Bahçeli'nin hastanede ziyaret ettiği Çakıcı'dan Erdoğan'a mektup...

Devlet Bahçeli'nin özellikle affını istediği, hastanede ziyaretine gittiği organize suç örgütü kurmaktan hükümlü Alaattin Çakıcı, Cumhurbaşkanı Erdoğan'a hitaben bir mektup kaleme aldı.

Bahçeli'nin hastanede ziyaret ettiği Çakıcı'dan Erdoğan'a mektup...

Devlet Bahçeli'nin özellikle affını istediği, hastanede ziyaretine gittiği organize suç örgütü kurmaktan hükümlü Alaattin Çakıcı, Cumhurbaşkanı Erdoğan'a hitaben bir mektup kaleme aldı.

05 Haziran 2018 Salı 11:23
Bahçeli'nin hastanede ziyaret ettiği Çakıcı'dan Erdoğan'a mektup...

Kırıkkale Keskin T Tipi Cezaevi'nde kalan ve şu anda Kırıkkale Yüksek İhtisas Hastanesi'nde tedavi gören Çakıcı, basın danışmanı Ferhat Aydoğan aracılığıyla açıklama yaptı.

Açıklamasına, hastanede kendisini ziyaret eden MHP lideri Bahçeli'ye teşekkür ederek başlayan Çakıcı, Bahçeli için “Bedenini ve ruhunu, ölçü devletin bekası ise hiç düşünmeden yanan kor ateşin içinde yeğleyen erdemli son Türkmen Beyine, ziyaretime geldiğinden dolayı kendilerine kalbi teşekkür eder saygılarımı sunarım.” dedi.

Çakıcı, açıklamasına Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'a seslenerek devam etti: “Sayın Cumhurbaşkanım beni sevmiyorsunuz, ben de sizi sevmiyorum ama devletin başında kaldığınız sürece makamınızı ve devletimizi sevmek onur ve benim için bir şereftir. Bakınız Sayın Cumhurbaşkanım, şahsım adına ve Türkiye'nin değişik yerlerinde almış olduğum kurul raporları gereği hiçbir AF Talebim yoktur. Ömrümde kimseye yalakalık yapmadım, sizden kendi adıma hiçbir şey istemiyorum.

Ben öpülecek eli öperim, öpülmeyecek ele de tüküren bir adamım, kimseden rica dilemedim ömrümde, şu an kendi adıma hiçbir türlü AF istemiyorum, çıkardığınız afta ‘Alaattin Çakıcı muaftır' ibaresini yasal olarak ekleyiniz. Ama bu konuyla ilgili sizden rica ediyorum milletin önünde. Bürokraside rica, astın üste emridir, lütfen bu rica kelimesini yanlış anlamayın teşekkür mahiyetinde size rica ediyorum.

Rabbim yar ve yardımcınız olsun. Şu rahmet ayında anaların, babaların, çocukların ve annelerinin kapalı duvarlar arkasında aileleri için hasret ateşiyle yanıp kül olan bu insanları sevindirirsiniz, neden ilk turda seçimi kazanamayasınız. Rabbim iyi düşünüp kendine teslimiyet duygularıyla bağlı olanları yarı yolda bırakmaz.

Eğer teslimiyetini Yüce Rabbime ise sizin kimseye ihtiyacınız yok.”

DEVLET BAHÇELİ AF İSTEMİŞTİ

MHP lideri, ‘genel af' önerisini savunurken, “Ülkü ve ülke sevdalısı olan, davalarının gözü kara yiğitleri olarak bilinen mesela Alaattin Çakıcı, mesela Kürşat Yılmaz, 100 bin ülkücünün imzasıyla aday gösterilseydi, bu kahramanlarımız için de cezaevinden çıkarılmaları için bir kampanya yapılacak mıydı?” demişti.

Bahçeli geçen hafta da Çakıcı'yı tedavi görmek üzere cezaevinden götürüldüğü Kırıkkale Yüksek İhtisas Hastanesi'nin mahkum koğuşunda ziyaret etmiş, ağır hasta olduğunu öne sürdüğü Çakıcı için Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'ın af yetkisini kullanması gerektiğini dile getirip şunları söylemişti: “Şimdi devlete ihanet edenleri adaylık için cezaevinden alacaksın, rahatsızlığı nedeniyle önemli sıkıntılar çekmeye başlamış bir şahsı cezaevinde mahkum tutacaksın. Bunu hiç dikkate almadan mafya diyeceksin. Nerede diğer mafyalar? Bu konular üzerinde samimi ve dürüst olmak lazım.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 05.06.2018 15:01
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Antalyalı Attalos 2018-06-05 11:35:49

Hadi leenn,yeme bizi.Kafası biraz çalışan herkes bilirki "Alaattin Çakıcı muaf"ibaresiyle bir af çıkartmak mümkün değil.Aklı sıra cingözlük yapıyor.Tatlısı kurnazı seni.

