Bahçeli gazetecileri hedef gösterdi

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, gazeteci ve yazarlarında aralarında bulunduğu isimleri hedef gösterdi.

Bahçeli gazetecileri hedef gösterdi

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, gazeteci ve yazarlarında aralarında bulunduğu isimleri hedef gösterdi.

26 Haziran 2018 Salı 09:52
Bahçeli gazetecileri hedef gösterdi

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli , gazeteci, yazar, anket şirketleri ve akademisyenleri hedef gösteren bir mesaj yayınladı. Tek tek saydığı isimlere ‘teşekkür’ eden Bahçeli, “Sizin gibiler olmasa hakikat, haysiyet, doğruluk, adamlık, ahlak, insanlık nasıl seçilir, ayırt edici vasfını nasıl gösterirdi” dedi.

‘İFTİRA KAMPANYASINDAN YÜZLERİNİN AKIYLA ÇIKTILAR’

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli seçim sonuçlarıyla ilgili bir mesaj yayınladı. Bahçeli, aralrında Cumhuriyet yazarlarının da olduğu isimlerini saydığı gazeteci ve yazarları MHP’ye iftira atma ve kötülemekle suçladı. Bahçeli, mesajında “Aşağıdaki isimleri yazılmış zevat-ı muteber (!) aylar süren yoğun ve yorucu bir iftira kampanyasından yüzlerinin akıyla çıktılar (!). Allah var ya, partimizi yılmadan kötülediler. Yüksünmeden ithamlarını sıraladılar. Yorulmaksızın MHP husumetini derinleştirdiler. Kendilerine çok şey borçluyuz (!). Yaptıklarını, yazdıklarını, yıktıklarını, yorumlarını hiç unutmayacağız” ifadelerine yer verdi.

‘MHP’YE ÖZEL KİN DUYUYORLAR’

İsimlerini saydığı kişilerin “MHP’ye özel bir kin ve nefret duyduğunu” savunan Bahçeli, “24 Haziran Cumhurbaşkanı ve Milletvekili Genel Seçimlerinin sonuçları bir kez daha gösterdi ki Türk Milleti algı oyunlarına gelmiyor, müfterilere inanmıyor, ahlak ve adaletinden sapma hakkını göstermiyor. MHP’ye özel bir kin ve nefret duyan zevat-ı muteber (!) ümit ederim ki insafa gelirler, vicdanlı olmanın hakkını verirler” dedi.

'NE YAPTINIZSA BAŞARAMADINIZ’

“Sayısız iftiranıza teşekkür ederim” diyen Bahçeli, açıklamasını şöyle sürdürdü: “Hayret verici ithamlarınıza teşekkür ederim. Şaşırtan isnatlarınıza da teşekkür ederim. Sizin gibiler olmasa hakikat, haysiyet, doğruluk, adamlık, ahlak, insanlık nasıl seçilir, ayırt edici vasfını nasıl gösterirdi! Bu nedenle şükranlarımı sunuyorum, var olun diyorum. Ne yaptınızsa başaramadınız, nitekim Milliyetçi Hareket Partisi’ni yıkamadınız. Beyhude yere uğraşmayın, Türk Milletini durduramazsınız. Uğur Dündar (Sözcü), Yılmaz Özdil (Sözcü), Rahmi Turan (sözcü), Emin Çölaşan (Sözcü), Necati Doğru (Sözcü), Soner Yalçın (Sözcü), Namık Kemal Zeybek (Anayurt), Birgül Ayman Güler (Aydınlık), İsmet Özçelik (Aydınlık), Mehmet Yuva (Aydınlık), Oktay Ekşi (aydınlık), Oktay Yıldırım (Aydınlık), Rafet Ballı (Aydınlık), Rıza Zelyut (Aydınlık), Sabahattin Önkibar (Aydınlık), Ahmet İnsel (Cumhuriyet), Ali Sirmen (Cumhuriyet), Aslı Aydıntaşbaş (Cumhuriyet), Aydın Engin (Cumhuriyet), Erdem Gül (Cumhuriyet), Hikmet Çetinkaya (Cumhuriyet), Kadri Gürsel (Cumhuriyet), Orhan Bursalı (Cumhuriyet), Özgür Mumcu (Cumhuriyet), Öcal Uluç (Gözlem), Nagehan Alçı (Habertürk), Nihal Bengisu Karaca (Habertürk), Oray Eğin (Habertürk), Sevilay Yılman (Habertürk), Abdulkadir Selvi (Hürriyet), Ahmet Hakan (Hürriyet), İsmail Saymaz (Hürriyet), Taha Akyol (Hürriyet), Etyen Mahçupyan (Karar), Mehmet Ocaktan (Karar), Can Ataklı (Korkusuz), Hüsnü Mahalli (Korkusuz), Ümit Zileli (Korkusuz), Mehmet Tezkan (Milliyet), Hıncal Uluç (Sabah), Hilal Kaplan (Sabah), Melih Altınok (Sabah), Nuh Albayrak (Star), Adnan İslamoğulları (Türkiye’de Yeniçağ), Agah Oktay Güner (Türkiye’de Yeniçağ), Ahmet Gürsoy (Türkiye’de Yeniçağ), Ahmet Takan (Türkiye’de Yeniçağ), Arslan Bulut (Türkiye’de Yeniçağ), Burhan Ayeri (Türkiye’de Yeniçağ), Orhan Uğuroğlu (Türkiye’de Yeniçağ), Yavuz Selim Demirağ (Türkiye’de Yeniçağ), Güngör Mengi (Vatan), Kemal Öztürk (Yenişafak), Hakan Bayrakçı (SONAR), Bekir Ağırdır (KON-DA), Özer Sancar (METROPOL), Faruk Acar (ANDY-AR), Murat Gezici (GEZİCİ), İbrahim Uslu (ANAR), Gürkan Hacir (CNN TÜRK), Murat Sarı (KONSENSÜS), Mehmet Murat Pösteki (ORC), Mehmet Ali Kulat (MAK), Ahmet Kasım Han (KADİR Has Üniversitesi), Doç Dr. Barış Doster (Marmara Üniversitesi), Tanju Tosun (Ege Üniversitesi), Şaban Sevinç (Halk TV), İsmail Dükel (Halk TV), İsmail Küçükkaya (FOX TV), Fatih Portakal (FOX TV).
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 26.06.2018 10:09
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
köylü 2018-06-26 10:03:19

