banner87

Bahçeli, Alaattin Çakıcı'yı hastanede ziyaret etti

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, Alaattin Çakıcı’yı tedavi gördüğü Kırıkkale Yüksek İhtisas Hastanesi’nde ziyaret etti.

Bahçeli, Alaattin Çakıcı'yı hastanede ziyaret etti

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, Alaattin Çakıcı’yı tedavi gördüğü Kırıkkale Yüksek İhtisas Hastanesi’nde ziyaret etti.

23 Mayıs 2018 Çarşamba 15:09
Bahçeli, Alaattin Çakıcı'yı hastanede ziyaret etti

MHP Genel Başkanı Bahçeli, Kırıkkale'de T Tipi Kapalı Cezaevi'nde hükümlü olan ve geçtiğimiz Cumartesi günü geçirdiği rahatsızlık nedeniyle Kırıkkale Yüksek İhtisas Hastanesine kaldırılan Alaattin Çakıcı'yı bugün tedavi gördüğü hastanede ziyaret etti.

Partinin resmi twitter hesabından yapılan açıklamada, "Genel Başkanımız Sayın Devlet Bahçeli, rahatsızlanan Alaattin Çakıcı’yı tedavi gördüğü Kırıkkale Yüksek İhtisas Hastanesi’nde ziyaret ediyor" denildi. Görüşmeye ilişkin fotoğraflar paylaşıldı.

Bahçeli Çakıcı’ya bir kalem hediye etti. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 23.05.2018 15:26
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Antalyalı Attalos 2018-05-23 15:33:02

Bir suç örgütü başını hapishanede ziyaret eden bir partinin başı.Memlekete ne güzel bir örnek ama.Bu Gargamelin boynunda bir torba samanı eksik valla.Tabii bunun elini eteğini öpüp ardından gidenlerinde.

Misafir Avatar
Cp 2018-05-23 18:49:46 @Antalyalı Attalos

Karisini baskasina öldurten alçak bir katil,baçeli ve temsil etigi zihniyet iste tamda bu.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Muttalip 2018-05-23 17:20:23 @Antalyalı Attalos

a ka pe baskani tayyipin pekeri olurda bahcelinin cakicisi olmus cokmu? Aradaki fark cakici tayyipe kafa tutan ve biat etmeyen onurlu kisi , mafya adami böyle olur.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Bu donek Bahceli bir haltlar 2018-05-23 16:03:44 @Antalyalı Attalos

karistiriyor amma hayirlisi, sadece ajan zannederdik meger ayni zamanda mafia babasi Al Capone imis

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bahçeli nin ekonomi umrunda degil 2018-05-23 15:17:17

Bahçeli icin Alaattin Çakıcı'yı hastanede ziyaret etmek daha onemli

Misafir Avatar
Bahceli 2018-05-23 16:02:10 @Bahçeli nin ekonomi umrunda degil

af istiyordu af gelmeyince ziyarete gitmis napsin

Beğenmedim! (0)
Avatar
Devlet Bahçeli Ekonomi Konusunda 2018-05-23 15:31:29

3 Maymunu oynuyor Duymadim Gormedim Bilmiyorum

Misafir Avatar
Ossmann 2018-05-23 17:21:55 @Devlet Bahçeli Ekonomi Konusunda

Bi anlasa , konusacakda ekonomi bilgisi ilkokul düzeyininde altinda!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Doğu Perinçek Galaksinin dışında 2018-05-23 15:35:37

ANLADIK DA DEVLET BAHCELI NERDE ???? mars mi venus mu Samanyolu mu nerde ??? dolar oldu 4.85 millet borc bataginda herseye zam bahcelinin haberi yok sanki varsa yoksa CUMHUR ITTIFAKI ANLAMIS DEGILIM BAHCELIYE NASIL ULASIRIZ TELEPATI YOLUYLA MI ???? BAHCELI EKONOMIYI HIC AGZINA ALMIYO NEDEN ACABA ????

Misafir Avatar
Ossmann 2018-05-23 17:30:16 @Doğu Perinçek Galaksinin dışında

Ekonominin kitabini yazmakta oldugu icin simdi konusmaya vakti yok. Promtersiz konusamayan herifden fazla bir sey beklemeyin!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bahceli bey 2018-05-23 15:39:28

Ekonomi batti yunenistandan beteriz bi yorum yap san senin matemategine ihtiyacimiz var

Avatar
ERTY 2018-05-23 15:44:12

NE KADAR SALAK YORUMCU VARSA BURADA TOPLANMIS

Misafir Avatar
@ERTY x salagina 2018-05-23 17:24:15 @ERTY

Dingil, sen akillsinda ne bok yedin, burada ne isin var?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Antalyalı Attalos 2018-05-23 16:49:00 @ERTY

Ne o lan Aydın angutu,yağlı kemiği duyunca hoşunamı gitti.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
he he 2018-05-23 16:00:54 @ERTY

AYDIN

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Antalyalı Attalos 2018-05-23 15:48:38 @ERTY

Git sarayın kapısında havla Allahın davarı,burası sana göre değil.Belki önüne sofralarından artan yağlı bir kemik atarlar orada.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Unal 2018-05-23 15:47:26

BABA 7 FILMI ICIN SENARYO YAZIYORLAR BASROLEDE MARIO PUZZO YU OYNATACAKLARDA KULTUR BAKANLIGININ KASASINDA PARA KALMAMIS

Avatar