Bahçeli: MHP’yi Kürt düşmanı olarak göstermek şerefsizliktir

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, "MHP’yi Kürt düşmanı göstermek, Kürt kökenli kardeşlerimi MHP’ye karşı kışkırtıp bozgunculuğa ve vurgunculuğa heves etmek tek kelimeyle şerefsizliktir" dedi.

Bahçeli: MHP’yi Kürt düşmanı olarak göstermek şerefsizliktir

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, "MHP’yi Kürt düşmanı göstermek, Kürt kökenli kardeşlerimi MHP’ye karşı kışkırtıp bozgunculuğa ve vurgunculuğa heves etmek tek kelimeyle şerefsizliktir" dedi.

21 Mayıs 2018 Pazartesi 18:34
Bahçeli: MHP’yi Kürt düşmanı olarak göstermek şerefsizliktir

Devlet Bahçeli resm sosyal medya hesabı Twitter'dan yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:

Sadece insan olmak yetmez, insaf ve irade de gereklidir. Bunlar yetmez, iffet, izzet, ikdam, ikram, ihtiram ve ihtimam lazımdır. Değerleri aşınmış, ruhu tutsak düşmüş, vicdanı uşaklaşmış, kalbi kiralanmış, kavli kararmış kişilerin insan taklidi yapmaları elbette beyhudedir.

Sosyal medyadan iftira ve zehir saçan namussuzlar kadar televizyon ekranlarından fitne ve tezvirat yayan namertler vardır ve aslında bir avuç kalmışlardır. Bunlar ki, Türk düşmanlarının ileri karakolu, Türkiye’yi yıkmaya çalışanların erzak ve mühimmat bekçileridir.

Cumhur İttifakı’na sabotaj teşebbüsü, Yenikapı Ruhu’na suikast girişimi son günlerde hız ve derinlik kazanmıştır. Türkiye’nin karşısında mevzilenen iç ve dış karanlık odaklar son bir gayretle, son bir nefesle melanet projelerden medet umar hale gelmişlerdir. Ancak nafile!

Cumhurbaşkanı Seçimi 2.tura kalırmış, Allah’ın izniyle bu iş Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın yüksek bir oyla seçilmesiyle ilk turda biter. Cumhur İttifakı Meclis çoğunluğunu kaybedermiş, bu iddia sahiplerinin ya ruh sağlıklarında, ya da zeka seviyelerinde ağır bir sorun vardır.


Cumhur İttifakı muazzam bir başarıyla TBMM’de üstünlüğü alacak, güçlü bir siyasal varlıkla temsil edilecektir. Çok değil, 33 gün sonra ak koyun kara koyun ortaya çıkacaktır. Biraz sabredilsin, bilhassa MHP üzerinde oyun kuran alçaklar insan içine çıkacak yüz bulamayacaklardır.

Diyorlar ki, “MHP’ye Kürtler oy vermez. Sayın Erdoğan bu nedenle oy kaybediyor.” Bu çevreler, Cumhur İttifakı’na çomak sokmak için deve olsalar iğne deliğinden geçecekler. Hele bir Gürgan Hacır, hele bir Nevzat Çiçek ve türevleri var ki, sanırsınız fitne geçit merasimi yapıyor!

Yusuf Has Hacib, MHP’ye karşı beşinci kol faaliyetiyle vazifeli Kandil ve Pensilvanya beslemelerine şu sözleriyle adeta şamarı indirmiş:“Edepsizin yüzü dikkat edersen etsiz bir kemik,edepsizin özü kapanmaz bir gedik.Edepsiz kişidir insanın alçağı,doğru söz söylemez utanmaz dili.”

MHP’yi Kürt düşmanı göstermek, Kürt kökenli kardeşlerimi MHP’ye karşı kışkırtıp bozgunculuğa ve vurgunculuğa heves etmek tek kelimeyle şerefsizliktir. Aynı zamanda vatana, bayrağa, millet ve bin yıllık birikim ve kaynaşmaya çok ağır bir ihanettir.

Sinsi ve şuurlu siyasi Kürtçülük yapanlar PKK’nın değirmenine su taşıyan rezillerdir. Kürt kökenli kardeşlerim MHP’ye karşı falan değillerdir. Karşı olanlar PKK’lılardır, PYD/YPG sevdalılarıdır. Kürt terörist olmaz, teröriste Kürt denmez, denemez.

