banner87

Bahçeli'den Akşener'e suç duyurusu

MHP lideri Devlet Bahçeli, İYİ Parti Genel Başkanı Merak Akşener hakkında suç duyurusunda bulundu: 2015 yılı kaset iddiaları araştırılsın...

Bahçeli'den Akşener'e suç duyurusu

MHP lideri Devlet Bahçeli, İYİ Parti Genel Başkanı Merak Akşener hakkında suç duyurusunda bulundu: 2015 yılı kaset iddiaları araştırılsın...

16 Temmuz 2018 Pazartesi 12:42
Bahçeli'den Akşener'e suç duyurusu

MHP lideri Devlet Bahçeli, İYİ Parti Genel Başkanı Merak Akşener hakkında suç duyurusunda bulundu: 2015 yılı kaset iddiaları araştırılsın...

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 16.07.2018 13:15
Anahtar Kelimeler:
AkşenerBahçeliMhp
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
cevher 2018-07-16 12:49:57

HEMEN FIRSATLARINIZI DEĞERLENDİRİN. GÜVENDİĞİNİZ YERLER VAR . YA ADALET

Misafir Avatar
seçmen 2018-07-16 19:04:28 @cevher

2. PİNOKYO MERALLL. SEÇİM KAMPANYASINDA MİLLETİN GÖZÜNEBAKA BAKA YALAN SÖYLEDİ. YÜZDE 60 OY ALACAĞINI SÖYLÜYORDU. PİNOKYO. BİRİLERİ YAMAN ŞİŞİRDİ MERALI AMA DOĞURDUMU GAZMI ÇKARDI ORASINI BİLEMEM AMA HALKA YALAN SÖYLEDİ PİNOKYO. KILIÇDAROĞLUNUN DİŞİ İKİZİ.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
tutun 2018-07-16 18:19:42 @cevher

kaçacaaaaaaaaakkk.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
evet 2018-07-16 18:19:18 @cevher

Meral kadınların yüz karasıdır.yani Türk kadınlarının yüz karası.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tarzan 2018-07-16 14:53:58

Bahçeli'nin kim olduğunu öğrenmek istiyorsanız, eski Osmaniye Nüfus müdürünün bilgisine baş vurun. İşi gücü iftira ve yalan. Bu adam Türk milliyetçilerini ayırdığı yetmiyormuş gibi, birde kendi durumuna bakmadan kişilere düzmece iftiralar atıyor. Birde, Tayyip ile Bahçeli'nin yolları nerede birleşti acaba?

Misafir Avatar
Tarik 2018-07-16 16:20:06 @Tarzan

Benim bildigim ve duydugum Bahceli Ermeni mi, Yahudi mi? Öyle birsey yani. Tayyip ile de yollari buralarda birlesiyor. Nede olsa koyunlar her lokmayi yutuyor, bunlarida yuttular.

Beğenmedim! (0)
Avatar
nuh 2018-07-16 15:38:11

MERAL HANIMIN DA KONUŞMA ZAMANI...VAKTİNDEN EVVEL DE SONRAKİ ZAMAN DA YAPILAN AÇIKLAMALAR MANA İFADE ETMEZ

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-07-16 17:03:01

DEVLETBAHÇELİ BÌŔ SEY BILIYORSA,BILMECE GIBI KONUŞMASINA GEREK YOK.ELINDE KANIT VARSA DIREK SUÇLASIN.VATAN
DAŞ MUĞLAK SUÇLAMALARLA OYALANMASIN.GÜNDEMI UNUTTURMA ÇABALARI OLMASIN DIYORUM.FETÖCÜ ARIYORSA ÖNCE PARTI
SINDEN BAŞLAYIP ORTAĞINLA DEVAM ETMESINI ÖNERİRİM.ÇÜNKÜ ARTYĞININ 3/2 SI FETÖCÜ.BU NASIL MILLIYETÇÎLİK.AYIP
VATANDAŞI NARKOZLARLA UYUŞTURDUNUZ,FAKAT ÖLDÜRMEDINIZ.İÇLERINDE HALA SAĞ DUYULU VATANDAŞLARIMIZ VAR.

Avatar
bakınız 2018-07-16 13:30:22

Meral KAÇACAKKK. KAÇACAAAAAK. TEDBİR ALIN O FETÖCÜ KAÇACAAAK.

Misafir Avatar
i 2018-07-16 13:59:16 @bakınız

ne utanmaz ne ahlaksız pisliksin sen fetöye ziyarete gidip baş örtenler vekil oldu akp ye ancak sizin gibi cahiller inanır

Beğenmedim! (0)
Avatar
Utanmaz 2018-07-16 17:50:27

Türkiyemizin dibine dinamit koyan kişi