patron yine çıldırmış kralıda seçtiğine göre artık hedef gösterip kelleler vurulur ülkemiz ateş hattına girmiştir zavallı ülkemiz delilerin eline geçti sonumuz ateştir şeriatçı hain kürtler oylarını yine şeiatçılardan yana kullanmışlar

Misafir Avatar
adalet istiyoruz.------baksana 2018-06-26 18:13:32 @köylü

adalet istiyoruz.-----------adeletmi istyorsunuz?
adalet çıktığınız yerde . orya geri dön bulursun.. ulan başörtülü milletvekilini meclisten yaka paça dışarı attığınızda adalet göglerdemiydi?
ulan imamhatipliği Üniversiteye kat sayı diye bir rezillikle kapıdan içeri sokmadığınızda adalet uzaydamıydı, ulan deyyuslar lise li gençler namaz kılarken REZALET başlığı atıp millete öcü gibi gösterdiğinizde adalet 7 kat yer altındamıydı*
siz varya ŞEYTANIN ta kendisisizniz. ulan Aydın doğan hükümet düşürdüyünde, askeriye hükümeti al aşağı ettiğinde, ezan türkçe okutulduğunda, suçsuz Adnan menderes asıldığında, devletin başarılı adamı özal zehirlendiğinde adalet sizin çıktığınız yerdemiydi?
lavuklar.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
adalet istiyoruz. 2018-06-26 11:20:42 @köylü

Benece kim kaos çıkartmak istedi, kim ülkenin zarar görmesi için tuzaklar kurdu, tuzak kuranların yanında oldu onların cezasını kanunlar önünde vermesi lazım. yanına kar kalanlar asla yarın boş durmayacak. Bahçeli haklı. BOSTAN FARALERİNE ÖNLEM ALINMALI.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
Mutlaka akibetleri kötü olacak zulum ehlinin..inş. 2018-06-26 10:55:24 @köylü

artık bunların dilleri hiç durmaz..ha bire milleti ve basını kötüleyecekler.
Allahım bunlara neden böyle bir fırsat verdin..akp. ve mhp.ikiliine..
bunlar her türlü hileleri yaptılar yine de kazandılar..sokak ortasında mühürle pusulalara akp.ve mhp.yi Evet olarak bastılar.
Mutlaka Allahın bunlara da bir tuzağı olması gerekir.
Tarihe baktığımızda böyle zombi kafalara sahip olan kim varsa önce meşhurlaşır ve kendisini İLAH yerine koyar..ancak son,ları hüsran olur.
umutumuz Allah,a dır..umulurki bunlarında sonları hüsran olacaktır.
HasbinAllahu va niğmel vekil..Allah bizim vekilimizdir.
..........
hile ile iş yapan mihnet ile can versin..amin..
sürünerek...can verir hileciler..gizli hesap yapanlar..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tasma 2018-06-26 10:31:25

Tayyip'in yönetim semasindaki tasmalı köpeklerden biri olabilirsin. Yakışır sana.