İki de bir, takılmış plak gibi, Kürtlerin oyları MHP’den dolayı oraya buraya kayar diyerek kirli ihbar ve ilanda bulunan kripto ajanlar,mankurt soysuzlar gazete ve televizyonlara yerleşmiş saatli bombadır.Bunlar, hain bir projenin figüran ve maşalarıdır. Artık maskeler düşmüştür.

Türk ve Türkiye düşmanları MHP’ye sevgi ve sempatiyle bakmaz.Allah muhafaza,varsayalım baktılar,kuşku etmeyin ki kendimizden şüphe duyarız.Kürt kökenli kardeşlerim bizim her şeyimizdir,ayrımız gayrımız yoktur,aramıza hendek kazmayı planlayanlar casuslar,terörizmin piyonlarıdır.


Ekran ve gazetelerde kim ne söylerse söylesin, MHP, milletin her evladını bir ve aynı görüp kucaklayacaktır. Bunu söylüyorum yürekten, yarın söylenip sahiplenecek milyonlar yürekten.

Hakkımızda yalan yanlış algı oluşturmaya, siyasi operasyon yapmaya çabalayan kim varsa emelleriyle birlikte takip ediyor ve gerekli notlarımızı alıyoruz. Karanlıkta uyanık, aydınlıkta gafil olanları biliyor, görüyor, hesaplaşacağımız günleri sabır ve akılla bekliyoruz.

Demiş ki Yusuf Has Hacib: “Dil aslan gibidir, eşikte yatar; dikkat etmezsen eğer başını yer. Dilinden çeken insan ne der işit, bu sözü kulağına küpe et.” Sevinci az, kaygısı çok, öveni az, söveni çok olan insan hasımları, insanlık azmanları sizinle işimiz daha bitmedi!

“Cumhur İttifakı, Millet Aklı, Bin Yıllık Kardeşliğin Teminatı.” Başka söze gerek var mı?

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 21.05.2018 21:04
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
bozo 2018-05-21 18:39:06

ulan arap dansözü bile senin gibi kivirmiyor

Misafir Avatar
şaka gibi 2018-05-22 11:44:51 @bozo

Süleyman Soylu: Tayyip Erdoğana gününü göstereceğiz” demiş
https://www.youtube.com/watch?v=ugmxi9xEbMM

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eyyy bahceli 2018-05-22 10:53:58 @bozo

baskanlik federasyon demektir buda Turkiyeyi bolunmeye goturectir diyordunuz ve simdi savunucusu oldunuz ve simdi Millet ittifakini yerden yere vuruyorsunuz ayip ayip
https://www.youtube.com/watch?v=CxG13ZLB6rY

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@58 yigido x*** Cev***CVP 2018-05-22 10:48:33 @bozo

Lan sefil hangi firinci müsterisini biktirmak icin ekmeye zam yapar? Müsterisini biktiran firinci ekmegini marslilarami satacak. salak önce ekonomi biraz ögren sonra milletin yorumlarina yorum yaz. Her üretici müsteri cekmek ve tutmak icin fiyatlari sabit tutmaya calisir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ege iyi izlemeler 2018-05-22 10:44:50 @bozo

Ekonomik duruma vatandaşlar tepkili
https://www.youtube.com/watch?v=Iv_styWhldY

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
SORUMLU kur spekülatörleri faiz lobisi akp masum 2018-05-22 10:43:28 @bozo

AKP ICIN HER SORUNDAN SORUMLU kur spekülatörleri faiz lobisi derecelendirme kuruluşu veya Feto BAHANE SUCLU HEP hazir veya Avrupa bizi kiskaniyor hep ayni senaryo AKP HIC BIR SEYDEN SORUMLU DEGILSE O KADAR MAASI NEDEN ALIYORLAR VE O KOLTUKLARDA HALA NEDEN OTURUYORLAR AKP HEP MASUM MELEK BOYLE BIR HIKAYE YE BOYLE BIR MASAL A KIM KANAR

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CUMHURBASKANI ADAYLARI 2018-05-22 10:42:09 @bozo

UNIVERSITE DIPLOMALARINI MILLETIMIZE SUNSUN AYRICA Transkript de gormek istiyoruz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Millet İttifakı KAZANACAK 2018-05-22 10:41:14 @bozo

milyonlar milyarlar trilyonlar 1 kisiye denetimsiz emanet edilirmi ??? HAYIR SU AN BASBAKAN VE SORUMSUZ CUMHURBASKANIDA ORTULU ODENEK KULLANIYOR DENETLEYEN YOK SORUMSUZ CUMHURBASKANI BU PARALARI NERELERE HARCIYOR

