Aydemir: Erdoğan bir il başkanını neden hedef alıyor?

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın, CHP İstanbul İl Başkanı olan Canan Kaftancıoğlu'na yönelik eleştirileri Siyaset Stratejileri Uzmanı Elif Dördüncü Aydemir'in gündemindeydi. Aydemir, "Yoksa Erdoğan, CHP'li Kaftancıoğlu'nu ciddi bir tehdit olarak mı algıladı?" ifadelerini kullandı.

Aydemir: Erdoğan bir il başkanını neden hedef alıyor?

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın, CHP İstanbul İl Başkanı olan Canan Kaftancıoğlu'na yönelik eleştirileri Siyaset Stratejileri Uzmanı Elif Dördüncü Aydemir'in gündemindeydi. Aydemir, "Yoksa Erdoğan, CHP'li Kaftancıoğlu'nu ciddi bir tehdit olarak mı algıladı?" ifadelerini kullandı.

18 Ocak 2018 Perşembe 01:39
Aydemir: Erdoğan bir il başkanını neden hedef alıyor?

Siyaset Stratejileri Uzmanı Elif Dördüncü Aydemir, CNN Türk’te yayınlanan programda konuştu. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın, CHP İstanbul İl Başkanı olan Canan Kaftancıoğlu’na yönelik sert sözlerine değinen Aydmir, Erdoğan’ın neden Kaftancıoğlu’nu hedef aldığını sordu.
Aydemir, “Sayın Cumhurbaşkanı niçin bir il başkanını hedef alıyor. Biliyorsunuz genelde ana muhalefet lideri ile atışmayı tercih eden ve seven bir kişi kendisi. Bu sefer bir il başkanını hedefe koymak suretiyle, partiyi yıpratmaya çalışıyor. ‘Acaba burada İstanbul’u kaybetme endişesi olduğu için mi?’ böyle yapıyor. Yoksa Erdoğan, CHP’li Kaftancıoğlu’nu ciddi bir tehdit olarak mı algıladı?” ifadelerini kullandı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 18.01.2018 01:43
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Nurali Boz 2018-01-18 03:58:12

ERdogan bir donek ve piyondur erdogan bu ulkeye bir civi dahi cakmadigi gibi butun civileri sokmustur cunku mecburdur gorevini yapmaya yoksa kanala supurulecegini cok iyi biliyor turkiyede basbakanlik koltuguna otura bilmen icin G...kili olman gerek buda solcudan olmaz din soslu sagcilar bicilmis satilik ulkeyi satan kahpe ve vatan haini olanlar yapar

Misafir Avatar
doğruya doğru 2018-01-18 09:40:54 @Nurali Boz

Bnce kocasakal kılıçdaroğlundan daha iyi. kötünün iyisi yani. yok chp de Türkiyeye hizmet edecek adam kalmadı. DENİZ BAYKAL gitti chp BİTTİ.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
DİKDATÖR lük bakalım nerde 2018-01-18 09:39:28 @Nurali Boz

Gariban chp yönetim kadrosu. bir kaç baş AAN btün chp lileri ANTİ TÜRKİYE olmaya zorluyor. ne yapsınlar korkuyorlar. kim chp de kılıçdaroğluna bir kelime söz etse ipini çekiyorlar. beş altı tane chp tepe yönetimi var baş aan bunlar. diğerşeri emir kulu koltuk para aşkı işte kimse ıkını çıkartamıyor.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
hastir ordan 2018-01-18 09:28:54 @Nurali Boz

fetö ile kim beraber yürüdü yağan yağmurda(yağan yağmurda avanta paralar)minareler süngü camiler kışlamızdı!şimdi neden minareyi çalan kılıfını uydurur oldu?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aynı fabrikanın imalatları 2018-01-18 09:05:09 @Nurali Boz

Meral hanımda canan da aynı kırmızı kazaklı, bunlar aynı fabrika malı. kırmızı fularlı kadındanda anlıyoruz hatırlıyoruz bişeyler değilmi* GEEZİ dn.

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
aynı fabrikanın imalatları 2018-01-18 09:04:07 @Nurali Boz

Meral akşenerde Canan da aynı fabrikanın malı ve aynı şişirme görevli basıl şişiriyor. hizmet gayret sadece abd için zarar ve düşmanlıksadece Türkiye için. olmaz olmaz. bu halk bunlara tahammül edemez kardeşim.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
NE DENMİ? 2018-01-18 08:56:45 @Nurali Boz

İlk gün HDP’ye selam çaktı
CHP’nin tartışılan İstanbul İl Başkanı Canan Kaftancıoğlu, dün görevi devralırken HDP Eşbaşkanı Demirtaş’a selam göndermeyi ihmal etmedi.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
seçmen 2018-01-18 08:35:34 @Nurali Boz

Bir il başkanı neden hedef alınır? bu cumhurbaşkanı hatta bir vatandaşın bile takibindedir hiç merak etmeyin. bir terrist nerde olsa halk ona tepki verir. cumhurbaşkanıda haklı olarak tabiki ülkesini milletini düşünüp bir teröristin istanbulda yetkili bir makama gelmesine razı olmaz. canan chp den çok hdp ye selam yolladı seçildikten beri. ne haber?

Beğenmedim! (3)
Avatar
Neruda 2018-01-18 06:15:45

Korkunun ecele faydası yok.Korkmayan bir defa, korkan her gün ölür.

Avatar
Tekin Baran . 2018-01-18 03:09:58

CUNKU BIR BAYAN IL BASKANI ISTANBULDA TAYYIBINYAHINI KESER,

Avatar
Hasan 2018-01-18 07:36:21

Domuz eti yiyenlerdenmi korkudan.. asıl korkak sizsiniz..

Avatar
yasin bozdağ 2018-01-18 09:31:38

evet çünkü mutlaka seçilmesi lazım seçilmezse işinin kötü olduğunu biliyor.tehdit görmüş olabilir.çıkarın sizde bunların kirli çamaşırlarını ortaya

Avatar
Dedikoducu Erdoğan 2018-01-18 16:11:02

İşi güçü dedikodu.Ekonomiden anlamaz.Dış siyasetden anlamaz.Devlet adabından anlamaz.Hukukdan anlamaz.Nezaket sıfır.işi gücü Dedikodu

Avatar
aydın 2018-01-18 10:12:59

karadenizden trakyadan oy beklemesin bu istanbul olayından sonra yeni chp,bir anket yaptırsında anlasın

Misafir Avatar
ahmet 2018-01-18 10:54:30 @aydın

karadenizden gelmeyebilir belki ama trakyadan kesinlikle chp oy kaybetmez.

Beğenmedim! (0)