banner87
Flaş Haber
Kapat

Bahçeli: Siyaset hile ve hülle kabul etmez

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, "Siyaset hile ve hülle kabul etmez." dedi.

Bahçeli: Siyaset hile ve hülle kabul etmez

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, "Siyaset hile ve hülle kabul etmez." dedi.

23 Nisan 2018 Pazartesi 18:17
Bahçeli: Siyaset hile ve hülle kabul etmez

Bahçeli, TBMM Genel Kurulunun, Meclisin açılışının 98. yıl dönümü ile 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı dolayısıyla özel gündemle toplantısını izledi.

Bahçeli, TBMM'den ayrılırken, CHP'den 15 milletvekilinin istifa ederek İYİ Parti'ye geçmesiyle ilgili tartışmalar çerçevesinde, kendisine eşlik eden milletvekillerine, "Siyaset hile ve hülle kabul etmez." değerlendirmesinde bulundu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 23.04.2018 18:30
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş uyandı 2018-04-23 18:19:44

İktidar yancısı kocamış kurt ve iktidar güç zehirlenmesi yaşıyorlar İktidarın oyunu bozuldu makam mevkilerini kutsayan güç zehirlenmesi yaşayan iktidar duvara tosladı. Şimdi biz ne yaptık telaşındalar. Lokma büyük geldi midelerine oturdu. Çırpınmayın boşuna HALK iktidarı kurulacak Algı operasyonları ile boşuna uğraşmayın uykularınız kaçıyor şimdi seçim zamanı. Milli İrade metanetle ve sabırla seçimi bekliyor Milli iradeden kaçamayacaksınız vatandaş sandıkta hesaplaşacak Ankara'da bir eli yağda diğer eli balda olan beyler vatandaş sandıkta gösterecek el mi yaman bey mi yaman. İYİ günlere

Misafir Avatar
yolcudur abbas 2018-04-24 00:50:29 @Vatandaş uyandı

Ağlasanız da, bağırsanız da; yolcudur abbas, bağlasan durmaz! Güle güle!”

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ayyy yeterin be vir vir vir vir dir dir dir 2018-04-23 23:06:01 @Vatandaş uyandı

ekonomiye cozum bulun milleti balik hafizalimi sandiniz millet demokrasi istiyor saygi duyun millet IYI partinin secimlere katilmasini istedi CHP Demokrasi adina destek oldu nedir bu vir vir vir dir dir dir yeter artikk

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
e bay bahceli o zaman secim oncesi 2018-04-23 21:26:23 @Vatandaş uyandı

neden cok farkli konusup secim sonrasida akp nin cankurtarani oldunuz bizleri neden kandirdiniz ??

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
siirt ten olmaliydi 2018-04-23 21:11:32 @Vatandaş uyandı

duzelttim

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
e bahceli erdoganda zamaninda siir ten 2018-04-23 21:10:42 @Vatandaş uyandı

bagimsiz milletvekili olarak secilmedimi ??? hatta secimler tekrarlanmadimi ??

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eyyy bahceli ekonomiden hic soz 2018-04-23 19:46:00 @Vatandaş uyandı

etmiyorsun erken secimi o yuzdenmi istedin ???seffaflik istiyoruz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
"TÜRKİYE EKONOMİK İNTİHARA GİDİYOR" 2018-04-23 19:44:57 @Vatandaş uyandı

https://www.youtube.com/watch?v=UCC6bzTgwhA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ya 2018-04-23 19:44:06 @Vatandaş uyandı

Bükemediğin eli öpeceksin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP güle güle 2018-04-23 19:21:45 @Vatandaş uyandı

Her hikayenin bir sonu vardır! Mutlu ya da mutsuz! Biter bir şekilde.. Ama önemli olan hikayenin nasıl bittiği değildir! Kendisidir hikaye! artik yeni Mutlu Hikayeye baslama vakti CHP ve IyI parti Hikayesi cok yakinda basliycak

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp mhp bay bay 2018-04-23 19:09:19 @Vatandaş uyandı

her filmin bir sonu var
her hikayenin bir sonu var
akp icinde oyle
artik CHP zamani artik IYI parti zamani

