Ayasofya'daki ‘Bale figürü'ne namazla protesto!

Ayasofya Müzesi'ndeki bir özel açılışta bale figürü yapan bir kadının sosyal medyaya da yansıyan fotoğrafıyla ilgili inceleme başlatılmıştı.

Ayasofya'daki ‘Bale figürü'ne namazla protesto!

Ayasofya Müzesi'ndeki bir özel açılışta bale figürü yapan bir kadının sosyal medyaya da yansıyan fotoğrafıyla ilgili inceleme başlatılmıştı.

06 Ocak 2019 Pazar 18:44
Ayasofya'daki ‘Bale figürü'ne namazla protesto!

Ayasofya Müzesi’nde bir bale figürü olan ‘spagat’ yapan bir kadının görüntülerinin sosyal medyada yer almasının ardından bir grup protesto müze önüne protesto eyleminde bulundu.

Saat 16.00 sıralarında müzenin önüne gelen grup üyeleri müzenin içine girmek istedi. Yoğun güvenlik önlemi alan polis gruba izin vermedi.

Çevik kuvvet polisleri müzenin kapısı önünde barikat kurarken, grup üyeleri tekbir getirdi. “Zincirler kırılsın Ayasofya Açılsın” sloganı da atan grup daha sonra müzenin önünde namaz kıldı.

Namazın ardında grup üyeleri dağıldı.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
LAZ 2019-01-06 19:07:44

O kadar hassassaniz 12 yasindaki cocuklara tecavuz edenleri protesto edin gavat lar sizi

Misafir Avatar
ULUSALCI PARTİ 2019-01-13 17:16:41 @LAZ

BUNLARIN DEDELERİ İSTİKLAL SAVAŞI SIRASINDA KÜMESTE SAKLANIP HU ÇEKİP ŞARAP VE ESRAR İÇİP SEMİZLENİRKEN CUMHURİYET ATATÜRK HAKKINDA BEDDUALAR OKUMUŞ İNŞALLAH YUNAN GALİP GELİR DİYE DUALAR OKUYARAK GÜNLERİNİ GÜN EDEREK ASKERDEN KAÇARAK DAHA BLUĞ ÇAĞINDAKİ GENÇ KIZLARI SİKERKEN GÖBEK BAĞLAYARAK YAN GELİP YATARAK YAN GEL OSMAN BİR DİLİM BOSTAN POZİSYONLARINDA KALARAK GÖT GÖBEK BÜYÜTMÜŞ ATATÜRKÜN ŞANLI ORDUSU ÖNÜNDE TAKKİYE YAPARAK SECDE ETMİŞ AMA BİTLERİ KANLANIP FOSEPTİK ÇUKURLARINDAN ÇIKINCA BUGÜN ATATÜRK YENİ BİR DEVLET KURMADI KEŞKE YUNAN GALİP GELSEYDİ İKİ AYYAŞ SÖYLEMLERİNİ DAHA RAHAT İFADE EDER OLMUŞLARDIR.

https://ulusalcipartisitesi.wordpress.com/

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CHPyi biterecek video 2019-01-12 19:04:42 @LAZ

https://www.youtube.com/watch?v=qjACHKhpJHk

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
atatürk yahudi 2019-01-12 18:48:50 @LAZ

26 Şubat 1921 tarihli New-York Tribune gazetesinde Mustafa Kemal, Ankara hükûmetinin yahudi lideri” ifadesi yer alıyor.
Orijinal kaynak: https://chroniclingamerica.loc.gov/lccn/sn83030214/1921-02-26/ed-1/seq-1.pdf Amerikan Kongre Kütüphanesi arşivi

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
LÜTFENNNNNN 2019-01-11 09:22:29 @LAZ

Kardeşler bakın din düşmanı Şeytanlar fitne yapıyor. inanmayın o şeytanlara. dininize islama düşmanlık edip kendinizi yakmayın. bakın ALLAH her şeyi görüyor. yapmayın. NAMAZ kılın. Allah cc den yardım isteyin. ölünce kabirde amelinle başbaşa kalacaksın. şeytanlar orada olmayacak. ama haa bakın Cehennemin ne olduğunu bilseniz İslama saldırmazsınız böyle.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ULUSALCI PARTİ 2019-01-08 09:37:13 @LAZ

