banner87

Bahçeli: Ortadoğu kaynıyor, Twitter’dan rest çekiyorlar

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, Ortadoğu'da yaşanan gerginlikle ilgili açıklamalarda bulundu. Bahçeli, "Twitter’dan rest çekenler, füze diliyle konuşanlar, sürekli elleri silaha gidenler varken paylaşmanın, kardeşliğin, sımsıkı sarılmanın, milli bir kucaklaşmanın miracına Türk milleti olarak vasıl olmayı ümit ediyorum" dedi.

Bahçeli: Ortadoğu kaynıyor, Twitter’dan rest çekiyorlar

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, Ortadoğu'da yaşanan gerginlikle ilgili açıklamalarda bulundu. Bahçeli, "Twitter’dan rest çekenler, füze diliyle konuşanlar, sürekli elleri silaha gidenler varken paylaşmanın, kardeşliğin, sımsıkı sarılmanın, milli bir kucaklaşmanın miracına Türk milleti olarak vasıl olmayı ümit ediyorum" dedi.

13 Nisan 2018 Cuma 21:17
Bahçeli: Ortadoğu kaynıyor, Twitter’dan rest çekiyorlar

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, Miraç Kandili nedeniyle açıklamada bulundu. Suriye meselesi üzerinden gündeme değinen Bahçeli, “Ortadoğu kaynıyor, komşu coğrafya ve ülkeler küresel emperyalizmin kamçı darbeleriyle, kahredici güç, çıkar ve nüfuz mücadelelerinin altında ağır kanama geçiriyor. Bu nedenle huzur, istikrar ve barışın miracına ulaşmayı diliyorum. Türkiye her yönden kuşatılıyor. Bölgesel ve küresel tehditler bekamızın hisarlarına devamlı çarpıyor. Düşman emeller düşmemizi, adeta teslimiyete razı olmamızı dayatıyor. Bu itibarla birliğimizin, beraberliğimizin, sükûnet ve selametin miracına milletçe ulaşmayı temenni ediyorum” dedi.

TWİTTER’DAN REST ÇEKENLER…”

ABD ve Rusya arasında yaşanan gerginliğe de değinen Bahçeli, “Twitter'dan rest çekenler, füze diliyle konuşanlar, sürekli elleri silaha gidenler varken paylaşmanın, kardeşliğin, sımsıkı sarılmanın, milli bir kucaklaşmanın miracına Türk milleti olarak vasıl olmayı ümit ediyorum. Hüzünlü Mescid-i Aksa'nın ablukadan kurtulması, mukaddesatımıza örtülü savaş açanların oyunlarının bozulması için Türk ve İslam aleminin Miraç Kandili'nin mirasıyla kutlu bir dirilişe, kalıcı bir dirence kademe kademe yükselmesini arzuluyorum. Aziz Türk milletinin, İslam dünyasının Miraç Kandili'ni dua ve en halisane duygularımla kutluyor, Allah'tan daimi saadet ve nice manevi güzellikler diliyorum. Üzülmeyin, Rabbim inananlarladır, dert etmeyin Allah bizimledir” ifadelerini kullandı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 13.04.2018 21:39
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Derince 2018-04-13 21:42:48

Allah affetsede biz Affetmiyoruz seni.

Misafir Avatar
selami 2018-04-14 11:44:31 @Derince

Allah asla af etmez..bu zalimleri...Allah hiç bir zaman haksızın yanında olmaz.
Allahın şiddeti ve gazabı üzerinize olsun..amin.

Beğenmedim! (0)
Avatar
gölge etme 2018-04-13 21:50:53

Allah ile aldatma, defol git ne idügü belirsiz mahluk..
Allah daha önce aklina neden gelmiyordu?

Avatar
iso 2018-04-13 21:20:26

sen ne çekiyon püsür ağız

Misafir Avatar
gercekler 2018-04-13 23:34:14 @iso

öso teröristlerin yalanları kimyasal atıldı yalanın hazırlanması
https://www.youtube.com/watch?v=yP2t-2Y9RVY

Beğenmedim! (0)
Avatar
hastir soytari, hain 2018-04-13 22:34:19

suratinin hayri yok, cocuklar korkuyor, herkes gelecek kaygisinda.
defol lan kimsin sen? mide bulandiriyorsun, s.ktir git. senin ecdatin kim?
insanlari bu derece karamsarliga düsürmek kimin emri, kimin görevi?

Avatar
hastirin gidin 2018-04-13 22:20:10

amk o. cocuklari, ermeni tohumlari, yedidiginiz kul hakkinin, caldiginiz makamlarin, yiyemediginmiz ekmeklerin hesabini sormayan serefsizdir! Türk Milletine gölge etmeyin, ecdatinizi s.ktik torunlarinizi da s.kmeyen serefsizdir.