Misafir Avatar
AKP 2018-06-05 14:20:31 @Antalyalı Attalos

AKP YATMA GARANTISI VERMIS ( sehir hastanelerine hazine garantili dolar bazinda yuzde 70 % hasta garantisi verilmis galiba 25 senelik ) AKP UCMA GARANTISI VERMIS ( havaalani icin ucanda ucmayanda oduycek hepimiz ucucaz kimbilir kac sene ucucaz ) AKP GECME GARANTISI VERMIS ( kopru icin hazine garantili dolar bazinda gunluk 40.000 arac garantisi verilmis kimbilir kac sene ?gecende gecmeyende oduycek

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-06-05 13:34:38 @Antalyalı Attalos

Durun bekleyin önemli olan devleti soyanlari bu kapsama alacaklar , böylece calanin yanina kalacak. Hirsizlar af hedefi, diger mahkumlar bahane !

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Antalyalı Attalos x***** 2018-06-05 11:54:27 @Antalyalı Attalos

yok yok istemem vAllahi almam , yan cebime koy!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ERTUĞRUL 2018-06-05 11:45:19 @Antalyalı Attalos

SENİN GİBİ ANGUSLAR NASIL TAKILIYOR BASİT CÜMLELERE ... YOK YOK SEN ANGUS DEĞİL SALATALIKSINNN....

Beğenmedim! (6)
Avatar
Firat 2018-06-05 11:36:09

Adi katil bir sebeke reisi,mhp nin kahramani,bu katillerin yoktur birbirinden farki.

Misafir Avatar
DIKKAT *********** 2018-06-05 21:19:15 @Firat

Vatanini seven dindar olan hic bir müslüman hirsizlara ve devleti soyanlara oy vermez.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
DİKKAT 2018-06-05 18:08:12 @Firat

PKK nın Ülkemize veridiğ zarar 240 milyar dolar. NOT: bu 240 milyar dolar zarar yetmemiş gibi dahada zarar vermek için chp yi kullanıyorlar, iyi partiyi kurdular kullanıyorlar, yetmedi saadet partisini kullanıyorlar, yetmedi ekonomik savaş açtılar. TÜRKİYEM BİRLİK ZAMANIDIR BU ZAMAN. tüm Türkiye ERDOĞAN DEMELİ. AKP DEMELİ. yoksa bu küstah güruh bize daha çok zararlar vermek isteyecek.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
ŞEHİR HASTANELERİ VE AHIR 2018-06-05 18:07:28 @Firat

şehir hasteneleri üzerinden AKP ye yüklenenler AHIR lara gitsinler. onlar ancak AHIR layık. boyunlarınada birer ip takmalı sığırlar onlar çünki. medeniyetten kültürden, yenilikten konfordan sığırlar hiç bişeanlamaz. sığırı beş yıldızlı otelin salonuna sok oraya pisler. çünkü sığır. şimdi bu alçaklar Türkiyenin gururu şehir hastanelerine kulp takmaya aşağılamaya çalışıyor. nankör kahrolasıcalar.

Beğenmedim! (4)
Avatar
lider 2018-06-05 12:55:38

bu suc cetelerini af etmek Devlet eger gercek demokrasiyle yönetiliyorsa olmaz .yahu mahkemelerin verdigi cezayi dur sen yanlis ceza kestin ben Devlet af ediyorum Hemde binlerce katil pikopati tecavüzcüyü hirsizi gasbciyi sal milletin icine bu milletin can mal güvenligini kim korumakla mükellefdir Devlet dagilin ordan af mis .

Avatar
Antalyalı Attalos 2018-06-05 12:18:02

Mallara cevap yazmak gibi bir adetim yok ama bir seferden bir şey olmaz Ertuğrul muhterem.

Avatar
ALÌ KILIÇ. 2018-06-05 12:57:34

TÜRK DÜSMANI BAHÇELÌ. ÇAKICIYI ÖGRETMÌSTÌR. BÌZ TAYYÌPE HER KÜFÜRÜ YAPTIK VE BÌZE KUÇAK AÇTI. O RTE KENDÌSÌNE KÜFÜR YAPTIRMAYI ÇOK SEVÌYOR. SENDE BÌZÌM GÌBÌ KÜFÜR YAPARSAN. TAHLÌYE OLURSUN.

Avatar
zaferabi 2018-06-05 12:34:08

milletin malına mülküne el koyun..sonrada af dileyin..yok ya..o delikte çürüyerek geber..

Avatar
Evet af olsun 2018-06-05 14:43:18

Neden olsun. Secim sonrasi cezaevinin bosalmasi lazim ki Tayyip ve ailesi ve bütün yalaka avareleri icin yer lazim.

Avatar
urungu 2018-06-05 14:49:48

Kendisini uzaktan ve medyadan tanıdığımız, mert bir ülkücü olarak bildiğimiz bir kişinin bu mektubu yazarak yalvarmasına üzüldüm. keşke bahçelinin hiç bir sözünü dnlemeseydi. Türk geleneğidir, misafiri kabul etmiş, ama onun ipi ile kuyuya inilmez. En iyi de kendisi bilir.