'Atatürkçüler terörist yetiştiriyor' demişti...

Devletin bürokratları, Atatürk’e hakaret eden Bartın Milli Eğitim Müdürü’nü ziyaret etti. Görüşmeye ait fotoğraf da “Dik dur, eğilme” notuyla paylaşıldı.

'Atatürkçüler terörist yetiştiriyor' demişti...

Devletin bürokratları, Atatürk’e hakaret eden Bartın Milli Eğitim Müdürü’nü ziyaret etti. Görüşmeye ait fotoğraf da “Dik dur, eğilme” notuyla paylaşıldı.

31 Mart 2018 Cumartesi 11:29
'Atatürkçüler terörist yetiştiriyor' demişti...

Sözcü'den Ali Ekber Ertürk'ün haberine göre, Bartın İl Milli Eğitim Müdürü Yaşar Demir'e halktan büyük tepki, bürokratlardan ise destek geldi. Demir, “Başı açık kız görünce sinirleniyorum, Atatürkçüler terörist yetiştiriyor” demiş ve Atatürk'ün adını 18 Mart Şehitleri Anma genelgesinden çıkarmıştı. Bartın İl Kültür ve Turizm Müdürü Fuat Dursun, Gençlik ve Spor Müdürü Ali Özdemir, Çevre ve Şehircilik Müdürü Ali Özcan ile Kızılay İl Müdürü, Demir'i makamında ziyaret edip destek verdi. Özcan ziyaretin fotoğrafını sosyal medya hesabından “Dik dur, eğilme, dürüstlüğüne inanan seninle” ifadesiyle paylaştı.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ossmann 2018-03-31 11:37:18

"Atatürkçüler terörist yetiştiriyor" diyen mutlaka serefsizdir. Makamlari icin yalamiyacaklari organ yoktur. Bir insanin sahsiyetsiz olma durumu!

Avatar
Zübük 2018-03-31 11:41:19

Yalaka, suriyeye bak kim terörist yetistiriyor, akp, katar, suudlar hepsi yobazlar ve dinci takimindan ! Ayrica Atatürk'ü karalamak isteyen ve karaliyanin babasi belli degildir.

Avatar
cafer 2018-03-31 12:06:51

Müdür efendi senin dik durma günün yaklaşıyor.kuyruğun üzerine oturturlar.

Avatar
İYİ günlere 2018-03-31 12:23:44

Gözleri yıldız gibi, kaşları hilal Sanki Mustafa Kemal Bizim Çocuklar Gözleri yıldız gibi, kaşları hilal Evladı Fatihan derler, adı Meral.. Gece onlar, gündüz onlar, kara günde güneş onlar Umudunu kesme sakın; Bak “İYİ”ler var… Gözleri yıldız gibi, kaşları hilal Sanki Mustafa Kemal Bizim Çocuklar Gözleri yıldız gibi, kaşları hilal Evladı Fatihan derler, adı Meral.. Ummadığın bir yerlerden, ummadığın bir zamanda Çıkar bu milletin bağrından, çıkar gelir… Gözleri yıldız gibi, kaşları hilal Sanki Mustafa Kemal Bizim Çocuklar Gözleri yıldız gibi, kaşları hilal Evladı Fatihan derler, adı Meral.. Bunca zaman hep bekledin, hep yollarını gözledin İşte çıkmış geliyorlar, bak “İYİ”ler var… Gözleri yıldız gibi, kaşları hilal Sanki Mustafa Kemal Bizim Çocuklar Gözleri yıldız gibi, kaşları hilal Evladı Fatihan derler, adı Meral… Kararı sen vereceksin, kötüye dur diyeceksin İnan yine güleceksin; Bak “İYİ”ler var… Gözleri yıldız gibi, kaşları hilal Sanki Sultan Alparslan bizim çocuklar Gözleri yıldız gibi, kaşları hilal Sanki Sultan Mehmet Han bizim çocuklar Gözleri yıldız gibi, kaşları hilal Sanki Mustafa Kemal Bizim Çocuklar Gözleri yıldız gibi, kaşları hilal Evladı Fatihan derler, adı Meral.. Sanki Mustafa Kemal Bizim Çocuklar Gözleri yıldız gibi, kaşları hilal Evladı Fatihan derler, adı Meral..”

Avatar
evet dik dur eğilme 2018-03-31 13:58:01

mecburiyetten demi? Bi eğilirsen var ya.....

Avatar
dik dur, eğilme 2018-03-31 14:03:25

.....çünkü boğazımıza b.ka battık

Avatar
cevher 2018-03-31 15:04:24

dik dur bakalım bir gün gelir dört el üstünde durursun. yunan getirirler yanına aynı odaya koyarlar. ulan ata olmasıyıdı baban makarios olurdu.