Avatar
Antalyalı Attalos 2018-06-26 10:42:31

Ulan haysiyetsiz dürzü.Sen bu saydığın insanların sı..tığı bok bile olamazsın.Tayyip in tasmalı iti.Saldır co diye emir verdi sana galiba Tayyip sahtekarı.

Misafir Avatar
Alper 2018-06-27 08:22:09 @Antalyalı Attalos

Senin siyasi anlayışını bakış açını devirmeyi... Terör savunucusu chpkk lı inine. Cehape li zihniyet yenile yenile gösteren oldunuz... Siz bu zihniyetle daha cok yenilirsin... Allah sizi ülkede siyaset yapmaya bile nasıp etmesin terörist savunucusu fetoşun evladı.. Yandan yemiş Kemal ve terörist selonun kardesi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Antalyalı Attalos 2018-06-26 19:42:36 @Antalyalı Attalos

Alper ve erty denen pezevenkler,burada havlayacağınıza gidin sarayın kapısında havlayın,belki önünüze sofralarından artan yağlı bir kemik atarlar.Şimdi siktirin gidin buradan onun bunun çocukları,yallaaah.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
alper 2018-06-26 18:31:34 @Antalyalı Attalos

SADECE SENDE BAHSEDİYORUM ANTALYALI OTTOLOS MUDUR NEDİR... İSMİNE SICAYIM SENIN ADAM GİBİ KONUSSANA KARISIZ PEZEVENK..

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
ERTY 2018-06-26 18:30:48 @Antalyalı Attalos

SİZLER YENİLGİYİ AZMEDEMEYİNCE GÖTÜNÜZÜ BİLE ORTALIKTA SATACAK CINSTESINIZ. YAVSAK..

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
alper 2018-06-26 18:29:31 @Antalyalı Attalos

SENİN ANANI SALIHLI GENEL EVINDE GÖRDÜM .. SENSİN OROSPU COCUGU KAHBE KARI EVLADI GÖT VEREN ZİHNİYETİNİ SİKEYİM SENİN...

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Antalyalı Attalos 2018-06-26 16:57:37 @Antalyalı Attalos

Alper ve erty ismiyle yazan orospu çocukları,daha okuduğunuzu anlamaktan acizsiniz.Ben yazımın neresinde oy hırsızlığından bahsediyorum Allahın davarları.Kaldiki hırsızlık yapan Tayyip ten ve dört bakanınızdan bahsetmedimbile.Mecliste bunları aklayarak ne kadar karaktersiz olduğunuzu ispatladınız zaten.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ERTY 2018-06-26 16:51:11 @Antalyalı Attalos

senin gibi salakla dalga gecmem en güzeli antalya ottoros mudur nedır adında bıle hayır yok yandan yemıs cehape zzihniyetli mahlukat

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
alper 2018-06-26 16:50:05 @Antalyalı Attalos

ne karaktersiz ve pis zihniyette oldugunuz bellı takılmıssınız oy calıyor dıye aq her boku siz bilirsiniz zaten bu kadar bilmekten göt lalesi oldunuz gitti.. 9 secim kaybvettınız hala utanma kalmamıs yuzunuz bile essek derisi gibi olmus... kerhanedekı orospu bile sizin bu zihniyetten daha degerli...

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Antalyalı Attalos 2018-06-26 12:54:04 @Antalyalı Attalos

Sen gitte ananla taşşak geç alper denen göt lalesi.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
haramlar,,veballer ile zoraki seçim..!!!! 2018-06-26 11:59:02 @Antalyalı Attalos

ALPER,,hırsızlıkla,,(oyları çuval çuval çalmakla) ysk.nin oy pusulalarının depoları veya deposuna kim elini kolunu sallayarak girebilir? vicdanen söyle..
bu depo veya depolarda 540 milyon oy neden istiflendi..neden bu kadar çok oy pusulasını ysk.bastırdı..56 milyon kişi oy kullancak..karşılğında 540 milyon oy pusulası neden bastirıldı..Ayrıca...bu depolara kim girebilir..PARK MI BURASI..YOKSA ALİAĞANIN DEPOSU MU BURASI.HİÇMİ NÖBETÇİLERİ YOK.? herkes elini kolunu sallayarak girip istediği kadar oy pusulası alabilirmi? imkanı mı var..
polis 4 çuval oy pusulası yakaladı..ya yakanmayanlar..Allah bilir 50 çuval oy pusulası..gizli olarak EVET muhurunu ya yaptırdılar veya ysk.den aldılar..sokakta EVET AKP.ye bastılar..videoları var.millet görüyor ,,,akp.mhp.bbp..KUL HAKKINI ÇALMIŞLAR..ve daha bilemediklerimiz..
MİLLET İTTİFAKI DAVALAR AÇMASI GEREKİR.SEÇİM KONTROLLU VE ÖZENLİ OLARAK YENİDEN YAPILMASI LAZIMDIR..YOKSA BU VEBAL VE GÜNAHLARI CUMHUR İTTİFAKI BİRLİKTE MİLLET İttifakı kabul etmiştır.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aNTALYA.LININ TIRNAĞI OLAMAZSIN ..ALPER 2018-06-26 11:49:42 @Antalyalı Attalos

