Atilla Taş tahliye oldu

Atilla Taş'ın bugün denetimli serbestlik hükümleri kapsamında tahliye edildi.

Atilla Taş tahliye oldu

Atilla Taş'ın bugün denetimli serbestlik hükümleri kapsamında tahliye edildi.

08 Şubat 2019 Cuma 17:25
Atilla Taş tahliye oldu

"FETÖ medya yapılanması" iddiasıyla açılan dava kapsamında tutuklanarak 14 ay cezaevinde kalan ve tahliye edildikten sonra cezası onanınca yeniden tutuklanan Atilla Taş, 9 Kasım'dan bu yana Metris Cezaevi'nde bulunuyordu. 

Odatv'nin haberine göre; Atilla Taş son olarak Kandıra Açık Cezaevi'ne sevkedilmişti. 

Taş'ın bugün denetimli serbestlik hükümleri kapsamında tahliye edildi.

Son Güncelleme: 08.02.2019 17:29
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gereksiz 2019-02-08 20:28:03

Geçmiş olsun vatansever, özledik seni.

Avatar
Sebastian 2019-02-08 22:37:06

Çomarlar saraydan atılan kemikleri yalamaya devam....

Avatar
Gereksiz 2019-02-08 22:40:26

Çomarlar neden bu kadar korkuyorsunuz?...

Avatar
abc 2019-02-09 01:41:36

Satılık, şerefsiz, aşağılık, yobaz, vatan haini ak-troller gene kusmuş buraya zırvalarını. Hele durmadan buralarda Atatürkçülere hakaretler eden orospu çocuğu piç yok mu... Allah onun bin türlü belasını versin de acılar içinde gebersin inşAllah. AMİN!!!

Avatar
Ülkücü Aydın 2019-02-08 18:03:04

Hoşgeldin ATİLLA TAŞ KAFA..!..Elitizm kokan bıçkın ve gereksizler tarafından bolca retweetlenen twitlerine başlarsın artık ne ne özledik bi bilsen..gereksizler çok sıkılıyodu herşeyden önce

Misafir Avatar
Atilla Taş değil sen ve senin gibiler gereksiz 2019-02-08 19:03:08 @Ülkücü Aydın

Atilla Taş değil, sen ve senin gibi Ülkücü ayaklarıyla yıllarca Amerika'nın Köpekliğini, şimdi de Tayyip'in yandaşlığını yapan, Her türlü mafya işlerini yapan insanlıktan nasibini almamış mahlukatlar gereksiz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
3 Yeşil Hilal 2019-02-08 21:18:32

Sırıt aptal ergen sırıt.pis pis sırıt sıfatına tükürdüğüm faydasızı.işbu gereksizin 1 milyon takipçi avanesi vardı en son.cok enteresan bir ülkeyiz çok fenaaaaa

Avatar