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ESKIDEN YURT DISINDAKI VATANDASLARIMIZIN COGU 2018-05-22 10:39:44 @bozo

TURKIYEDEN MERCIMEK FASULYE PEYNIR ZEYTIN GIBI TURKIYEDEN AVRUPAYA GOTURUYORDU SIMDI COGU SEYI AVRUPADAN TURKIYEYE GETIRIYORLAR YETMEDI BIRDE ET TURKIYEDE COK PAHALI DIYE ALMANYADAN HOLLANDADAN BILE GETIRIYORLAR ACINILCAK DURUMDAYIZ

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ne buldularsa satmislar akp ye oy yok 2018-05-22 10:36:00 @bozo

Kahreden gerçekler, Ne buldularsa sattılar ama israf ve faizlerine yetmedi - Temel Karamollaoğlu
https://www.youtube.com/watch?v=vFQWkD88U9A

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
su an ali babanin ciftligi gibi 2018-05-22 10:35:24 @bozo

hem basbakan ortulu odenek aliyor hemde sorumsuz cumhurbaskani ortulu odenek aliyor denetleyen yok

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP DONEMI DOLAR UCTU 2018-05-22 10:34:33 @bozo

Liradan sıfır atıldığında 1 dolar = 1.3 TL iken TL bugün 4,55 TL

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
israil tohumu 2018-05-22 10:33:42 @bozo

https://www.sozcu.com.tr/2018/yazarlar/bekir-coskun/kelek-2411676/

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP EKONOMIDE DUVAR A TOSLADI 2018-05-22 10:33:10 @bozo

ihracat dan fazla ithalat yaparsan nolur ??? ulkenden hep doviz cikar et saman tohum benzin gibi cogu seyi ithal ediyoruz yetmiyormus gibi yapilan koprulerde sehir hastaneleride hazine garantili dolar bazinda borclanma birde yabanciya satilan fabrikalar kurumlar cogu kar yapiyordu satin alan yabanci napiyor parayi ulkesine goturuyordur ulkemizden yine doviz cikisi dolar arttikca cogu sey e zam et den tut benzin tohum gibi satip satip uretmezsen tuketirsen olacagi bu ekonomide duvara toslarsin

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
AKP hangi yuzle oy istiyor 2018-05-22 10:32:16 @bozo

Geçmediğin köprüye, inmediğin havalimanına para ödeyeceksin. Ülkemizin tüm stratejik tesisleri, enerji, iletişim sektörleri, petro kimya, şeker fabrikaları , verimli araziler yabancıya satıldı. Bu satışdan kazanilan para 70 milyar dolar. eti samani bile ithal ediyoruz 2016 yılı sonu itibariyle Devletin borcu 438 milyar dolar veya daha fazla suriyelilere odenen para 40 milyar dolar suriye savas macerasi kimbilir kac a patladi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ege 2018-05-22 08:32:15 @bozo

Amerikan israil avrupa idaresinde ve beslemesinde olan gazeteler, televizyonlar dergiler maalesef büyük bir iftira karalama yıkım kampanyası ile AKP yi karalıyor. aklıselim vatandaşlar hakkı görür iş yapanı görür laf ebelerinide yalancılarıda eşkiya hayranlarınıda görür ona göre oy kullanır. ben Türkiyemizin kendi ayağına sıkacağına inanmıyorum. bu refah düzeni için evet yola DEVAM DİYECEĞİZ .

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
DOĞU VE BATI 2018-05-22 08:29:14 @bozo

Türkiyenin her köşesi DOĞUSUDA BATISIDA 16 yıl önceki durumunu görüyor bu günkü AKP döneminide görüyor. AKP silme oy alır. açlıktan kıtlıktan adam yerine koyulmamaktan, teknik ve teknolojiden yoksun bir halk olmaktan çıkıp dünya standartlarını yakalayan bir halk olduk. tabiki AKP kazanacak.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
@58 yigido x 2018-05-22 08:26:50 @bozo

