Erdoğanıda seviyoruz.

Beğenmedim! (13)
Avatar
Okur 2018-03-06 21:14:17

Kadinlarin yeri mutfaktir.....,..
...,...............diyecekler yakinda,yavas yavas buna alistiriyorlar,ne dedi fetfacilarindan biri,kadin dovulebilir

.gorursunuz siz okulu,okuyupta ne yapacaksin,dogru kocaya...bu yorumu begenmeyen ilk ben olayim bari

Misafir Avatar
Yeliz 2018-03-06 21:37:15 @Okur

Evet ve belki yakinda kadinlarin yeri mutfaktir diyecekler. Fakat bunlar gercek Müslümanlar degil ve bu yobazlar hayatlarinda Kurani okumamis ve anlamamis dinsiz alcaklardir. Lütfen Ateitler alinmasin.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Yeliz 2018-03-06 21:34:49

Sonuna kadar ATATÜRK'cüyüm ve ATATÜRK olmasaydi soyumuz olmadi. Benimde yakinim ve akrabalarim var ve hepsi Tayyip'kolik oldular. Tayyip'den sonra ne olacaklar merakediyorum.

Misafir Avatar
türkoglu 2018-03-13 15:44:02 @Yeliz

yeliz hanim merak etmeyin bunlar elbise degistirme üstadidir,tayyip gider bunlar cümleten tayyibe küfür eder alici,velici,ahmetci ,mehmetci olurlar bunlarin vatan millet degil ki bunlarin derdi bu vatan bu bayrak ve bu milletle görmüyormusun keske savasi yunanlilar kazansaydi diyen tarihci bozuntusunu hastanelerde ziyaret edip saygi gösteriyorlar millette alkisliyor be anacim sükürler olsunki bu milletin özünde hala atatürk ve türkün vatanina sahip cikanlar var

Beğenmedim! (0)
Avatar
Derince 2018-03-06 23:34:19

Bu ne kepazelik rezillik ne istersiniz Atatürk'ten .İyilikten başka ne yapmış siz kurban olasınız onun bir saçının teline. Allahım sizleri inim inim inletsin emi diliniz kal olsun inşAllah .

Avatar
Okur 2018-03-06 21:54:09

Özgür irade olsa kaç kadın türban takar? türban takmak aslında bir yasağı yerine getirmektir; birçok kadın ağlayarak tesetture girmiştir , şimdi buradan bana örnek verdirmeyin,eskiden başı kapalı okula gitmek yasaktı, yanı bir yasağı yerine getiriyordunuz,ortunerek de diğer bir yasağı yerine getiriyorsunuz, anlayacağınız size herşey yassak ozgur seçim yok....seç birini

Avatar