arkadaşım var diyorki bizim bir İT,imiz var..adı ALPER..
AYNEN İT GİBİ HIRLIYORSUN ALPER

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
alper 2018-06-26 11:33:25 @Antalyalı Attalos

mhp %3 mü olum sizler harbi ne içtiyseniz bana verin bende içeyim aq nasıl kafa yasıyorsunuz .. bu zihniyet olmasa ben nasıl taşşak geçerim sizinle ... yandan yemişler

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
alper 2018-06-26 11:31:58 @Antalyalı Attalos

senin gibi yandan yemis salak gerizekalı olmasa bu adamlar nasıl bülkeye ve kurucusuna küfür edecek .. senin gibi hıyarlar olmasa nasıl kendi milletine hakaret edicek size müstahaktır aq yandan yemısleri senın antalyalı lakabını alayımamuda kaldırayım... sallama cay

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
chp..iyi parti uyanın..oylarımıza sahip çıkın. 2018-06-26 11:26:42 @Antalyalı Attalos

mhp.çuvallardaki ve sokaklardaki sahte basılan oy,lardan kazandı..normalde %3 alamazdı..akp.de payına düşen ve demet demet sandıklara atılan silah zoru ile kazandı..kişi silahını çekip..sandık görevlilerine mermi sıkıyor ve sandıkları sokak oyları ile dolduruyor..
Marmaris,teki yazlık ahır saraydan belliki akp.hile yapacaktı.
işte gerçekler.
bu seçim 15 gün itiraz müddeti ile itiraz edilmeli..yenilenmeli.
Irak,ta dahi hileli seçim yenilendi.
başka devletlerde hileli seçim yenilend.
kontrollu..olarak seçim yapılsın akp..%29,ü mhp..%3, kesinlikle aşamaz.
hakkımızı oy çalanlara Allah huzurunda asla helal etmiyoruz.
Millet ittifakı uyan ya..itiraz et..yoksa bir daha hiç birinize oy vermeyeceğiz.
yoksa chp..ve iyi parti ve saadet mazlumların VEBALİNİ GÜNAHINI akp ve mhp.gibi alacaktır..onlar hileci..bunlar ıtiraz etmiyor..sonucu kabulleniyorlar..hakkımız chp.ye mhp.ye akp.ye iyi partiye ve saadete haram olsun..amin

Beğenmedim! (0)
Avatar
Emine 2018-06-26 12:38:17

TCdeki sicimde Insanlik kayb etti ve Fasizm kazandi, malesefff.. eseff esefff

Avatar
ysk. 494.milyon oyu ne yapacaksın.Fazla basmıştın 2018-06-26 11:45:39

bilinmeyen formul.(halk tarafından)
bilinen formul (cumhur ittifakı,YSK..A.A..sı ve gizli sokak elleri.)
3 kişi vefat etti.seçim nedeniyle...
ancak akp.ve mhp..mutlu...yazık be.
tavuk mu öldü..sanki? vebalları öldürenlerin boynuna olsun.
bilinen formul...GİZLİ... ysk..aa..akp.mhp..ve sokak ta pusulalara oy kaşesi vuranlar..ve gizli veya açık ysk.depolarına girip çuvallarla oy çalanlar..ve ysk.bilerek 56 milyon oy kullanması karşılığında 540 milyon oy pusulası basması.

Avatar
Tarzan 2018-06-26 12:29:21

Yazıkki! Bu şizofren beni unutmuşşşşş. Ula Tayyip ile birlikte oyları çaldınız şerefsizler. AKP ile MHP nin oyları ancak % 38 ediyordu. Seçim gecesi alavere dalavere ile oylar sizin torbalara girdi.

Avatar
ERTY 2018-06-26 10:04:13

bahcelının bu saydıkları süzme .......
bunlara destek verende cehepe denen pislik zihniyettir.... sapsızlar

Avatar