@58 yigido x------------ dolar uçuyor. BRE GAFİL SENİN KOMŞU FIRIRN EKMEKLERE SENİ BIKTIRMAK KENDİSİNE MUHTAÇ OLMAK İÇİN EKMEKLERİ FAHİŞ FİYATLARA ÇIKARIRSA SEN NE YAPARSIN?
EVİNDE KOCANAMI KIZARSIN, ÇOCUKLARINIMI DÖVERSİN BAKKALIN ZALİMLİĞİNİ AİLENEMİ MAL EDERSİN YOKSA AKLINI BAŞINA ALIP KENDİ EKMEYİNİ ÜRETMENİN YADA DAHA UCUZ EKEMEK VEREN YERLERMİ ARARSIN? işte bu ekmek ile dolar fırın ile dş güçler bi karşılaştır. aklını başına al be gafil.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
izmir 2018-05-22 08:22:10 @bozo

Bne ülkücüğüm vAllahide billahide Kürt deyince aklıma müslüman geliyor ve kürtleri kardeşim sayıyorum. bizi ayırmak isteyen aramıza nifaksokan hainler esas hem kürt hem türk düşmanıdır. kısaca vatan hainidir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
EYYY BAHCELI BEY TURK MILLETI 2018-05-21 22:05:24 @bozo

ARTIK DEGISIM ISTIYOR DOLAR OLMUS 4.57 sizse senaryo yazip cizip hikaye masal anlatip varsa yoksa koltuk savasi yapiyorsunuz
EKONOMIDEN HIC BAHSETTIGINIZ YOK AYIP AYIP HERSEY KOLTUK SAVASIMI ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
EYY BAHCELI BEY 2018-05-21 21:59:58 @bozo

Cumhur İttifakı Meclis çoğunluğunu kaybedermiş, bu iddia sahiplerinin ya ruh sağlıklarında, ya da zeka seviyelerinde ağır bir sorun vardır.diyorsunda cok ayip TOPLUMA ORNEK OLMALISIN SOZLERINI OZENLI SEC INSANLARI ASAGLAMAK HAKARET ETMEK COK AYIP VE DINIMIZDE GUNAH

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
EYY BAHCELI BEY BIZ HANGI BAHCELIYE INANALIM 2018-05-21 21:56:20 @bozo

Devlet Bahçeli'nin U dönüşü | Başkanlık sistemi
https://www.youtube.com/watch?v=CxG13ZLB6rY

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hastir len ermeni firlatmasi 2018-05-21 21:15:56 @bozo

kendini tarif etmis. Allah söyletiyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ALLAH ülkemize bu adamı 2018-05-21 20:43:49 @bozo

bela ve musibet olarak gönderdi her halde üstüne birde ömür vermiş pezevenge gencecik insanlarımız ölür öylesine bu puştta tık yok

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ee etme bulma dünyası 2018-05-21 20:33:12 @bozo

senden öğrendiler böyle yapmayı hocaları sensin

Beğenmedim! (0)
Avatar
KECi COBANI 2018-05-21 19:32:07

SADECE KÜRT DÜSMANI DEYiL ERMENi KERTENKELESi iSRAiL USAGINADA TÜRK DÜSMANLIGIDA VARDIR

Avatar
Ahmet 2018-05-21 18:44:49

Oy istiyecen herhalde. sen konuşma bahçeli seni herkes tanıyor.

Misafir Avatar
doğu halkı. 2018-05-21 21:14:27 @Ahmet

akp.ye mhp.ye bbp.ye kesin olarak doğu ve g.doğu halkı oy vermez..
verdiği oyların sonunda şehirlerimizi yıktılar..çocuklarımızı öldürdüler..
bişey de bulamadılar..evlerimiza talan ettiler..
teşekkür için mi oy verelim bunlara..javascript:void(0)
iyi parti veya chp.ye oy vereceğiz.
hdpdende hayır yok artık..
en pahalı akaryakıt hakkari.de .yalan mı?
paraları yiyen onlar kahrı azabı çeken doğulular
sakın kapımıza gelipte oy istemeyin..akp.mhp..bbp.

Beğenmedim! (0)
Avatar
58 yigido 2018-05-21 21:11:21

ya madem hersey yolunda ilk turda gececeksiniz neden bu ofke sinieleniyorsunuz ofkeleniyorsunuz sakin olun sunu surasinda ne kaldi bak dolar ucuyor euro yine oylesine bence iflasin esigindeyiz katardan para artik akmiyor bitti

Avatar