banner87

Atatürk için skandal sözlere imza atan Anapalı özür diledi!

AKİT TV'de yayınlanan 'Saklanan Tarih' programında yazar Ahmet Anapalı Mustafa Kemal Atatürk için "Zurnanın son deliği" benzetmesi yapmıştı. Anapalı, bu skandal sözleri için özür diledi.

Atatürk için skandal sözlere imza atan Anapalı özür diledi!

AKİT TV'de yayınlanan 'Saklanan Tarih' programında yazar Ahmet Anapalı Mustafa Kemal Atatürk için "Zurnanın son deliği" benzetmesi yapmıştı. Anapalı, bu skandal sözleri için özür diledi.

03 Mart 2018 Cumartesi 21:26
Atatürk için skandal sözlere imza atan Anapalı özür diledi!

AKİT TV'de skandallar bitmiyor. Ahmet Anapalı ve Resul Demir'in sunduğu 'Saklanan Tarih' programında Mustafa Kemal Atatürk'ün askerlik dönemine ilişkin skandal ifadelere yer verilmişti.

Programda Ahmet Anapalı, Atatürk için "Harekat ordusunda zurnanın son deliğiydi, gel gel git git yapan, bana su getir, sırtımı kaşı, bacağıma makyaj yap, masaj yap emirlerini uygulayan emir subayıydı" demişti. Anapalı bu sözlerin sosyal medyada yayılmasının ardından Kanal D habere konuştu ve söylediği sözler yüzünden özür diledi. Anapalı, "Yanlış anlattıysam, Atatürk'ü sevenlerden özür diliyorum. Atatürk'e saygısızlık yapmam Allah buna müsaade etmiyor" diye konuştu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 03.03.2018 22:36
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
rrrrrr 2018-03-03 21:37:50

özür dileme gahbe evladi SEN KIMSIN ONUN BUNUN COCUGU ATATÜRK BU ÜLKE INSANINI KÖLE OLMAKDAN KURTARDI AVRADININ BI TARAFINA GODUMUN COVUGU YETER ULAN ÖNÜNE GELEN RAHMETLININ ARKASINIDAN AHKAM KESIYOR KIM ATATÜRKE DÜSMANSA TA AMINA KOYAYIM ÖTESI Y

Misafir Avatar
Zübük 2018-03-04 11:19:55 @rrrrrr

Atatürke laik olamayanlar biziz. Atatürk dedik , askerlerigiz dedik yan gelip yattik. Atatürkün isaret etmis oldugu istikametden saptik. Simdi bu salyali it yavrulari meydani bos bulunca tabiiki hakaret ederler. Biz rehavete kapilmadan yilmadan Atatürkün yolunda yürüseydik , bu it soylari agizlarini acamazlardi. Söyleyene degil söyletene bak derler dogru. Kabahatin büyügü bizde

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-03-03 23:57:57 @rrrrrr

yazdiginiz bütün yorumlar google tarafindan aninda kayit altina aliniyor haberiniz olsun.Test edebilirsiniz.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
akit kapatilmali 2018-03-03 23:43:36 @rrrrrr

milli degerlerimizi hedef aliyor kesinlikle milli ve yerli degil ve insanlari hedef tahtasi yapan bir gazete

Beğenmedim! (0)
Avatar
RRRRRR 2018-03-03 21:42:18

SARI BATUHUNUN LANETI AKPE NIN ÜZERINDE OLSUN

Avatar
fidel 2018-03-03 22:55:53

bunlar tam birköpek gibi havlıyorlar. hemde gancık köpekler bunlar....

Avatar
vatan severler 2018-03-03 23:41:35

ATAMIZA Saygisizligi hakarete izin vermez

Avatar
cemal 2018-03-03 23:10:25

yaziklar olsun riyakar kuranda ac oku gunahlarin en buyugu inan bir insansan gorursun eger camilerde ezan okunuyorsa ataturk ve silah arkadaslari sayesinde yoksa sendemi keske yunan kazansaydi diyenlerdensin bu tur insanlari Allaha havale ediyorum

Avatar
siz ATAMIZIN 2018-03-03 23:42:27

tirnagi olamazsiniz

Avatar
"Mustafa Kemal'in askerleriyiz" 2018-03-03 23:46:55

"Mustafa Kemal'in askerleriyiz"

Avatar
Derince 2018-03-04 03:13:53

Diliniz kopsun iyimi Namkörsünüz Namkör.Sizden her şey beklenir çünkü Aslı'nızı inkar ediyorsunuz .Yat kalk ATA'mıza dua et sen.