banner87

Bahçeli'den Erdoğan'a 'af' misillemesi

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, Erdoğan'ın "Bizim şu anda hükümetimizle böyle bir düşüncemiz kesinlikle yok" sözlerine yanıt geldi. Bahçeli 'kararlıyız' ifadesini kullandı.

Bahçeli'den Erdoğan'a 'af' misillemesi

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, Erdoğan'ın "Bizim şu anda hükümetimizle böyle bir düşüncemiz kesinlikle yok" sözlerine yanıt geldi. Bahçeli 'kararlıyız' ifadesini kullandı.

13 Mayıs 2018 Pazar 16:03
Bahçeli'den Erdoğan'a 'af' misillemesi

'Af' tartışmasını bir anda gündeme taşıyan Devlet Bahçeli'ye AKP Genel başkanı ve Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, "Bizim şu anda hükümetimizle böyle bir düşüncemiz kesinlikle yok" yanıtını vermişti. Bahçeli bir kez daha konuştu. Bahçeli;" Bu konda kararlıyız. Kesinlikle sözümüzün arkasındayız. Allah'ın izniyle af düzenlemesinin çıkacağını ümit ediyoruz" ifadelerini kuyllandı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 13.05.2018 16:16
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Okur 2018-05-13 16:54:58

Bunlar yine bir oyun ceviriyorlar,danışıklı dövüş gibi bir durum var, Bahçeli sanki gündem belirliyor izlenimi vermek istiyor,ama yemezler..sen onu bırakta, bana dolar bozdur derken sen niye dolar aldın ,onun hesabını ver

Misafir Avatar
her türlü pis işe bu salagı sürmene 2018-05-13 21:52:54 @Okur

gerek yok .çık söyle nedir sorunun kabızmısın,ishalmi ikiside kokucak sonuçta.altınıza sıçmayında.

Beğenmedim! (0)
Avatar
SIKILDIK -TAMAM 2018-05-13 17:04:10

Kocamış Kurt ile Kutsanmış Adam ağızlarında bi şeyler geveliyor ama yakında baklayı çıkartırlar. Yeter SIKILDIK-TAMAM

Avatar
SIKILDIK - TAMAM 2018-05-13 17:07:21

ALLAH (CC) İLE ALDATMAYAN, MAL VARLIĞINI KURUŞUNA KADAR AÇIKLAYACAK, DİPLOMASI SAHTE OLMAYAN VE KANMAYAN, KANDIRILMAYAN, KANDIRMAYAN CUMHURBAŞKANI İSTİYORUZ.

Avatar
We're bored, OK 2018-05-13 17:12:53

SIKILDIK,TAMAM

Avatar
SIKILDIK,TAMAM 2018-05-13 17:14:00

We're bored, OK

Avatar
FETONUN SIYASI AYAGI YOKMU 2018-05-13 21:35:12

Erdoğan Bey diyorki 17 universite kurmak icin geldiler hepsini onadim diyor okullar icin yer istediler verdik diyor diyorda diyor e peki CHP DONEMI FETO ULKEMIZDE UNIVERSITE KURMUSMU https://www.youtube.com/watch?v=-m9NL8xz_Hw

Avatar
eyy bahceli bey 2018-05-13 21:36:51

bir zamanlar recep tayyip erdogan tipi baskanlik sistemi Turkiyenin bolunmesinin recetesidir demokrasinin idam fermanidir diyordunuz ve birden bire baskanlik sisteminin onunu actiniz yetmedi Akp ile cumhur ittifaki yapiyorsunuz baskanlik sistemini destekliyorsunuz inanin sayenizde Kafam karıştı sizce kime inanmaliyim neye inanmaliyim ??? https://www.youtube.com/watch?v=CxG13ZLB6rY

Avatar
Eee 2018-05-14 01:16:06

Hapishaneler masum (kadin erkek bebek) insanlarla doldu. Daha iceri tikilacak cook masum var oy vermeyen cook insan var. Onlarin gözünü korkutmak icin hapisanelerin biraz bosalmasi gerek.