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bay bahceli kilicdaroglunu ornek alsaniz 2018-04-23 18:41:38 @Vatandaş uyandı

iyi olurdu kilicdaroglu dun ne dediyse bugunde ayni ama bay bahceli siz 2015 de farkli konusuyordunuz 2016 da farkli simdi yine farkli konusuyorsunuz kafamiz karisti bi baskanligi yerden yere vurdunuz sonra gidip baskanligin onunu actiniz simdide baskanlik sistemi erken yururluge girsin diye erken secim cagrisi yaptiniz pess valla

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eyy bahceli IYI parti kazanacak 2018-04-23 18:36:45 @Vatandaş uyandı

baskanlik federasyon demektir buda turkiyeyi bolunmeye goturecektir diyen bahceliye bak sen

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hangi bahceliyi dinlesek 2018-04-23 18:35:31 @Vatandaş uyandı

Devlet Bahçeli'nin U dönüşü | Başkanlık sistemi
https://www.youtube.com/watch?v=CxG13ZLB6rY

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Vatandaş uyandı x*****cvp.... 2018-04-23 18:28:40 @Vatandaş uyandı

yaf yeter yeter bozuk pilak gibisin aynı seyi cevirip cevirip duruyorsun senin beynin bu kadarıyla sınırlımı?

Beğenmedim! (1)
Avatar
Tekin Baran . 2018-04-23 18:20:31

O ZAMAN NEDENAKP ILE ITTIFAK YAPTIN? ACITTIMI CICIM .

Misafir Avatar
hahaha 2018-04-23 21:09:38 @Tekin Baran .

hahaha

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Tekin Baran . x dayanisma. 2018-04-23 18:33:46 @Tekin Baran .

Ya baran zaten biz bunlari cidiye almiyoruz, hile hurda yapmadan, bunlar bir gün dahi yasayamazlar. Serefsiz deyip ortak oluyorlar Allah billah deyip hirsizlik yapip devleti soyuyorlar. utanmasalar kendilerini peygamber ilan edecekler.

Beğenmedim! (0)
Avatar
BİR 2018-04-23 18:25:26

Siyasette onun bunun bitaraflarını yalamak hiç olmaz efendi.

Avatar
bay bahceli aynen 2018-04-23 18:29:27

baskanliga once karsi cik sonra git akp nin can simidi ol millet bunu kabul edermi ??? yoooo

Avatar
Vatandaş 2018-04-23 18:32:48

İktidar yancısı kocamış kurt doktoru ile beraber gezsin bir salı günü grup toplantısı yapamaya bilir Kulislerde 5-10 milletvekilinin istifa edeceği dolaşıyor. Dikkat etsin yüreğine inebilir. Saltanat kayığına binmeye çalışırken partinin içini boşaltı. Şimdi ona buna laf söylüyor. Kocamış kurt iktidara kuyusunu kazdırdı şimdi elle kazdıkları kuyu düşecekler. İYİ Günlere

Avatar
eyyy bahceli 2018-04-23 18:33:01

baskanliga once karsi cik sonrada baskanligin onunu ac millet bunu kabul edermi ??? yetmedi erken secim cagrisi yap baskin erken secim yapilsin milli iradeye saygin olsaydi 2019 senesini beklerdin

Avatar
huhu bahceli 2018-04-23 18:33:53

bay Turkes Mhp den akp ye gecince hic gik demedin

Avatar
aah 2018-04-23 18:34:23

siyaseten bitmis söylediklerinin tam tersi isler yapanin siyasi ahlakdan bahsetmesi kadar tutarsiz birinin konusmasi hic inandirici degildir .milletide balikhafizali zanetmeyin hicbirsey unutulmaz .gecmisde akp ye söylemedigi söz kalmadi simdide sarayin sözcüsü gibi millete ahlakdan bahseder kim inanir o sözlere .

Misafir Avatar
aynen 2018-04-23 18:37:52 @aah

balik hafizali degilizki

Beğenmedim! (0)