BU YOBAZ SALTANAT HALIFE YANLISI GURUHUN AMACI AYASOFYA ÜZERİNDEN DİN İSTİSMARI VE SÖMÜRÜDÜR İNSANLARİ ALLLAHLA ALDATMAYA UTANMIYOR MUSUNUZ
https://ulusalcipartisitesi.wordpress.com/

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
NİHAT GENÇ'İN VERYANSIN-TV YOUTUBE'DE AÇILDI !!!!! 2019-01-07 16:32:02 @LAZ

EN AZ 30.000 ABONEYE İHTİYAÇ VAR ! ULA 300.000 YAPAK !
https://www.youtube.com/channel/UCLEhuU5yv0T4WBjntWoUSXw

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yörük haydar 2019-01-07 13:12:07 @LAZ

Ne kadar yobaz tarikatçı takiyyeci varsa oraya dolmuş

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
VAY beee 2019-01-07 08:47:24 @LAZ

Gavur aşıklarının ağzına bir parmak bal sürdüler, bir kemik attılar bu gavur aşıkları gavurdan daha büyük gavur oldular. İslama Müslümana saldırdılar.Cehenneme gidene kadar durmayın.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
salkimsacak 2019-01-06 22:14:11 @LAZ

Ha agzina saglik can kardesim bu itlerin alayi zaten subyanci ,Ulkenin altini o saman dolu beyinleriyle dinamitliyorlar

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Dogru Söyler 2019-01-06 20:42:30 @LAZ

Bunlar cocuklari taciz edenlerle ayni takimdan dirlar

Beğenmedim! (2)
Avatar
Dogru Söyler 2019-01-06 18:58:08

Zerzekler, neden bunlara gaz fiskirtilmiyor

Avatar
Zevzekler 2019-01-06 20:08:21

Osmanlıcılık oynayan din bezirganları Cuma namazını Şam’daki Emevi Camii’nde kılacağız hayalleri kuruyordunuz yerine suriyeli mülteciler yani ÖSSO-İŞİD militanları Taksim de bayrak açıp, halay çektiler. Üstüne kızlarımızı taciz ettiler. Sizler nerelerdeydiniz? Hani yılbaşı kutlamak caiz değil di? Neden ÖSSO-İŞİD militanlarını taksim meydanından kovalamadınız? Orada da namaz niye kılmadınız? Sizi gidi takiyeciler din bezirgânları sizi. Hadi ordan.

Avatar
yav arkadaş 2019-01-06 19:08:56

GAZ NERDE GAZ GAZ GAZ YOKMU GAZ BİTTİMİ YOKSA GAZINIZ

Avatar
HADE BE !.... 2019-01-06 19:10:54

Din bezirgânları yine gerilim startejisi uygulayarak, bazılarının ekmeğine yağ sürüyorlar ve besleme bunlar.

Misafir Avatar
salkimsacak 2019-01-06 22:17:55 @HADE BE !....

Besleme?? Yani bunlar AKit mi ,yani bunlarin dinle imanla isi yokmu demek istiyorsun kardesim ,Allah askina dedigini birdaha dusun ,baksana adamlar tepeden tirnaga nur saciyor ,veya nur siciyorda diyebiliriz ,ne dedigine dikkat et bunlarin hepsi cennete gidecek sonra bizleri oraya almazlar bak.

Beğenmedim! (1)
Avatar
türkmen 2019-01-06 20:40:37

Sizin.namazinizi.ayasofyanizi.sikiyim

Misafir Avatar
: @türkmen x---cevap 2019-01-07 12:13:22 @türkmen

nıt: @türkmen x----sende insan diye yaşadığı nı sanıyorsun? sapık ve şeytana hizmetkarlık yapıyorsun farkına varamıyorsun.

Beğenmedim! (2)
Avatar
hakan 2019-01-06 20:42:01

Bunlar.insan.degil.hayan.bunlar

Avatar
Ülkücü Aydın 2019-01-06 19:56:49

Geri kafalı olabilirler ama solcular gibi yakıp yılmıyorlar pustlukta yapmıyorlar.efendi gibi protestolarını yapıyolar gazı size ayırdık çocuklar
Sizin hakkınızı başkasına verirmiyiz hiç aşkolsun

Misafir Avatar
Kula kulluk Etmeyen Müslüman 2019-01-06 23:54:08 @Ülkücü Aydın

Payandası olduğunuz iktidar, AYASOFYA yı NİYE CAMİYE ÇEVİREMİYOR??? Camiye çevirme sözü vermediler mi?

Beğenmedim! (0)