Avatar
yüçel 2018-04-13 21:51:26

siaenin fetöden sonra bir numaralı adamı bu biskevit

Avatar
Vatandaş 2018-04-13 22:34:30

Yandan muhalefet ve İktidardakiler güç zehirlenmesi yaşıyorlar Varsa yoksa CHP Varsa yoksa Bay Kemal. Bay Kemal mi iktidar? Hep ayrışma hep biz biz. İyi gideni biz yaptık, kötü oldu mu tek parti dönemi veya vesayet. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu FARKINDA MISINIZ? Gençlerimiz işsiz.Karamsar FARKINDA MISINIZ? Küçük ve orta ölçekli işletmeler Dolar/Euro önlenemeyen yükselişi nedeniyle yatırımlarını durdurdu ve işçi çıkartmaya başlayacak FARKINDA MISINIZ? Büyük patronlar bile borçları nedeniyle yapılandırma istiyor. FARKINDA MISINIZ? Esnaf siftahsız dükkan kapatıyor ve biriken kredi mal vergi prim borçlarını ödeyemiyor ne yapacağını şaşırdı FARKINDA MISINIZ? Emekli maaşını getiremiyor ve sağlık kesintilerinden ne kadar maaş aldığını bilmiyor FARKINDA MISINIZ? İşçi ve memur ay sonunu getiremiyor ek işte de çalışsa veya aile büyüklerinin yardımda alsa bile geçinemiyor FARKINDA MISINIZ? Çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Çektiği konut kredisini ve kredi kartı borçlarını ödeyemiyor Bankalara rehin durum da FARKINDA MISINIZ? Çiftçi tarımı bıraktı il ve ilçelerde köle gibi çalışıyor FARKINDA MISINIZ? Çıkardığınız KHK ile taşeron işçiler işsiz güçsüz kaldı çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Otomatiğe bağladığınız benzin ve motorin zamları nedeniyle iğneden ipliğe zamları getirdi FARKINDA MISINIZ? Mutfakta yangın var yangın FARKINDA MISINIZ? Kısacası milletçe perişanız FARKINDA MISINIZ? Tabii ki Tok açın halinden anlamazmış. Milletçe umutluyuz Sabır ve metanetle seçimi bekliyoruz. El mi yaman bey mi yaman sandıkta gösterecek İYİ günlere

Misafir Avatar
iclal 2018-04-14 11:49:59 @Vatandaş

aynı şeyleri yazmaktan bıkmadınmı..vatandaş.? akp.yine tilkilik peşinde..seçimlerde hile yapılacakmış..onlara biraz dokunsana..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eski chp.li.. 2018-04-14 11:48:16 @Vatandaş

kemal bey, de abd ve köpeklerini destekliyor..kimyasal silah depoları israil abd..ingz..fransız larda olduğunu bile bile...eski chp.liyim..ancak kemal efendi akp.nin suriyeye atılan bombalardaki desteğine destekk sunuyor...asla akp,chp. mhp.ye oy vermeyeceğiz...iki yüzlu bunlar..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş 2018-04-13 22:34:46

Yandan muhalefet ve İktidardakiler güç zehirlenmesi yaşıyorlar Varsa yoksa CHP Varsa yoksa Bay Kemal. Bay Kemal mi iktidar? Hep ayrışma hep biz biz. İyi gideni biz yaptık, kötü oldu mu tek parti dönemi veya vesayet. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu FARKINDA MISINIZ? Gençlerimiz işsiz.Karamsar FARKINDA MISINIZ? Küçük ve orta ölçekli işletmeler Dolar/Euro önlenemeyen yükselişi nedeniyle yatırımlarını durdurdu ve işçi çıkartmaya başlayacak FARKINDA MISINIZ? Büyük patronlar bile borçları nedeniyle yapılandırma istiyor. FARKINDA MISINIZ? Esnaf siftahsız dükkan kapatıyor ve biriken kredi mal vergi prim borçlarını ödeyemiyor ne yapacağını şaşırdı FARKINDA MISINIZ? Emekli maaşını getiremiyor ve sağlık kesintilerinden ne kadar maaş aldığını bilmiyor FARKINDA MISINIZ? İşçi ve memur ay sonunu getiremiyor ek işte de çalışsa veya aile büyüklerinin yardımda alsa bile geçinemiyor FARKINDA MISINIZ? Çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Çektiği konut kredisini ve kredi kartı borçlarını ödeyemiyor Bankalara rehin durum da FARKINDA MISINIZ? Çiftçi tarımı bıraktı il ve ilçelerde köle gibi çalışıyor FARKINDA MISINIZ? Çıkardığınız KHK ile taşeron işçiler işsiz güçsüz kaldı çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Otomatiğe bağladığınız benzin ve motorin zamları nedeniyle iğneden ipliğe zamları getirdi FARKINDA MISINIZ? Mutfakta yangın var yangın FARKINDA MISINIZ? Kısacası milletçe perişanız FARKINDA MISINIZ? Tabii ki Tok açın halinden anlamazmış. Milletçe umutluyuz Sabır ve metanetle seçimi bekliyoruz. El mi yaman bey mi yaman sandıkta gösterecek İYİ günlere