Avrupa’dan Adalet Yürüyüşü yorumu: Dünyanın en büyük eylemi yapılıyor

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu’nun başlattığı "Adalet" yürüyüşü devam ederken, dünya basınının ilgisi sürüyor. İsviçre'nin en büyük gazetelerinden Blick, bu yürüyüş hakkında "Dünyanın en büyük eylemi" yorumunu yaptı.

Avrupa’dan Adalet Yürüyüşü yorumu: Dünyanın en büyük eylemi yapılıyor

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu’nun başlattığı "Adalet" yürüyüşü devam ederken, dünya basınının ilgisi sürüyor. İsviçre'nin en büyük gazetelerinden Blick, bu yürüyüş hakkında "Dünyanın en büyük eylemi" yorumunu yaptı.

01 Temmuz 2017 Cumartesi 14:38
7701 Okunma
Avrupa’dan Adalet Yürüyüşü yorumu: Dünyanın en büyük eylemi yapılıyor

Gazete okuyucularına Kılıçdaroğlu’nun yürüyüşünü, “Türkiye'de muhalefet, Erdoğan'a karşı her geçen gün daha da büyüyerek yürüyor. 18.000 Türk, Ankara'dan İstanbul'a Erdoğan'ın politikalarını protesto için yürüyerek gidiyor“ alt başlıklarını kullanarak okuyucularına duyurdu.

Geniş fotoğraflara da yer veren gazete, Hindistan'ın efsanevi lideri Mahatma Gandi'nin 1930'da yaptığı 385 kilometrelik tuz yürüyüşünü hatırlattı ve bugün İsviçre'de başlayan Lozan- Genf arasında yapılacak yaklaşık 60 kilometrelik yürüyüşe de yer verdi.(Sozcu)


Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 01.07.2017 14:47
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ulkucu 2017-07-02 08:04:10

Yuruyusu elestirenlere bir sozum var.Turk bayragindan ve vatanindan bahsedenler...Türk yoktur, bana Türklükle gelmeyin, vs diyen bir duzene gıkınız cikmiyor.Hercek bir ülkücü olarak diyorum ki...KILIÇDAROĞLU HİÇ OLMAZSA DA TÜRK OGLU TÜRKTÜR.NE MUTLU TURK UM DIYENE.

Avatar
Sahin Aksu 2017-07-02 03:20:54

Bariş içinde yapılan her yürüyüş demokratik görülmeli

Avatar
carsiiiiii 2017-07-02 12:25:32

bu yuruyse ihanet diyenlere cevap kim osloda pkk ile Masaya oturdu kim habura seyar mahkemleri kurdu kim ne istedinizde vermedik dedi kim tarim beni affetsin dedi kim fetoye peygamber gibi tapiyordu iste asil ihanet burda su kafanizdaki arap sablonunu atin yeter yemen harbine sirtimizdan vurdunuz iste hainler

Avatar
dogasever 2017-07-01 15:34:24

turkiye icin en uygunu üce bölunmek doguda kürdler ic anadoluda muhafazakarlar batida ulusalcilar ve atatürkcüler baska tütlü huzur gelmez memlekete alevvilerde kendileri kararverecek ya da kürdlerle ya da ulusalcilarla bence en uygunu seküler kürdlerle birliktelik

Avatar
Feridun tutuncu 2017-07-01 22:44:22

Mallkomxx sen kafayı kirmissin be arkadaşım. ..Bu yazdıni kimse yutmaz.

Avatar
MALCOLM-XX 2017-07-01 19:17:39

1-
Adalet için yürüdüklerini hatırlatan Kılıçdaroğlu,
———-
NE OLUR, HER ŞEY İÇİN YÜRÜDÜĞÜNÜZÜ SÖYLEYİN AMA ‘ADALET’ İÇİN YÜRÜDÜĞÜNÜZÜ ASLA SÖYLEMEYİN ! AMERİKA VE NATO’DAN ASLA ADALET GELMEYECEĞİ İÇİN, İFLAH OLMAZ ISRARCI AMERİKANCI VE NATO’CULARDAN, NATO YANLILARINDAN DA ANCAK ABD VE NATO’NUN MÜSAADE ETTİĞİ ORANDA ‘ADALET’ SUNULUR İNSANLIĞA, YANİ ? YANİSİ HİÇ ADALET SUNULMAZ , YÜKSEK TEKNOLOJİK SİLAHLAR, BOMBALAR, KAN VE GÖZYAŞI SUNULUR IRAK’LI, BAĞDAT’LI, YEMEN’Lİ BEBELERE !!!… IŞİD’İ KURUP, SURİYE’YE GÖNDEREN VE KÜÇÜCÜK GÜNAHSIZ BEBELERİN KAFALARINI KESTİREN VE BU DURUMDA DA, HEMEN GÜNAHSIZ MASUM HALKINI SAVUNMAYA GEÇEN ESAD’A, AMERİKAN GÖRÜŞLERİ PARALELİNDE ACIMASIZCA ZALİM VE DİKTATÖR DİYEN AMERİKAN YANLISI SAHTE SOLCU LİDERLERE YANİ YANKİLERE VE ONLARIN TÜM YERYÜZÜNDEKİ İDEOLOJİK YANDAŞLARINA KARŞI SON DERECE ADİL OLACAĞIZ YANİ SON DERECE ACIMASIZ !!!…
ONURLU TÜRKİYE DEVRİMCİSİ DENİZ GEZMİŞ, YANKİ’NİN 6. FİLOSUNU TAŞLAMIŞTI AMA ONU SAHTECE SEVDİKLERİNİ SÖYLEYEN SAHTE SOLCULAR OLA

Avatar
MALCOLM-XX 2017-07-01 19:18:09

2-
RAK TAŞ ATMAYIN DA, HİÇ OLMAZSA BU KATİLLERE KARŞI MAHCUPEN TAŞ YERİNE GÜLLER ATIN BE KARDEŞİM ?! HANİ ZERRE YÜREKLERİ VARSA EĞER BU DOSTLARIN ATTIKLARI GÜLLER KARŞISINDA YÜREKLERİ YARELENİR BELKİ, HİCAP DUYAR KENDİ YAPTIKLARINDAN YA DA DOST BİLDİKLERİNE SİTEMLER EDER, ŞİİRLER DÜZER BELKİ, BİLİNİR Mİ ?!…

Avatar
MALCOLM-XX 2017-07-01 19:18:39

3-
BASINDAN ÇOK ÖNEMLİ İSTİRHAMIMDIR !
LÜTFEN SN. KILIÇDAROĞLU’NUN, SÖMÜRÜCÜ, DARBECİ EMPERYAL AMERİKAN VE NATO YANLILIĞINI VE ‘TAM BAĞIMSIZ VE ONURLU TÜRKİYE’ DİYEN DENİZ GEZMİŞ’İ SEVDİĞİNİ SÖYLEYEN SN. KILIÇDAROĞLU’NUN BU (SAHTE) SOLCULUK İDDİALI YANINI BİR ARAYA GETİREREK, YANİ AMERİKA VE NATO’YU (YANİ EVRENSEL ZULMÜ) ASLA REDDETMEYEN BİR ANLAYIŞIN, ADALET GİBİ ÇOK YÜCE BİR KAVRAMI SAVUNUYOR OLMASI ARASINDAKİ O DERİN BAĞI AÇIKLAMASINI,YANİ BUNUN GERÇEKTEN ADİL OLUP/OLMADIĞINI KENDİSİNDEN İSTER YA DA KENDİLERİNE SORAR MISINIZ LÜTFEN ?!…